• Vampire Diaries Rollentopic




    Het speelt zich allemaal af in het kleine stadje Mystic Falls. Jaren lang zijn vampiers, weerwolven en zelfs hybrids verborgen in deze stad. Alles veranderde echter toen het meisje Elena Gilbert achter de echte waarheid kwam die de stad jaren verborgen hield. Sinds dien komen er steeds meer bovennatuurlijke naar de stad, maar niet iedereen heeft goede bedoelingen! Damon, Stefan, Caroline, Bonnie, Matt, Jeremy en Elena moeten er maar voor zorgen dat de stad veilig blijft en dat de mensen niks overkomt of door hebben. Toch dreigen travellers de stad over te nemen en vele doden vallen. Zal er een manier te vinden zijn om de stad te redden en daarmee ook elk supernatural wezen?



    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Geschiedenis
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Extra:


    Rollen
    Vampiers:
    - Elena Gilbert // 18 jr. // Dangerx (op vakantie: 7 t/m 28 Juli)
    - Myradele Youngwood // 17 jr. // Jovantos (op vakantie: 5 t/m 20 Juli)

    - Damon Salvatore // 169 jr. // durbanskies (op vakantie: 18 t/m 31 Juli)
    -

    Weerwolven:
    -
    -

    -
    - Jacob Grimm // 17 jr. // Maldred

    Hybrids:
    -
    -

    -
    -

    Witches:
    - Gereserveerd voor: Foreverx
    - Gereserveerd voor: durbanskies

    -
    -

    Mensen:
    -
    -

    - James A. Marble // 18 jr. // Hinrisath
    - Alaric J. Saltzman // 38 jr. // MarkOfCain (op vakantie: 27 juni t/m 9 juli & 18 juli t/m27 juli



    Regels

    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 personages p.p.!!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -EERST VRAGEN OF JE EEN ROL VAN DE PERSONAGES MAG! Hierbij kan ik voorkomen dat rollen dubbel worden gereserveerd.
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 13:49 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Jacob Grimm
    Leeftijd: 17 jaar
    Ras: Mens/Weerwolf (het gen is nog niet geactiveerd)
    Geschiedenis: Jacob heeft eigenlijk een redelijk normaal leven gehad. Zij ouders stierven ongeveer een week na zijn geboorte in een auto-ongeluk, waarna zij oom en tante hem in huis namen. Hij groeide op en rond zijn zesde was hij een zeer actief jongetje, dat vaker ruzie had met zij vriendjes dan goed voor hem was. Al snel bestempelde ze het als ADHD. Hij kreeg pillen, maar die bleken niet echt te werken. Uiteindelijk gaven zijn oom en tante het op en lieten ze de pillen gewoon voor wat zij waren. Ze lieten hem Football spelen, zodat hij een beeje een uitlaatklep had, en dat bleek een fantastische keuze te zijn. Al snel bleek dat hij een fantastisch tailback was: snel, behendig, sterk en aggressief genoeg om het te kunnen maken.

    De jaren verstreken en Jacob ging naar de High School. Hij behaalde goede punten, raakte al snel bij de Timberwolves en genoot met hart en ziel van zijn tijd op school. Nu zit hij in zijn senior year, hopend op een sportbeurs voor na de high school, gezien het universiteitsgeld voor zijn oom en tante iets te duur is.

    Karakter: Jacob is een zeer actief persoon die vaak net iets te snel uitvliegt. Hij doet zijn best om het te onderdrukken, maar het is moeilijk voor hem. Hij is een zeer getalenteerde football-speler en dat beseft hij ook zeer goed, waardoor hij wel eens arrogant kan overkomen. Verder is hij zeer koppig en vastberaden en als hij een doel voor ogen heeft zal hij ver gaan om dat doel ook te bereiken. Hij lacht veel, deels om zijn andere gevoelens te onderdrukken, maar vooral ook omdat hij een beetje een levensgenieter is.
    Uiterlijk:


    Extra:/

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 11:17 ]

    Ik laat de weerwolf vervallen, de vampier maak ik nu.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam: Myradele Youngwood. Alhoewel iedereen nu denkt dat ze Myra Herondale heet. Dit komt omdat echt haar hele familie dood is.
    Leeftijd: Myra is 17 jaar oud voor de buiten wereld, maar werkelijk is ze 124 jaar oud.
    Ras: Een vampier.
    Geschiedenis: Op een winterse vrijdag de dertiende werd er een meisje geboren in het stadje Mystic Falls. De ouders waren dolgelukkig met haar. En ze noemden haar Myradele. Ze had ook nog een oudere broer; Alexander, ook wel Alec genoemd. Ze groeiden in een normaal huis op en waren gelukkig. Alleen kwamen haar ouders en broer om in een ongeluk. Myra was 15 jaar oud en moest naar een weeshuis. Toen ze daar 1 jaar was kreeg ze koorst, en dat was in die tijd dodelijk. De dokters zeiden dat ze minsten nog anderhalf jaar had. En ze hadden gelijk. Een vampier; Adam Clark maakte haar ook tot een vampier. De verandering was pijnlijk maar daar stond ze dan als 17-jarige vampier. Ze ging een aantal jaar ergens anders wonen en noemde zich zelf Myra Herondale. Na 110 jaar ging ze terug naar Mystic Falls en begon daar over nieuw. En nu woont ze daar nog.
    Karakter: Ze is best arrogant omdat ze op school altijd al wel populair was. Door dit kan ze heel minachtend doen tegen andere mensen. Soms is ze ook iets té trots. Geduld heeft ze niet. Punt uit. En ze zal het ook nooit krijgen, enkel voor degenen die ze lief heeft, heeft ze nog wel wat geduld. Maar dit is ook niet heel erg veel. Myra wordt erg snel boos en kan dit dan ook erg lang blijven. Ze geeft meestal vrij weinig om de regels en laat dit niet blijken. Tegen de mensen die ze niet mag is ze erg kattig. Tijdens school moet ze zich wel beleefder opstellen en dit doet ze dan ook. Myra kan niet goed denken onder druk, en als ze dat moet begint ze te frunniken met iets van haar kleding. Toch is ze bij vrienden anders. Daar is ze een gezellige en lieve meid waarbij je alles kwijt kan. Ze zal ook strijden voor haar rechten en geeft niet zo snel op. Myra kan erg goed liegen.
    Uiterlijk: Myra is een bijzonder geval qua uiterlijk eerlijk gezegd. Haar haren zijn zowat wit. Ze lopen tot net boven haar kont en hebben krullen. Meestal zitten ze los, alhoewel ze het bij het jagen vast heeft, of bij gym. Doordat ze een vampier is-is ze erg blank. Maar voordat ze een vampier werd was het niet zoveel anders. Toen werd ze maar niet bruiner. Myra haar ogen zijn ook een erg groote aandachts trekker. Donkergrijze ogen die bijna zwart lijken. Hiermee werd ze vroeger bestempeld als demon. Als ze bloeddrinkt of vecht worden haar ogen bloedrood. Meestal draagt Myra een zonnebril, omdat ze het leuk vindt. Ze heeft altijd wel een laag mascara op en rode lippenstift. Als ze haar haar vast heeft zit het zoals op de foto hiernaast. En ook heeft ze een tattoeage op haar rug. Het christenen teken. Vroeger was ze het, maar nu niet echt meer. Toch vindt ze het nog een mooi gebaar naar haar ouders.
    Extra: X


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een mens reserveren?

    Hinrisath schreef:
    Mag ik een mens reserveren?


    Man of vrouw, want dan zal ik je erbij zetten.
    Voor de zekerheid zeg ik maar even dat de reservaties maar 3 dagen blijven staan (:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 21:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Man of vrouw, want dan zal ik je erbij zetten.
    Voor de zekerheid zeg ik maar even dat de reservaties maar 3 dagen blijven staan (:


    Man! Ik snap dat! Wil het morgen na schooltijd schrijven ;)

    Hinrisath schreef:
    (...)

    Man! Ik snap dat! Wil het morgen na schooltijd schrijven ;)


    Hehe mooi zo :3
    Ik kijk ernaar uit ;)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    James A. Marble




    Leeftijd: 18 jaar oud en verjaart op 7 augustus.


    Ras: mens


    Geschiedenis: Op 7 augustus werd hij dan eindelijk geboren. Een zoon zou zijn ouders voor het echt binden, maar dat bleek niet zo, want zijn ouders scheidde kort daarna, nadat James zijn moeder bevallen was van James. Kort daarna overleed zijn moeder en daarom woont hij nu bij zijn vader. Doordat het erg hard aan kwam verhuisde James met zijn vader naar een klein stadje Mystic Falls, waar hij nu zo'n 17 en een half jaar woont. Zijn vader heeft daarnaast geen nieuwe vriendin meer gekregen en James is daarom enigskind.


    Karakter: James is een jongen die vooral heel erg op zichzelf is en daarom stoot hij vaak mensen van zich af. Hij is zoekend naar een vriendin, maar het liefst wilt hij dat alles zo gaat zoals hij dat wil en dat stoot heel veel mensen van hem af. Hij heeft weinig vrienden en dat zit hem niet echt mee, want dagelijks is hij bezig met zijn tekenboek, waar hij zijn beroep van wil gaan maken. Daarnaast is hij een best slimme jongen, maar daar tegenover maakt hij af en toe toch domme keuzes. Daarnaast verzamelt James schilderijen van bekende kunstenaars en gaat hij vaak alleen naar conferenties waarbij kunst te zien is, alhoewel door dat hij daar heen gaat denkt hij heel goed over het leven. Veel mensen verwachten niet dat hij zo'n karakter heeft, omdat mensen dat niet verwachten bij zijn uiterlijk.


    Uiterlijk: James heeft donkerblond middel-lang haar en heeft groen/bruine ogen, daarnaast is hij atletisch gebouwd en is hij 1.78m lang. Voor de rest draagt hij vaak simpele nikes al schoenen en een spijkerbroek, alhoewel vind hij het wel lekker om een t-shirt er boven te dragen.

    Ziet er allemaal erg goed uit!
    Het spijt me alleen heel erg om te moeten mededelen,
    Maar iemand heeft de deadline niet gehaald en is dus daarom verwijdert van deze topic.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Kan ik een Hybride meisje reserveren?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik terug Alaric reserveren? ;)

    MarkOfCain schreef:
    Mag ik terug Alaric reserveren? ;)


    Hehe yay! Alaric in the house :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †




    Naam: Alaric “Ric” J. Saltzman

    Leeftijd: 38 jaar( in 2014), geboren op 4 februari 1976

    Ras: Mens

    Geschiedenis: Alaric is geboren in Boston, Massachusetts. Hij ging naar Duke University en trouwde daar met Isobel Flemming, zij was een parapsycholoog. Isobel was geïnterseerd in vampieren en gaf Alaric een ring. Op een nacht kwam Alaric thuis en zag toen dat een vampier van Isobel aan het drinken was. De vampier merkte hem op en verdween. Haar lichaam werd nooit gevonden en men dacht dat ze dood was. Alaric begon onderzoek te doen naar de vampieren en vertrok toen naar Mystic Falls. Hij begon wapens te ontwerpen om te gebruiken tegen vampieren. Hij werd zo een echte Vampire Hunter. In Mystic Falls werd hij een geschiedenis leraar. Maar daar begon alles nog maar. Later bleek dat de echt moeder van Elena Gilbert (één van zijn studenten) Isobel was, wat Alaric een soort van stiefvader maakt. Dan blijkt dat Damon Salvatore haar vrouw in een vampier heeft gemaakt. Ondanks dit worden Damon en Alaric later vrienden. Later kreeg hij dan nog een relatie met Jenna ,de adoptiemoeder van Elena en Jeremy.

    Karakter: Op het eerste zicht lijkt Alaric nogal mysterieus. Hij is zeer aardig en vriendelijk tegen iedereen. Maar Alaric heeft nogal veel verdriet en schuldgevoelens in hem. Dit komt omdat hij de last draagt van de verdwijning van zijn vrouw en hij heeft een grote toewijding om die terug te vinden. Hij is zeer intelligent maar hij is ook zeer koppig.

    [face=times]Uiterlijk
    :
    Alaric heeft een lichte huid en is een meter 85. Hij heeft donker bruin haar dat vaak warrig ligt. Hij heeft groene ogen die soms eerder naar blauw grijns neigen. Alaric draagt vaak een gemakkelijk hemdje een een jeansbroek maar draagt wel een pak als dit verwacht wordt.

    Extra:
    •Zoals eerder vermeld waren Damon en Alaric niet de beste vrienden. Eerst waren ze gewoon partners omdat ze samen een doel hadden. De tomb vampires uitroeien. Maar later werd hun band beter en Alaric is Damons enige beste vriend.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 18:37 ]

    Even melden dat ik van 27 juni tot 9 juli en van 18 juli tot 27 juli op reis ben en dan niet kan posten

    MarkOfCain schreef:
    Even melden dat ik van 27 juni tot 9 juli en van 18 juli tot 27 juli op reis ben en dan niet kan posten


    Heel veel plezier alvast!

    Ik ben zelf van 7 Juli tot en met 28 Juli op vakantie


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †