• Om Quizlet weer een beetje te laten groeien en nieuwe leden aan te trekken, hebben we nu de Viral van de Dag.

    Wat is de Viral van de Dag
    Een viral is een quiz die door moderators uit is gezocht die een dag lang in de schijnwerpers komt te staan. Deze quiz is via een apart design te bekijken/in te vullen. Dit design is zo gemaakt dat mensen aangespoord worden om de quiz te delen op facebook. We roepen dan ook iedereen op om dit te doen!

    Hoe kan mijn quiz Viral van de Dag worden?
    Je kunt je quiz in dit topic nomineren. Moderators kunnen je quiz dan aan de wachtlijst toevoegen wanneer je quiz aan de juiste eisen voldoet.

    Waar moet een quiz aan voldoen om Viral van de Dag te kunnen worden?
    - Van hoge kwaliteit zijn, dus foto's bij de uitkomsten, geen spelfouten, genoeg uitkomsten, etc.
    - Tussen de 5 en 15 vragen bevatten
    - Aansprekend zijn voor een grote groep mensen
    - Geen kennisquiz zijn

    Het betekent overigens niet dat wanneer je quiz aan deze voorwaarden voldoet, deze ook echt Viral van de Dag wordt. Het is aan de moderators om het eindoordeel te vellen.

    Ik vind het stom!
    Haters gonna hate

    Wat is de Viral van vandaag?
    Hogwarts' sorting hat

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 april 2016 - 19:08 ]


    Dit is mijn signature...

    Avarosa schreef:
    Wat een super leuk idee. Ik vind het wel vreemd om mijn eigen quizzen hier te plaatsen.

    Ik vind jouw quizzen echt geweldig, just saying. ^^

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 17:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zeker leuk idee! Persoonlijk ben ik meer van de verhalen en topics dan van de quizzen maar das persoonlijk ofcourse.

    Haters gonna hate

    lawl:Y)


    I just caught the wave in your eyes

    Oh, ik ga zeker nadenken welke quiz het nu echt verdient. :Y)


    -

    Het is alleen maar goed als jullie quizzen maken die aan deze eisen voldoen. Dan zijn ze namelijk van hoge kwaliteit en niet alleen geschikt voor Viral van de Dag, maar dan komen de quizzen, waar Quizlet oorspronkelijk mee begonnen is, weer wat meer in het daglicht te staan.

    Transfer schreef:
    Leuk idee!
    "Haters gonna hate" HAHA. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik weet niet of dat mogelijk is, maar zou het niet handig zijn om de "Facebook-vriendelijke" versie van de quiz ook aan te passen bij de zoekresultaten van Google, zodat meer nieuwe mensen erop komen? Als ik nu "Welke superheld ben jij" googel en via daar naar Rutgers quiz ga, dan zie ik de gewone versie en niet de viral. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it



    Iedereen droomt wel eens. Dromen hebben vele betekenissen, want tijdens dromen worden vaak de herinneringen en gebeurtenissen van overdag verwerkt en opnieuw afgespeeld. Maar wat betekenen die dromen? Heb jij er veel verstand van? Of gok je maar wat raak?
    Test het hier!

    Sommigen zien de dingen zoals ze zijn en willen weten waarom ze zo zijn. Ik droom van dingen die er nooit zijn geweest en wil weten waarom niet. -Robert Kennedy.


    Weet jij wat de voorwerpen en/of gebeurtenissen uit je droom betekenen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Echt een topidee. :Y)
    Ik gooi later wel wat quizzen in dit topic. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik geef deze Quiz op (:
    http://www.quizlet.nl/quiz/380845/wat-heeft-disney-jou-geleerd/


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Leuk initiatief! Quizzen zijn alleen zo ongeveer het enige op Quizlet waar ik me niet mee bezig houd. :W


    Every villain is a hero in his own mind.

    Viral van vandaag:
    http://www.quizlet.nl/go/64/welk-harry-potter-personage-ben-jij/


    Dit is mijn signature...

    Uhm, geen idee wat ik hiervan moet vinden. Er gebeurd al zoveel meer de laatste tijd door het topic van Krull. Vindt het een beetje onnodig, maar goed. Heb er verder geen problemen mee. Het design vind ik wel leuk ;3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kan de virals geen kudos geven. (Of heb ik daar overheen gekeken?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!