• Toen ik deze avond mijn schoolboeken aan de kant legde, werd ik helemaal onrustig en nerveus. Daar heb ik toen een enorm *kuche kuche* goede oplossing voor gevonden.
    Ik heb al mijn favoriete foto's van Joaquin Phoenix bij elkaar gezocht en daar een zeer charmante collage van gemaakt. Zo kan ik elke examendag wakker worden en meteen kracht putten uit zijn totaal niet verontrustende aanwezigheid. :')

    Just look at that majestic creature. Amazing. (bat)



    Oké... Ik ben bang dat mijn sanity nu compleet verdwenen is. Hoe gaan jullie met je schoolstress om? :')

    Ik hoop trouwens wel dat het duidelijk is dat die foto's mijn favorieten zijn, omdat ik me kapot lach als ik naar ze kijk. Zo erg ben ik ook weer niet. :')

    (Ik weet niet of dit goed staat hier...)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 22:49 ]


    Caution first, always.

    Majestic!

    I draw to deal with the stress.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 22:42 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Slapen is altijd een hele goede oplossing.. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ik van stress af moet ga ik hardlopen. En met slecht weer een goed boek lezen, over iets totaal anders dan datgene waar ik stress over heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nou, Joaquin Phoenix is wel een fantastische acteur :'D
    Ik Quizlet of schrijf dan altijd ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lijkt op een goede manier om stress te uiten! (:
    Hm, ik probeer wel vooruit te werken om stress te voorkomen, maar als dat niet lukt ga ik mijn kamer opruimen. Rond toetsweken ziet die er dan ook net uit. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    So fabulous!

    Haha ik vind het een erg creatief van je! Zelf ga ik slapen als ik gestrest ben ;p


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik ga altijd mijn kamer opruimen als ik gestrest ben of ik word ziek en dan lig ik dagen in bed mij te ergeren aan de troep in mijn kamer.
    Ik kan niet echt omgaan met stress =D.


    I am an idiot, I move.

    Prachtig! :Y)
    Ik zou graag zeggen dat ik schrijf om de stress even te vergeten, en dat was ook heel lang zo, maar de laatste tijd hang ik eigenlijk veel meer op Tumblr rond, zelfs al helpt dat meestal niet eens om rustig te worden. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo erg ben ik nou ook weer niet?(cat)

    Ik ga meestal lezen of muziek luisteren. (;


    I'll see you on the dark side of the moon

    Radagast schreef:
    Zo erg ben ik nou ook weer niet?(cat)

    Ik ga meestal lezen of muziek luisteren. (;

    Shh, verpest het nou niet. D:


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Shh, verpest het nou niet. D:



    I'll see you on the dark side of the moon

    Radagast schreef:
    (...)



    Hoe heb je die zo snel gevonden?!


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)

    Hoe heb je die zo snel gevonden?!



    Google(bat)


    I'll see you on the dark side of the moon

    Radagast schreef:
    (...)

    Google(bat)

    Dat jij die naam in wil typen zonder dat er 'Jacucu Paghweenis' staat, man. c:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 23:12 ]


    Caution first, always.