• Sinds ik me heb uitgeschreven van mijn folderwijk omdat het vouwen echt een rotwerkje is, moet ik van mijn ouders op zoek naar een nieuw bijbaantje. Maar ik heb dus werkelijk geen idee wat ik zoek. Daarom vroeg ik me af wat voor bijbaantjes jullie hebben of hebben gehad, et cetera. Misschien dat ik zo beter op een idee kom wat ik zou willen xd
    Voel je vrij om een reactie achter te laten. (:

    Waarom zou je nu al per se een bijbaantje moeten hebben? :p

    Maar goed, is vakkenvullen iets? Of bij een boer werken, of oppassen. Of klusjes doen bij mensen (in de tuin bijvoorbeeld?), of iets in de horeca als dat al op je leeftijd mag (afwassen?) ?

    Succes met het zoeken naar een bijbaantje!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vul vakken. Het werk zelf is leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb gewerkt bij de Albert Heijn, dat was vreselijk en ben er met een half jaar meegestopt. Nu werk ik bijna 1,5 jaar bij de Kruidvat en daar heb ik het ontzettend naar m'n zin en het werk is leuk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb in een kledingwinkel gewerkt (: Was echt heel leuk. Alleen mensen aanspreken vond ik in het begin erg naar, maar het wende vanzelf.
    Nu ga ik -hopelijk! hoor ik volgende week ;3- in een winkel werken met allemaal keukenspullen.
    Vakkenvullen en oppassen zijn inderdaad een mooie optie op je 15e. Misschien kan je eens kijken of je ouders kennissen hebben met kinderen, en ze vragen of ze oppas nodig hebben. En als je in de buurt woont van boerderijen is dat ook erg handig. Je kan altijd tulpen koppen oid.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ben ook opzoek naar een bijbaantje. Heb in de supermarkt gewerkt, wat opzich wel beviel. Nu had ik op een vacature van een bioscoop gereageerd, maar kreeg niets terug. Dus nu ga ik maar gewoon bij verschillende winkels/restaurants naar binnen, zoals Kruidvat, Hema, Subway...

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 20:40 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb zelf kranten gelopen, een zomerbaan bij de postnl gehad en werk nu als cassiere / counter medewerker in opleiding bij de AH.
    Vakken vullen of oppassen inderdaad zouden leuke opties zijn. (:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik werk nu zelf al caissière bij de AH en dat bevalt me prima, ondanks vakken vullen eigenlijk de eerste optie zou zijn.
    Vakken vullen of oppassen zouden inderdaad ook leuke opties zijn. (;

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 20:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    McBride schreef:
    Waarom zou je nu al per se een bijbaantje moeten hebben? :p

    Maar goed, is vakkenvullen iets? Of bij een boer werken, of oppassen. Of klusjes doen bij mensen (in de tuin bijvoorbeeld?), of iets in de horeca als dat al op je leeftijd mag (afwassen?) ?

    Succes met het zoeken naar een bijbaantje!

    M'n ouders vinden het belangrijk dat ik zelf geld verdien voor kleding enzo, zodat zij voor mijn studie kunnen sparen, we hebben het niet bepaald breed namelijk, en ze vinden dat ik socialer moet zijn.
    Afwassen of iets in die richting is echt geen optie voor mij (laten we het er op houden dat ik een klein beetje smetvrees heb).
    Oppassen doe ik al, maar in het dorp waar we heen gaan kennen we niemand en ik denk niet dat die mensen zitten te wachten op iemand met ADHD. :')
    Vakkenvullen heb ik al aan gedacht, maar bij ons in het dorp zijn maar twee supermarkten en iedereen hier is wanhopig op zoek naar een baan. Ik weet niet hoe het zit in het dorp waar we deze zomer naartoe gaan verhuizen, misschien dat het daar wel kan. Ik zal eens kijken. Bedankt voor je reactie in ieder geval. (:

    Gastvrouw in de ouderenzorg. Echt aan te bevelen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben postbezorger op zaterdag bij postnl. Niet altijd perfect geregeld, maar verdient wel supergoed (je moet alleen wel van beweging houden. Ik vind het best chill met wat muziek erbij).


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik werk bij McDonald's en het is wel oké daar.


    26 - 02 - '16

    McBride schreef:
    Waarom zou je nu al per se een bijbaantje moeten hebben? :p

    Maar goed, is vakkenvullen iets? Of bij een boer werken, of oppassen. Of klusjes doen bij mensen (in de tuin bijvoorbeeld?), of iets in de horeca als dat al op je leeftijd mag (afwassen?) ?

    Succes met het zoeken naar een bijbaantje!


    Misschien vindt ze het gewoon leuk om wat extra bij te verdienen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, ineens heel veel reacties xd. Ik denk dat ik ga proberen een baan te krijgen bij een winkel, of anders een krantenwijk. Ugh, ik weet het nog niet. Bedankt voor jullie tips in ieder geval. (:

    Ik werk bij de slager. Verdient ook wel goed, hahaha (dubbele miniumloon)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Knetterdisco schreef:
    Wauw, ineens heel veel reacties xd. Ik denk dat ik ga proberen een baan te krijgen bij een winkel, of anders een krantenwijk. Ugh, ik weet het nog niet. Bedankt voor jullie tips in ieder geval. (:

    Als ik jou was zou ik iig bij zoveel mogelijk winkels solliciteren (: Ben zelf al heel lang bezig met een baantje zoeken (hier is ook echt iedereen op zoek naar werk), en heb maar 2 reacties gekregen op weet ik veel hoeveel sollicitaties. Ik weet niet of je een groot centrum hebt, maar misschien kan je eens een rondje lopen en kijken waar ze werknemers zoeken. Meestal hangen ze dan iets op het raam/de etalage.


    I solemnly swear that I am up to no good.