• Sinds ik me heb uitgeschreven van mijn folderwijk omdat het vouwen echt een rotwerkje is, moet ik van mijn ouders op zoek naar een nieuw bijbaantje. Maar ik heb dus werkelijk geen idee wat ik zoek. Daarom vroeg ik me af wat voor bijbaantjes jullie hebben of hebben gehad, et cetera. Misschien dat ik zo beter op een idee kom wat ik zou willen xd
    Voel je vrij om een reactie achter te laten. (:

    Ik werk bij een pizzeria, erg leuk. Daarvoor heb ik bij een supermarkt gewerkt, doe ik nooit meer. (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik vond bij de supermarkt werken echt afschuwelijk.. (cat)
    Nu werk ik als oproepkracht in de activiteitenbegeleiding, voor de doelgroep dementerende bejaarden. Erg leuk!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik werk bij een bakker, waar ik het naar mijn zin heb. De pauzes zijn vrijwel altijd lekker, dat is mooi meegenomen. :'D Je staat vaak alleen lang, daar moet je aan wennen.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik werk in de keuken van een hotel. Echt chill, een beetje lekker eten voorbereiden enzo. Plus, altijd een lekker maaltijd!

    Ik had tot vorig jaar ook een folderwijk. En aangezien ik ook al in zo'n klein kutdorp woon waar iedereen wanhopig zoekt naar een baan, begrijp ik je helemaal! Veel succes!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik werk in de Burger King ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik werk in de keuken van een theeschenkerij. Ik heb mijn baan gevonden via de krant. :')

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 13:11 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben na lang zoeken afgelopen zaterdag eindelijk aangenomen bij een klein winkeltje bij ons in de stad.=) Beetje afrekenen achter de kassa, winkel opruimen, vuilnis van de zaak wegbrengen als het nodig is, cadeautjes inpakken die we verkopen.....best divers dus.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga deze zomer, net zoals vorig jaar, schoonmaakwerk doen in het ziekenhuis.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik werk bij een indoor speelparadijs met een pannenkoekenrestaurant erbij. Is opzich wel leuk.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Bij sommige winkels willen ze je al aannemen als je vijftien bent of vijftien en bijna zestien wordt. Zo ben ik aan mijn baan gekomen. Ik heb het er heel erg naar mijn zin, maar over een weekje sluit de winkel, helaas. Ik heb nu gesolliciteerd bij een zwemschool. Ik raad je wel af om planten te gaan knippen. Iedereen die ik ken en die dat heeft gedaan, is er heel ontevreden over. Veel succes met zoeken!


    Searching heavens for another earth

    Je zou ook bij een kledingwinkel kunnen volgens mij, ik weet niet precies wat jij leuk vindt om te doen en anders kun je misschien bij een zwembad of bv. een restaurant alleen kun en mag je daar op je 15e nog niet zoveel doen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ik ben 18 en heb nooit (bij)baantjes gehad, ik ga deze zomer wel helpen bij een animatieteam maar verder nog nooit echt gewerkt naast stage of w/e


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik werk in de horeca van een verzorgingstehuis. Meestal is dat heel gezellig en leuk werk. Eten rondbrengen, bestellingen opnemen, koffie en thee inschenken. Het is te vergelijken met de "gewone" horeca, maar dan zijn de werktijden vaak beter en val je onder de zorg cao. Hier moet je geloof ik wel zestien voor zijn, maar je kunt solliciteren voor bijvoorbeeld de vakantie als je dan wel zestien bent. Ik heb dat ook gedaan en ben uiteindelijk aangenomen als weekendhulp. Ik heb het er heel erg naar mijn zin.


    Hamartia

    Ik werk als serveerster in een Italiaans restaurant, Ik heb mijn vaste oppas adresje, ik maak zaterdag en zondagmorgen schoon in het wok restaurant in de buurt en in de vakanties werk ik 's morgens als thuishulp(:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 21:40 ]


    ~

    Ik ben kaasmeisje :Y) En heb gewerkt in de horeca -kots-. Ik had rotbazen en had het dus absoluut níét naar mijn zin, daar kwamen mijn overbelaste voeten nog eens bovenop.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.