• Na 20.5 jaar is het eindelijk zo ver. Eindelijk ben ik kunnen stoppen met nagelbijten. Al meer dan 3 weken heb ik de 'nagels' op mijn handen niet aangeraakt met mijn mond dan en stiekem ben ik daar redelijk trots op.
    Het enige 'probleem' is dat het nu waanzinnig raar aanvoelt. Ik heb mijn hele leven nagels gebeten en mijn hele leven lang zijn mijn nagels korter dan kort geweest. Nu ze langer aan het worden zijn, voelt het 'fout' en 'niet mij'. Ook vind ik het erg lastig van mijn nagels af te blijven, juist nu ik ze zo voel bij alles wat ik zo'n beetje doe.

    Heeft iemand dit ooit ook wel eens gehad, en hoe zorg ik dat ik braaf van mijn nagels af ga blijven? Bitex spul helpt niet.

    EDIT: Ohja, ze zijn nog niet zo lang dat ik ze kan knippen. Het punt is eigenlijk dat er nu zo'n beetje een nagel op mijn vinger zit, iets wat vroeger eigenlijk nooit het geval was. Ik was zo'n persoon die beet tot er eigenlijk niets meer te bijten viel.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 13:52 ]


    We need a bigger boat.

    Knip ze?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Knip ze?


    Daar zijn ze dus nog te kort voor.


    We need a bigger boat.

    Ben toevallig ook al 'n paar weken gestopt met nagelbijten. Kan niet stoppen met 't tikken :'D. Als ik de neiging heb om te bijten, dan praat ik gewoon op mezelf in, eigenlijk...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben er mee gestopt toen ik mijn beugel kreeg omdat het volgens de ortho vreselijk slecht zou zijn.

    Het is inderdaad wel irritant als ze ineens heel lang zijn en als ik jou was zou ik ze afknippen ze steeds iets langer laten groeien. Dat duurt iets langer maar dan wen je wel aan de lengte. (:


    wat was dit ookalweer

    Ik vijl ze trouwens af en toe bij. Houd ook niet echt van hele lange nagels.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jup ik ken 't! Maar het wend na een tijdje, als ik namelijk weer ging 'focussen' op mijn nagels, zorgde ik dat ik mijzelf even afleidde. Na een tijdje bijt je echt niet meer!


    To infinity and beyond •

    Bij mij helpt nagellak wel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pleisters op al je vingers plakken;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Starkey schreef:
    Bij mij helpt nagellak wel ^^


    Ik heb wel vaker gehoord dat nagellak zou moeten helpen, dus misschien is dit het proberen waard?


    Hamartia

    Wauw dat is echt knap! Ik bijt al op mijn nagels sinds ik tanden heb en bij mij helpt echt niets. Dat vieze spul niet, pleisters niet, nepnagels niet, nagellak niet. Ik was geopereerd aan mijn kaken, dus ik kon nergens op bijten, maar dan pulkte ik ze wel kort (cat)
    Ik heb dus geen tips, maar ik hoop dat je het volhoudt! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Starkey schreef:
    Bij mij helpt nagellak wel ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nail art!

    Ik ben begonnen met nail art toen ik nagels beet, en toen vond ik het zonde om een uur werk van tekenen op mijn nagels kapot te maken, dus toen ben ik gestopt met bijten.


    The night is dark and full of terrors.

    Misschien kun je proberen eraan te wennen?
    Ik heb geen idee, voor mij voelt het raar als mijn nagels kort zijn. Ik heb nagels van ongeveer een centimeter, min het gedeelte waar hij vast zit aan mijn vinger. Precies het tegenovergestelde dus.
    Mijn vriendin is gestopt met nagels bijten toen ze nagellak op deed, dat is dus het enige wat ik zou kunnen bedenken.

    Heey ikk ook na een paat verschillende pogingen. Wat ik doe houd ze bij. Lak ze. Ik heb ezegd mijn buurmeisje kan goed nailarten dus ik moet ze lang hebben vior het xoncert van 1d


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kan je niet helpen, sorry. Vond het altijd zo vies, dus heb het zelf nooit gedaan.
    Ik vind het wel knap dat je na zoveel jaar hebt kunnen stoppen, houd het vol he (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.