• Vampire Diaries Rollentopic




    Het speelt zich allemaal af in het kleine stadje Mystic Falls. Jaren lang zijn vampiers, weerwolven en zelfs hybrids verborgen in deze stad. Alles veranderde echter toen het meisje Elena Gilbert achter de echte waarheid kwam die de stad jaren verborgen hield. Sinds dien komen er steeds meer bovennatuurlijke naar de stad, maar niet iedereen heeft goede bedoelingen! Damon, Stefan, Caroline, Bonnie, Matt, Jeremy en Elena moeten er maar voor zorgen dat de stad veilig blijft en dat de mensen niks overkomt of door hebben. Toch dreigen travellers de stad over te nemen en vele doden vallen. Zal er een manier te vinden zijn om de stad te redden en daarmee ook elk supernatural wezen?



    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Geschiedenis
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Extra:


    Rollen
    Vampiers:
    - Elena Gilbert // 18 jr. // Dangerx (op vakantie: 7 t/m 28 Juli)
    - Myradele Youngwood // 17 jr. // Jovantos (op vakantie: 5 t/m 20 Juli)

    - Damon Salvatore // 169 jr. // durbanskies (op vakantie: 18 t/m 31 Juli)
    -

    Weerwolven:
    -
    -

    -
    - Jacob Grimm // 17 jr. // Maldred

    Hybrids:
    -
    -

    -
    -

    Witches:
    - Gereserveerd voor: Foreverx
    - Gereserveerd voor: durbanskies

    -
    -

    Mensen:
    -
    -

    - James A. Marble // 18 jr. // Hinrisath
    - Alaric J. Saltzman // 38 jr. // MarkOfCain (op vakantie: 27 juni t/m 9 juli & 18 juli t/m27 juli



    Regels

    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 personages p.p.!!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -EERST VRAGEN OF JE EEN ROL VAN DE PERSONAGES MAG! Hierbij kan ik voorkomen dat rollen dubbel worden gereserveerd.
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 13:49 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    dan ga ik weer lekker een rolletje schrijveeeen c:


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    dan ga ik weer lekker een rolletje schrijveeeen c:


    Hehe have fun cx


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ooohh of mag ik anders jenna? c: sorry ik verander veel van gedachten hihi


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    ooohh of mag ik anders jenna? c: sorry ik verander veel van gedachten hihi

    Omg :) Dan heeft Alaric iedereen die hij leuk vind! Dan moet ik wel even aanpassen want ik denk dat Jenna in mijn rol wordt vernoemd als 'dood' ;)

    ^^
    haha oops


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik ook een mensenmeisje?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik verander alles later, want van al die veranderingen enzo krijg ik een beetje koppijn.
    Voel me al niet helemaal 100% dus moet een beetje rustig aandoen

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 15:06 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    aw okay, beterschap! ik zit zelf ook even met ongelooflijke pijn in mn bakkes en buik, dus ik schrijf mn rol zodra dat over is haha


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    aw okay, beterschap! ik zit zelf ook even met ongelooflijke pijn in mn bakkes en buik, dus ik schrijf mn rol zodra dat over is haha


    Dank je, jij ook veel beterschap!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Veel beterschap iedereen he! :)

    thank you both!
    okay ik ga even Jenna maken c:


    Spinning around, I'm weightless.


    Naam: Jenna Sommers
    Leeftijd: 34 (in 2014) geboren 1980
    Ras: Mens
    Geschiedenis: Jenna is geboren in 1980 en heeft haar hele leven in Mystic Falls, Virginia, gewoond. Haar oudere zus heette Miranda, en haar beste vriend Kelly Donovan paste vaak op Jenna, en heeft later veel met haar gefeest. Jenna ging naar Mystic Falls High School en was beste vrienden met Mason Lockwood. Samen hebben ze bijvoorbeeld een keer drank gejat van Mason's vader, en hebben dat onder de tribunes van het sportveld opgedronken. Ze gebruikte vaak drugs, en had een relatie met het broertje van haar zwager. Hun relatie eindigde slecht, en uiteindelijk haatte ze hem. Later kreeg ze een relatie met Logan Fell, een medeleerling. Ze hadden een fijne relatie, maar ook deze eindigde naar: Hij ging vreemd. Toen Jenna hier achter kwam beëindigde ze de relatie en ging ze zo snel als ze kon weg, tot ze op 23 mei 2009 een telefoontje kreeg van een advocaat die haar vertelde dat zij voor de kinderen van haar zus, Elena en Jeremy Gilbert, moest zorgen: Miranda en Grayson waren van de Wickery Bridge gereden, en daarbij overleden.
    Karakter: Jenna is zorgzaam, ze is er altijd geweest voor haar familie en wil altijd voor alles en iedereen zorgen, dat iedereen gelukkig is. Ze is ook erg naïef, en denkt niet goed na voor ze dingen doet. Ze maakt veel lol en heeft een goed hart. Haar goede humeur wordt vaak versterkt door alcohol en soms ook wiet. Ze heeft nooit geluk gehad met mannen, en kiest altijd de verkeerde uit. Sinds haar zus stierf heeft ze altijd geprobeerd om er te zijn voor Elena en Jeremy, al was ze zelf nog een soort kind. Jenna staat erom bekend dat ze altijd zegt wat ze denkt en goed voor zichzelf opkomt. Ze is ook erg koppig, en kan zich goed aanpassen aan verschillende situaties (van irresponsible college girl naar alleenstaande ouder in zeer weinig tijd). Ze is het gewend om de 'leuke lieve tante' te zijn, en dat blijkt ook wel in haar manier van opvoeden. In plaats van lunch maken voor school, geeft Jenna haar neefje en nichtje power bars en koffie mee. Ze probeert heel hard om een goeie ouder te zijn, ookal is de overstap soms wel heel groot.. Overall is Jenna een fun-loving persoon, die voor iedereen wil zorgen en misschien een klein beetje naïef is, met een licht alcohol probleem.
    Uiterlijk: Jenna is niet erg groot, met haar 1.68 meter, en is verder ook niet erg groot gebouwd: ze is slank en redelijk atletisch gebouwd. Jenna is gezegend met halflang blond haar, en hazelnoot bruine ogen. Ze heeft een lichte huid en een natuurlijke blos op haar gezicht. Jenna is het soort meisje dat er goed uitziet in haar joggingbroek, en dat weet ze. Ze doet dan ook niet gek veel aan haar uiterlijk. Af en toe doet ze wat make-up op, maar veel netter dan een spijkerbroek, topje en een jasje vermijdt ze zoveel mogelijk als het niet nodig is.


    Extra: Jenna heeft dus vroeger problemen gehad met alcohol en drugs, en drinkt nog regelmatig, maar nu meestal zonder problemen. Cheers!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 19:10 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben op vakantie van 19 juli tm 23 augustus. Ik heb waarschijnlijk tussendoor wel wifi


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mag ik een Hybrid meisje reserveren?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 14:39 ]




    Naam: Hanna Westfield
    Leeftijd: 17 jaar
    Ras: Mens
    Geschiedenis: Hanna is geboren en opgegroeid in New York, ze was vroeger altijd het populairste meisje op school en iedereen wilde vriendinnen met haar zijn. Ze verborg haar ware ik onder een arrogant meisje wat mensen kleineerde. Ze is opgenomen in een kliniek omdat ze op veertienjarige leeftijd anorexia heeft gekregen. Toen ze uit de kliniek kwam was ze al haar vrienden kwijt, ze ging naar een andere school en werd daar gelukkig totdat ze haar beste vriendin verloor. Haar ouders besloten dat het goed was voor haar om weg uit de stad te trekken naar rustigere oorden. Ze kon opgevangen worden bij een vriendin van haar moeder, die ze helemaal niet kent. Dit jaar gaat ze voor het eerst naar school in Mystic Falls. Ze wil hier een nieuw leven opbouwen.
    Karakter: Hanna is onzeker, opmerkzaam en slim. Ze verbergt haar ware ik snel omdat ze bang is dat anderen haar vreemd vinden. Ze houdt van dingen organiseren en kan soms bot uit de hoek komen. Ze zal de mensen waarvan ze houdt altijd in bescherming nemen. Je kan beter geen ruzie met haar krijgen want dan kan ze nogal gemeen zijn. Ze zal een geheim van iemand nooit doorvertellen.
    Uiterlijk: Hanna heeft felblauwe ogen en een lichte huid. Haar haar is donkerblond en ze heeft het vaak verschillend zitten. Ze heeft een tattoo van vogels op haar rug genomen omdat ze een hoofdstuk wilde sluiten en een nieuwe beginnen, de vogels staan voor de vrijheid die ze kan hebben. Hanna is niet heel lang maar haar benen zijn te lang in verhouding met de rest van haar lichaam. Ze heeft een kleine smalle neus en lichtroze volle lippen. Andere mensen vinden haar vaak knap maar dat zal ze nooit over zichzelf zeggen.
    Extra: Hanna heeft soms nog steeds last van haar Anorexia. Hanna is ook claustrofobisch geworden omdat ze in de kliniek vaak in een kleine ruimte zat, de tijd in de kliniek is een tijd waar ze liever niet aan terugdenkt.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 16:45 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."