• Vampire Diaries Rollentopic




    Het speelt zich allemaal af in het kleine stadje Mystic Falls. Jaren lang zijn vampiers, weerwolven en zelfs hybrids verborgen in deze stad. Alles veranderde echter toen het meisje Elena Gilbert achter de echte waarheid kwam die de stad jaren verborgen hield. Sinds dien komen er steeds meer bovennatuurlijke naar de stad, maar niet iedereen heeft goede bedoelingen! Damon, Stefan, Caroline, Bonnie, Matt, Jeremy en Elena moeten er maar voor zorgen dat de stad veilig blijft en dat de mensen niks overkomt of door hebben. Toch dreigen travellers de stad over te nemen en vele doden vallen. Zal er een manier te vinden zijn om de stad te redden en daarmee ook elk supernatural wezen?



    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Geschiedenis
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Extra:


    Rollen
    Vampiers:
    - Elena Gilbert // 18 jr. // Dangerx (op vakantie: 7 t/m 28 Juli)
    - Myradele Youngwood // 17 jr. // Jovantos (op vakantie: 5 t/m 20 Juli)

    - Damon Salvatore // 169 jr. // durbanskies (op vakantie: 18 t/m 31 Juli)
    -

    Weerwolven:
    -
    -

    -
    - Jacob Grimm // 17 jr. // Maldred

    Hybrids:
    -
    -

    -
    -

    Witches:
    - Gereserveerd voor: Foreverx
    - Gereserveerd voor: durbanskies

    -
    -

    Mensen:
    -
    -

    - James A. Marble // 18 jr. // Hinrisath
    - Alaric J. Saltzman // 38 jr. // MarkOfCain (op vakantie: 27 juni t/m 9 juli & 18 juli t/m27 juli



    Regels

    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 personages p.p.!!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -EERST VRAGEN OF JE EEN ROL VAN DE PERSONAGES MAG! Hierbij kan ik voorkomen dat rollen dubbel worden gereserveerd.
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 13:49 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik damon? :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Kan ik van plaats een hybride een witch reserveren? Een meisje graag


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik ben vanaf 5 Juli tot 20 Juli -volgens mij- op vakantie.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Omg yay! Ik zal jullie erbij zetten!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    Omg yay! Ik zal jullie erbij zetten!!

    Mag Alaric ook in de beginpost :) ?


    :3
    Naam: Damon Salvatore
    Leeftijd: Als mens: 20, actually: 169 (Ja officieel 24 & 173 maar dat vind ik te uit lekker puh)
    Rol: Vampire
    Uiterlijk: Damon is ongeveer 1,75 lang en erg knap met een goed gebouwd, gespierd lichaam. Hij ziet eruit als iemand van ongeveer 20, ondanks het feit dat hij inmiddels al bijna 170 jaar is. Damon heeft een lichte huidskleur met een olfijkleurige ondertoon, hoge jukbeenderen en een sterke kaaklijn. Zijn haar is donkerbruin, bijna zwart en hangt net over zijn oren. Meestal zit het door de war, alleen voor speciale gelegenheden doet hij het netjes. Zijn opvallende, intens blauwe ogen steken mooi af tegen zijn donkere haar. Hij heeft een beetje een "bad boy"-glimlach. Hij wordt vaak beschreven als relatief atletisch, lang, sterk, sexy en verleidelijk. Hij noemt zichzelf ook wel "the eternal stud."
    Damon draagt vaak cdonkere kleding, zwarte overhemden, t-shirts en laarzen onder donkere jeans of een zwarte broek. Heel soms draagt hij lichte kleuren. Damon staat bekend om zijn leren jasjes, maar voor speciale gelegenheden draagt hij pakken. Hij heeft een grote Lapis Lazuli ring die hij altijd draagt. De ring heeft het Salvatore familieteken en een ingegraveerde "D"
    Karakter: Damon was als mens heel vrij, maakte zich nergens zorgen over en was beste vrienden met zijn broer Stefan, maar toen hij een vampier werd begon hij zich ongevoelig en koud te gedragen. Je kan Damon het best beschrijven als een arrogante en sarcastische jongen die geen respect heeft voor normale mensen. Damon gedraagt zich zo om zijn verdriet over het vampier zijn te verbergen. Hij beweert dat je als vampier je gevoelens uit kan zetten. Damon gebruikt mensen voor zijn plezier, en is een echte womanizer: Hij kan elk meisje krijgen dat hij wil - volgens hem zelf-.
    Maar Damon heeft ook een goede kant: Als zijn broer in een levensbedreigende situatie komt, helpt Damon hem hier wel uit en als hij écht verliefd wordt, zal hij alles doen wat hij kan - bijna alles, zijn kracht om mensen te beïnvloeden zou hij hier nooit voor gebruiken- om haar voor zich te winnen.
    Extra: Damon is straight, en als hobby drinkt hij mensen leeg. Zijn ouders zijn meer dan 100 jaar geleden overleden. Damon is getransformeerd in 1864, tegelijk met zijn broer Stefan.

    idk dit heb ik zo ongeveer letterlijk van wikia dus doei c:


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:


    :3
    Naam: Damon Salvatore
    Leeftijd: Als mens: 20, actually: 169 (Ja officieel 24 & 173 maar dat vind ik te uit lekker puh)
    Rol: Vampire
    Uiterlijk: Damon is ongeveer 1,75 lang en erg knap met een goed gebouwd, gespierd lichaam. Hij ziet eruit als iemand van ongeveer 20, ondanks het feit dat hij inmiddels al bijna 170 jaar is. Damon heeft een lichte huidskleur met een olfijkleurige ondertoon, hoge jukbeenderen en een sterke kaaklijn. Zijn haar is donkerbruin, bijna zwart en hangt net over zijn oren. Meestal zit het door de war, alleen voor speciale gelegenheden doet hij het netjes. Zijn opvallende, intens blauwe ogen steken mooi af tegen zijn donkere haar. Hij heeft een beetje een "bad boy"-glimlach. Hij wordt vaak beschreven als relatief atletisch, lang, sterk, sexy en verleidelijk. Hij noemt zichzelf ook wel "the eternal stud."
    Damon draagt vaak cdonkere kleding, zwarte overhemden, t-shirts en laarzen onder donkere jeans of een zwarte broek. Heel soms draagt hij lichte kleuren. Damon staat bekend om zijn leren jasjes, maar voor speciale gelegenheden draagt hij pakken. Hij heeft een grote Lapis Lazuli ring die hij altijd draagt. De ring heeft het Salvatore familieteken en een ingegraveerde "D"
    Karakter: Damon was als mens heel vrij, maakte zich nergens zorgen over en was beste vrienden met zijn broer Stefan, maar toen hij een vampier werd begon hij zich ongevoelig en koud te gedragen. Je kan Damon het best beschrijven als een arrogante en sarcastische jongen die geen respect heeft voor normale mensen. Damon gedraagt zich zo om zijn verdriet over het vampier zijn te verbergen. Hij beweert dat je als vampier je gevoelens uit kan zetten. Damon gebruikt mensen voor zijn plezier, en is een echte womanizer: Hij kan elk meisje krijgen dat hij wil - volgens hem zelf-.
    Maar Damon heeft ook een goede kant: Als zijn broer in een levensbedreigende situatie komt, helpt Damon hem hier wel uit en als hij écht verliefd wordt, zal hij alles doen wat hij kan - bijna alles, zijn kracht om mensen te beïnvloeden zou hij hier nooit voor gebruiken- om haar voor zich te winnen.
    Extra: Damon is straight, en als hobby drinkt hij mensen leeg. Zijn ouders zijn meer dan 100 jaar geleden overleden. Damon is getransformeerd in 1864, tegelijk met zijn broer Stefan.

    idk dit heb ik zo ongeveer letterlijk van wikia dus doei c:


    Buddy! :)

    haha hi there :D


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben van 18 t/m like 31 juli op vakantie


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wil wel graag snel alle rollen hebben.
    Dit omdat binnenkort mensen op vakantie gaan en er staat ook een tijdslimiet op reservaties..
    Just saying en een reminder van de regels


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Rose Bennet
    Leeftijd: 16 jaar
    Ras: Heks
    Geschiedenis: Rose is niet geboren in Mystic Falls, haar ouders hebben haar toen ze nog jong was alleen achtergelaten in de hoop dat ze een beter bestaan kreeg zonder hen. Ze is opgevangen door de voormalige vrienden van haar ouders die geen kinderen kunnen krijgen en woont daar nu nog steeds. Ze is vroeger een vrolijk meisje geweest, ze had altijd veel vriendinnen en deed het goed op school. Dat veranderde een paar jaar geleden, ze voelde zich steeds meer afgezonderd en alleen en raakte haar vriendinnen kwijt. Ze sneed haarzelf en raakte depressief. Ze stond op het punt om zelfmoord te plegen toen ze een vrouw zag, ze vertelde dat ze een heks is. De vrouw verteld haar dingen over vampiers, weerwolven en andere bovennatuurlijke krachten. Ze voelt zich eindelijk een beetje beter maar dan verdwijnt de vrouw weer. Ze is weer alleen.
    Karakter: Rose is oplettend, sociaal en actief. Ze ziet alles wat er om haat heen gebeurd, echt alles. Ze zal haar vrienden en familie altijd in bescherming nemen ook al kost het haar leven. Ze zal nooit een geheim doorvertellen en is dus erg betrouwbaar. Ze kan erg gesloten en geheimzinnig zijn omdat ze bij niemand haarzelf kan zijn en ze durft niemand te vertellen dat ze een heks is.
    Uiterlijk: Rose heeft stijl lang donkerbruin haar, kleine donker bruine ogen en een smalle neus. Ze heeft lichtrode lippen, haar bovenlip is iets te klein voor haar onderlip. Ze is slank en redelijk lang, ze heeft smalle heupen en schouders en niet heel veel rondingen.
    Afbeelding:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 14:49 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Vandaag ben ik niet aanwezig ivm met concert. <-- dat als je het topic opent het eventjes weet ;)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Vandaag ben ik niet aanwezig ivm met concert. <-- dat als je het topic opent het eventjes weet ;)


    Die gaat vollopig nog niet open denk ik xd
    Pas als iedereen zijn rol af heeft :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    zou ik er misschien een witch bij mogen? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    durbanskies schreef:
    zou ik er misschien een witch bij mogen? c:


    Ik zal het erbij zetten :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †