• Het is ongelofelijk hoe hard ik uitkijk naar het einde van het schooljaar. Ik ben echt schoolmoe. Alles dit jaar was er gewoon te veel aan voor mij. Ik heb gewoon ook het gevoel dat nu ik in het laatste jaar zit en gewoon weet dat school hierna gedaan is, ik er nog meer naar uitkijk dan anders. Het is gewoon zo dat ik alles beu ben, die hele school, alle zeurende leerkrachten en die ene klasgenoot die me wel vaker irriteert. Al die saaie lessen die ik niet meer zal krijgen en de stage waar ik me echt uren verveel. Zo hard keek ik echt nog nooit uit naar het einde.

    Iedereen kijkt vast uit naar de vakantie, maar buiten dat, kijken jullie ook zo uit naar het einde van het schooljaar, gewoon omdat jullie school beu zijn?


    16 - 09 - '17

    Ik ga ook met tegenzin naar school, maar dat komt doordat het zo slecht geregeld is. Verder vind ik de lessen best leuk, eigenlijk. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ik herken me hier echt in.

    Hey, heb ik jou niet op skype? xp
    Sorry offtopic

    Zou goed kunnen (: Volgens mij wel. Zie je naam er wel tussen staan ;d.
    Even knuff


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Zou goed kunnen (: Volgens mij wel. Zie je naam er wel tussen staan ;d.
    Even knuff



    Haha, ik dacht het wel toen ik je naam zag (:
    Awh, knuff back


    16 - 09 - '17

    Ik ga graag naar school, maar we hebben gewoon te veel werk. Het is haast niet meer combineerbaar met mijn hobby. En ik heb nu al stress door de examens. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    Ik ga graag naar school, maar we hebben gewoon te veel werk. Het is haast niet meer combineerbaar met mijn hobby. En ik heb nu al stress door de examens. :c


    Ja, dat vele werk ken ik. Alsof ze ons geen vrije tijd gunnen en we alleen tijd hebben voor school, vind ik echt jammer. En oei, stress is niet zo goed. Probeer ontspanningsoefeningen of yoga, dat helpt me tegen stress (:


    16 - 09 - '17

    Jep, ik ben het ook helemaal zat. Ik was er in de derde klas eigenlijk al klaar mee, toen ben ik ook afgezakt naar 4 havo en heb ik 4 havo nog eens over moeten doen en ga ik nu met redelijk lage cijfers m'n examens maken. Shit. :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ja, ik kijk er meer naar uit dan ik eigenlijk zou moeten. Ik heb door een vreselijk slechte planning van mijn docenten - dertig toetsen in vijf weken te maken en nee daar heb ik geen zin in :') Daarbij heb ik ook nog eens een vreselijk rooster. Toch zijn de (aller)laatste weken best leuk door de activiteiten maar ik vind vakantie toch wel iets leuker hoor :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    Ja, ik kijk er meer naar uit dan ik eigenlijk zou moeten. Ik heb door een vreselijk slechte planning van mijn docenten - dertig toetsen in vijf weken te maken en nee daar heb ik geen zin in :') Daarbij heb ik ook nog eens een vreselijk rooster. Toch zijn de (aller)laatste weken best leuk door de activiteiten maar ik vind vakantie toch wel iets leuker hoor :Y)


    Dertig toetsen in vijf weken? O_O
    Wtf, zijn die mensen nog normaal of zo. In ieder geval heel veel succes!


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ja, dat vele werk ken ik. Alsof ze ons geen vrije tijd gunnen en we alleen tijd hebben voor school, vind ik echt jammer. En oei, stress is niet zo goed. Probeer ontspanningsoefeningen of yoga, dat helpt me tegen stress (:


    Dat helpt bij mij niet. Onze directrice heeft dit jaar yogaoefeningen voorgetoond en ik werd er niet echt rustig van. :'D Zwemmen, dat is het enige wat me helpt tegen de stress. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Dat helpt bij mij niet. Onze directrice heeft dit jaar yogaoefeningen voorgetoond en ik werd er niet echt rustig van. :'D Zwemmen, dat is het enige wat me helpt tegen de stress. :Y)


    Oh, dat kan.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Dertig toetsen in vijf weken? O_O
    Wtf, zijn die mensen nog normaal of zo. In ieder geval heel veel succes!


    Ja, het is echt insane :')
    Maar dankjewel en jij ook! Nog even volhouden (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    (...)

    Ja, het is echt insane :')
    Maar dankjewel en jij ook! Nog even volhouden (flower)


    Dankjewel!


    16 - 09 - '17

    Heeey! Ik ook. Nog maar twee weken te gaan! :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Heeey! Ik ook. Nog maar twee weken te gaan! :P


    Twee weken nog maar? Gelukzak, ik moet nog tot eind juni naar school.


    16 - 09 - '17

    Ik heb echt ontzettend veel zin in de zomervakantie. Dat betekend namelijk dat alles voor m'n stage volgend jaar geregeld is, ik gewoon over ben naar het volgende jaar en ik eindelijk klaar ben met het tweede jaar. Want dat staat bij deze school bekend als een Hell-jaar. Onze klas is blijkbaar de beste van alle tweede klassen, en geloof me; dat is zeker niet positief. :'D
    Er blijven zó veel mensen zitten en velen zijn al gestopt met de opleiding. Alles is gewoon vrij slecht geregeld en de school is ook echt zo oud, dat alles uit elkaar valt. Ik ben echt blij als ik van deze flutopleiding af ben.