• Het is ongelofelijk hoe hard ik uitkijk naar het einde van het schooljaar. Ik ben echt schoolmoe. Alles dit jaar was er gewoon te veel aan voor mij. Ik heb gewoon ook het gevoel dat nu ik in het laatste jaar zit en gewoon weet dat school hierna gedaan is, ik er nog meer naar uitkijk dan anders. Het is gewoon zo dat ik alles beu ben, die hele school, alle zeurende leerkrachten en die ene klasgenoot die me wel vaker irriteert. Al die saaie lessen die ik niet meer zal krijgen en de stage waar ik me echt uren verveel. Zo hard keek ik echt nog nooit uit naar het einde.

    Iedereen kijkt vast uit naar de vakantie, maar buiten dat, kijken jullie ook zo uit naar het einde van het schooljaar, gewoon omdat jullie school beu zijn?


    16 - 09 - '17

    Ik ben het ook even allemaal beu. Ik moet bijna alles herkansen en dat terwijl dit het drukste blok is. Ik houd helemaal geen vrije tijd meer over, dus ik kijk echt naar de zomervakantie uit, maar dat heb ik pas vanaf 16 juli.


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Ik ben het ook even allemaal beu. Ik moet bijna alles herkansen en dat terwijl dit het drukste blok is. Ik houd helemaal geen vrije tijd meer over, dus ik kijk echt naar de zomervakantie uit, maar dat heb ik pas vanaf 16 juli.


    Oei, dat is wel vervelend ;s
    Succes!


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Heb jij serieus zo weinig vakantie? O_o


    Jep. Ben al blij als ik een dagje vrij ben en kijk elke maandag weer uit naar weekend, omdat ik behoorlijk weinig vakantie heb. Punt is wel dat als ik geen hertentamens heb, ik soms wel een weekje vrij zou hebben, maar dat heb ik tot nu toe niet gehad.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    (...)

    Jep. Ben al blij als ik een dagje vrij ben en kijk elke maandag weer uit naar weekend, omdat ik behoorlijk weinig vakantie heb. Punt is wel dat als ik geen hertentamens heb, ik soms wel een weekje vrij zou hebben, maar dat heb ik tot nu toe niet gehad.


    Wow, dat is wel heel erg vervelend, ik begrijp goed genoeg dat je steeds uitkijkt naar het weekend.


    16 - 09 - '17

    Na volgende week heb ik enkel nog examens, wat maar 1 of 2 per week is, dus ik ben blij dat ik eens langer kan uitslapen dan tot 5 of 6 uur :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bennefrost schreef:
    Ik zal het jammer vinden als dit jaar gedaan is. Ik ga mijn klas te hard missen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Starkey schreef:
    Na volgende week heb ik enkel nog examens, wat maar 1 of 2 per week is, dus ik ben blij dat ik eens langer kan uitslapen dan tot 5 of 6 uur :'D


    Amai. Succes!


    16 - 09 - '17