• Hallo allemaal!

    Mijn kat vertoont ineens ontzettend raar gedrag. Hij begint zomaar uit het niets heel erg raar te miauwen en valt me dan aan. Ik vind het allemaal ontzettend vreemd en het is nu al twee keer gebeurd. De eerste keer dacht ik dat het door de muziek kwam die ik luisterde en kwam ik er zonder schrammetjes van af. De tweede keer had ik echter geen muziek op en begon hij meer weer zomaar aan te vallen. Weer met het rare gemiauw en die vreemde blik in z'n ogen. Ik ben er met een snee in m'n duim van af gekomen.

    Weet iemand misschien waardoor dit kan komen. Hij was eerst zo lief en knuffelbaar, nu doet hij zo ontzettend vreemd. Ik heb ook al een account aangemaakt op een speciaal forum voor mensen met katten, maar ik wil zoveel mogelijk informatie verwerven dus daarom vroeg ik het ook maar hier.

    Help me alsjeblieft! ):


    26 - 02 - '16

    Lol Alwin

    Mijn katten doen dat soms ook, ik zou me er niet te veel zorgen om maken als ik jou was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Misschien heeft hij ergens last van? Ik zou met hem naar de dierenarts gaan.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Misschien is die gwn krols, omdat het lente is


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Vlooien misschien? Daar kunnen dieren ook wel eens raar van gaan doen, behalve zichzelf bijten. Ik ben ook een keer gebeten door de kat van een vriend van me, omdat de kat vlooien had.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hij heeft gewoon zin in seks (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hmmm, ik herken je verhaal in een van onze katten. Als hij lang op mijn schoot zit kan hij uit het niets pissig worden en zijn nagels in mijn benen boren, waardoor ik hem zo snel mogelijk van mijn schoot afduw (wat vaak gepaard gaat met een kras op mijn hand en een geïrriteerde miauw).

    Waren er nog bepaalde kenmerken aan beide situaties? Zat hij bij je of kwam hij uit het niets met z'n aanval?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 17:40 ]


    You are beautiful, you are love.

    Roku schreef:
    Ik probeer hem ook bij dingen te blijven betrekken, maar ik vind het gewoon eng als hij me aanvalt. Dat rare gemiauw ook. Het klinkt net of hij heel erg boos is, of een soort van bezeten. Zo lijkt het ook door de vreemde blik in z'n ogen die hij heeft als hij me aanvalt :\

    Klinkt een beetje als een kat die uit is op een prooi... Als je een kat met zo'n lintje laat spelen (weet niet of je dat ooit gedaan hebt) krijgen ze die gefixeerde blik ook in hun ogen.


    You are beautiful, you are love.

    Ga voor de zekerheid even naar de dierenarts. Ik heb genoeg vwrhalen gehoord over huisdieren met gedragsveranderingen die een tumor bleken te hebben. Neem het zekere voor het onzekere.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als je het echt niet vertrouwd, raad ik je aan naar de veeatys te gaan. Misschien is die ziek.

    Maar zoals eerder gezegd: ie kan ook krols staan of vlooien/wormpjes hebben. Bij vlooien of wompjes doet het pijn en worden ze pist. Hoe zou je zelf zijn.

    Veel suuces in ieder geval.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn kat heeft dat ook wel eens. Dan is ze ineens verdwenen (ze zit dan onder de bank) en ineens grijpt ze je voeten. Dan begint ze te miauwen alsof ze een speeltje ziet en springt ze constant op je voeten of je benen af. Of andere dingen die bewegen... Heb je al eens geprobeerd om je kat af te leiden op dat moment? Soms vervelen ze zich gewoon of hebben ze een 'speelbui' of zoiets. Mocht het door blijven gaan en kan je haar niet afleiden dan moet je miss naar de dierenarts gaan (:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 18:06 ]

    Zou maar gewoon naar de dierenarts gaan..
    Sterkte!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Als ze een binnenhuiskat is, zou ik eens wat kattegras kopen en een manier zoeken dat ie zijn energie kwijtraakt. Als het een buitenkat is, probeer veel speeltjes te geven als ie binnen moet zitten? Zo'n lintje of een valse muis doet al veel


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Het is kattentijd, dus ik veronderstel dat het daarmee te maken heeft. Mijn poes is ook wat lastig en de kater van de buren houdt me snachts wakker met zijn gekrijs (serieus hij klinkt als een vrouw die geslacht wordt -.-)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Jij bent bezeten / hij is bezeten. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb geen ervaring met katten/poezen, maar ik zou voor de zekerheid even naar de dierarts gaan er mee. Niet om je bang te maken maar ik heb me wijs laten maken dat gedragsverandering meestal te maken heeft met pijn.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 23:08 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.