• Sinds ik me heb uitgeschreven van mijn folderwijk omdat het vouwen echt een rotwerkje is, moet ik van mijn ouders op zoek naar een nieuw bijbaantje. Maar ik heb dus werkelijk geen idee wat ik zoek. Daarom vroeg ik me af wat voor bijbaantjes jullie hebben of hebben gehad, et cetera. Misschien dat ik zo beter op een idee kom wat ik zou willen xd
    Voel je vrij om een reactie achter te laten. (:

    Waarschijnlijk ga ik solliciteren bij de McDonalds of neem ik een krantenwijk (zolang er maar niet gevouwen hoeft te worden xd) maar aangezien het nog bijna twee maand duurt voor we verhuizen, kan ik nog niet veel doen. Bedankt voor de tips. (:

    MacDonalds is superzwaar werken heb ik gehoord en dan stink je ook steeds he (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    MacDonalds is superzwaar werken heb ik gehoord en dan stink je ook steeds he (:
    Achja werk ik tegelijk een beetje aan m'n conditie en even douchen achteraf kan ook toch? (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 16:33 ]

    Haha, het is maar ent wat je prettig vindt natuurlijk, maar ik zou geen zin hebben om dan elke keer te moeten douchen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    MacDonalds is superzwaar werken heb ik gehoord en dan stink je ook steeds he (:


    Ik werk daar ook maar ik vind het meevallen. Heel zwaar is het niet en zo erg stink ik niet. Even omkleden en handen wassen en je ruikt het niet meer (je haar zit ook verstopt onder zo'n petje, dus je haar ruikt ook niet). Maar je hoeft trouwens niet alleen te kijken naar je eigen dorp. Ik weet niet waar je woont, maar misschien is een ander dorp in de buurt ook een optie? In mijn dorp heb je één hele kleine supermarkt en daar werken maar 7 mensen en meer is er bij mij niet, dus ik moest wel ergens anders heen. En je leert dan ook nieuwe mensen kennen, je zit niet altijd opgescheept met de mensen uit je dorp ^^

    Ik heb als vakkenvuller bij de AH gewerkt, ben wel al na een maand of drie gestopt heheee. Het werk zelf is prima te doen, maar ik kon echt niet tegen de roosters die iedere week anders waren. Daardoor moest ik altijd alles op het laatste moment afzeggen, omdat ik absoluut geen vrij kon vragen of vervanging kon regelen, zelfs niet als er een fout op mijn rooster stond. Nu verdien ik zo nu en dan geld met werk dat niet helemaal 'wit' is, zoals het weekendblad bezorgen in Haarlem, dertig euro voor twee uur lopen o.o


    i put the fun in funeral

    Ik werk over anderhalve week alweer twee jaar in de afwas van een restaurant. Is echt kutwerk en het duurde mij even om aan iedereen gewend te raken, maar het is te doen. Je voeten doen alleen veel pijn als je constant moet staan en rondwandelen in rotklompen.
    N.B: ik was pas 15 toen ik daar mocht beginnen, misschien kan jij dat ook? Verdient vrij goed.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Tahmoh schreef:
    Ik werk over anderhalve week alweer twee jaar in de afwas van een restaurant. Is echt kutwerk en het duurde mij even om aan iedereen gewend te raken, maar het is te doen. Je voeten doen alleen veel pijn als je constant moet staan en rondwandelen in rotklompen.
    N.B: ik was pas 15 toen ik daar mocht beginnen, misschien kan jij dat ook? Verdient vrij goed.

    Afwassen gaat 'm niet worden. Ten eerste omdat ik echt last van smetvrees heb en ten tweede omdat als ik in een keuken ben altijd iets kapot maak. Ik denk niet dat ze blij zijn als ik per ongeluk een stapel borden laat vallen. :')

    BastiIIe schreef:
    Ik ben kaasmeisje :Y) En heb gewerkt in de horeca -kots-. Ik had rotbazen en had het dus absoluut níét naar mijn zin, daar kwamen mijn overbelaste voeten nog eens bovenop.
    Huuuuh jij ook? Ik ben ook kaasmeisje hihi :)


    Life is hard and then we die

    Knetterdisco schreef:
    (...)
    Afwassen gaat 'm niet worden. Ten eerste omdat ik echt last van smetvrees heb en ten tweede omdat als ik in een keuken ben altijd iets kapot maak. Ik denk niet dat ze blij zijn als ik per ongeluk een stapel borden laat vallen. :')


    Met smetvrees zou ik sowieso niet in de horeca gaan werken... Borden ophalen waar van gegeten is... Dat kan er af en toe best onsmakelijk uit zien. Ook tijdens serveren kun je borden laten vallen, trouwens.


    Hamartia

    Opinor schreef:
    (...)

    Met smetvrees zou ik sowieso niet in de horeca gaan werken... Borden ophalen waar van gegeten is... Dat kan er af en toe best onsmakelijk uit zien. Ook tijdens serveren kun je borden laten vallen, trouwens.

    Ja, dat is wel waar. Misschien moet ik er nog even over nadenken, lol. Maar toch. Ik zal uiteindelijk wel íéts moeten doen. Maar afwassen is echt zo'n routinewerkje en is echt helemaal niets aan. Net als met folders vouwen e.d., daarom wilde ik ook iets anders. Ugh, een nieuw bijbaantje zoeken is lastig. :')

    Ik heb een jaar lang vakken gevuld bij de HEMA en nu werk ik bij een kaasboer. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Knetterdisco schreef:
    (...)
    Ja, dat is wel waar. Misschien moet ik er nog even over nadenken, lol. Maar toch. Ik zal uiteindelijk wel íéts moeten doen. Maar afwassen is echt zo'n routinewerkje en is echt helemaal niets aan. Net als met folders vouwen e.d., daarom wilde ik ook iets anders. Ugh, een nieuw bijbaantje zoeken is lastig. :')

    Ik ken het probleem. Eigenlijk ben je nog te jong om veel opties te hebben qua werk. Ik had dat ook. Mijn zusje loopt er nu ook tegen aan.


    Hamartia