• De titel zegt het al! Hoe denk je dat de persoon boven je eruit ziet?
    Bijv: Ik denk dat ze bruin haar heeft, blauwe ogen, een ovaal hoofd, en niet zo groot is...
    Natuurlijk mag je aan iemand vragen of je het goed hebt!

    Hope you like!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:45 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    natuurlijk rood krullend haar tot midden op de rug, bruine ogen, langer dan gemiddeld


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lang zwart haar met blauwe ogen, redelijk klein maar niet té.


    If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.

    Een jongen met blonde krulletjes en bruine ogen, groot.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lang, blond en stijl haar en bruine ogen. :'3


    •*• Lululu •*•

    Bruine krullen, honingbruine ogen, kuiltjes in de wangen en vrij klein qua lengte.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lange donkere haren mey een slag erin die tot een paar centimeter onder je schouders komen, blauwe ogen en een kleine neus.


    -

    Blond, stijl haar tot op de schouders, groen/blauwe ogen, een lieve lach en niet zo heel groot. c:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zwart haar in laagjes tot net na de schouderbladen, iets kleiner dan gemiddeld, heldere (donker)blauwe ogen


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Donker middelmatig haar met een beetje slag erin. Bruine ogen en iets groter dan gemiddeld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lang blond haar, grijze ogen en langer dan gemiddeld


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lang, zwart haar met blauwe ogen en een gemiddelde lengte.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Blond, blauwe ogen, lang haar, dun gebouwd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bruine ogen, roodbruin haar met soort slagkrullen, langer dan gemiddeld, duidelijke mooi volle wenkbrauwen


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Roze haar, meerdere piercings, niet erg groot, en super lief


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Best lang met kort, bruin haar, een scherpe kaaklijn en blauwe ogen


    -