• "Who are you?"
    "It are always the same stupid questions."
    "TELL ME WHO YOU ARE!"
    "I'm a hunter, and you are my food."

    In een klein stadje, met de naam Canon leven mensen in vrede. Ze zijn blij, hebben een normaal leven, en bemoeien zich niet zoveel met de bossen die aan hun stad leven. Iedereen weet dat er mensen in het reservaat wonen, maar wat maakt het uit? En in elke stad heb je toch rare mensen? Dus ook in Canon, die bleke mensen die zich altijd afzijdig houden, en nooit in het zonlicht komen. Dat is wat de mensen denken. Maar ze weten niet dat de mensen in het woud, een groep Shape-shifters leeft, samen met weerwolven (Kinderen van de maan) En dat die rare mensen misschien wel vampires zijn. Maar, wat als de Vampires het territorium van de Shape-shifters, en weerwolven betreed? En er een oorlog opkomt? En als sommige mensen zich bewust raken van hun bestaan, en zich in de oorlog voegen? Zal de Volturi dan erbij komen? Maar, waarom gingen de vampires eigenlijk het territorium van hun vijand op? Om een nog grotere vijand te pakken misschien? Een Vampire die erger is dan de Volturi?

    Rollen:

    Vampires
    - LET OP! Dit zijn de Vampires uit Twilight, dus denk aan bovennatuurlijke schoonheid, snelheid, sterkte.
    Oneindig, maar houd het aantal gelijk.

    Meisjes:

    - Vanessa Meghan Sunfield ~ ZaIa
    - Demetria ''Demi'' Nachtschade ~ iMickeyMouse
    - Emma Jane Gibbs ~ Eunomia
    - Gloria Calvert ~ CherrySmile


    Jongens

    - Jackson Rigsby ~ Eunomia
    - Evan Ryan Wilse ~ RingKeeper
    -
    -


    Weerwolven:
    LET OP! Dit zijn niet de Shape-Shifters! Weerwolven veranderen alleen in een wolf met volle maan, En hebben dan geen controle (Tenzij ze daarvoor heel hard trainen) Een weerwolf is sterker dan een Shape-Shifter. Je moet gebeten worden om een weerwolf te worden. Zij leven samen met Shape-Shifters.
    De rollen zijn ook oneindig, maar hou meiden en jongens gelijk.

    Meisjes:

    - Mandy Claire Anderson ~ PeterParker ~ Derde in Rang
    - Milla Ashley Morris ~ Daughters ~ Beta
    - Arwen Marianna Hale ~ HoechIin
    -


    Jongens:

    - James Flanagan ~ Eunomia ~ Alpha
    -
    -
    -


    Shape-Shifters
    LET OP! Shape-Shifters kunnen ieder moment in een wolf veranderen. Zij zijn minder sterk dan mensen, en zijn aardig zeldzaam. Je word als Shape-Shifter geboren, niet gemaakt.
    Om die laatste reden Zijn er dus ook zes plaatsen voor Shape-shifters.
    Deze plaatsen zijn niet oneindig, tenzij je HEEL graag eentje wilt.

    Meisjes:
    -
    Lauren Firestorm ~ RingKeeper ~ Beta
    [Celiné Essie Coxpink]-[/pink] ~ iMickeyMouse
    Sky Brytin ~ DreamLight

    Jongens:
    - Calum Jace Black ~ iMickeyMouse
    - Sam Adams ~ ZaIa ~ Alpha
    - Easton Carlos McCourt ~ CherrySmile
    -


    Mensen
    De mensen kunnen op allerlei manieren betrokken raken in deze oorlog. In het begin weten ze nog niets over deze wezens. Tenzij je karakter gelijk gebeten word natuurlijk.
    Ze zijn oneindig, maar hou jongens en meiden gelijk.

    Meisjes:

    - Kamela Scanlan ~ CherrySmile
    -
    -


    Jongens:

    - Luke Alec Irwin ~ iMickeyMouse
    -
    -


    Volturi
    De Volturi is alleen op aanvraag.


    Invullijstjes:

    Vampires:

    Naam:
    Leeftijd in menselijke vorm: Vanaf 15 jaar (Geen onsterfelijke kinderen)
    Ware leeftijd:
    Door wie gecreëerd:
    Uiterlijk: (Graag een foto, de foto hoeft niet per se de goede kleur ogen te hebben, maar zet er wel even bij dat de ogen zo'n kleur zijn.)
    Drinkt van mensen, of dierenbloed:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Speciale kracht: (Zoals Edward gedachten kan lezen bijvoorbeeld, niet elke vampier heeft een speciale kracht)
    Extra:


    Weerwolven:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Door wie gebeten:
    Uiterlijk mens: (Graag een foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Shape-Shifter:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen:
    Uiterlijk mens: (Foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    Persoonlijkheid:
    Korte geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Mensen:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Beroep/school/opleiding:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Extra:


    Lijstjes voor de Volturi zijn er pas, als die worden aangevraagd.

    Ikzelf zal de gevaarlijke vijand spelen, zodat ik het verhaal een beetje kan leiden.

    Regels:
    -Minimaal 150 woorden, dit moet lukken!
    -Geen Perfecte personages
    -Niemand is onoverwinnelijk.
    -Reserveringen blijven 48 uur staan.
    -Geen OOC Ruzie, IC wel.
    -Geen moorden zonder toestemming.
    -Alleen RingKeeper maakt topics aan, tenzij je toestemming hebt.
    -Maximaal drie personages, waarvan twee van het ene geslacht, en een van het andere geslacht.
    -Heb je vragen, opmerkingen? Stel ze!


    LET OP! ALS VAMPIER KUN JE JE OOK BIJ DE VIJAND AANSLUITEN, VERTEL DIT DAN EVEN AAN MIJ ALS JE DIT WILT, DAN GEEF IK JE IETS MEER INFORMATIE!

    ER MOGEN WGEEN MEISJES AANGEMAAKT WORDEN!.

    Hoe beginnen we?

    We beginnen in het bos, de goede Vampires jagen de vijand op (een vampire) waarvan ze weten dat zij slechte bedoelingen heeft. Hierbij komen de Vampires op het terrein van de Shape-Shifters, waardoor ze moeten vluchten. Of vechten. Shape-Shifters jullie vallen dus aan. Weerwolven, jullie blijven na de volle maan twee dagen nog een wolf, maar tenzij jullie heel hard trainen zijn jullie niet als mens bewust, maar als wolf bewust, dus misschien is jullie personage de Shape-Shifters wel aan het helpen? Mensen, jullie zitten of op school, of je spijbelt in het bos xD , of je werkt.
    Slechte Vampires, jullie helpen de vijand om de andere Vampires af te weren.
    Dit is dus het begin van de oorlog meteen. Aangezien ik de vijand speel, zal ik zo snel mogelijk reageren.
    Wanneer de Vijand ontvlucht, of gevangen (Maar geen godmoden! Dus vraag dit eerst) is, gaat jullie dagelijks leven weer verder. Tenzij je dood bent natuurlijk (6)


    Dit is de Vijand.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    [Mijn topics]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Mijn topics]

    [MT]


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    [Mijn topics :')]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    (Ik zal dit maar 'MT'-en, want ik heb eigenlijk geen idee hoe ik moet beginnen en wacht even op de beginpost van Indis)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Mijn cookies!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Vijand

    Behendig sprong ik van boom, naar boom, met mijn hulpjes achter mij aan. En de andere Vampiers. Ze waren snel, sneller dan mij, ik was nooit echt snel geweest. Soms pakte ze net mijn been, maar dan sloeg ik hun weg. Sterk was ik wel altijd geweest. Toen ik een blik achterom wierp, zag ik dat ze me begonnen in te halen. Schoften. Ik dook naar beneden, en met een koprol rende ik weer verder, maar nu zigzaggend. Als het goed was rende ik nu recht op het reservaat van die honden af, ik kon ze al ruiken. En... Ja hoor daar waren ze, het waren er hoogstens zes, dat zagen mijn ogen snel. Maar ze joegen niet allen mij op, ook mijn achtervolgers, wat gunstig voor mij was. Ik kon ze wel ontvluchten, en mijn hulpjes vast ook wel, we hadden ervaring met honden. Ik wierp een blik op mijn medestanders, dat ik een plan had. Ze moesten me even met rust laten.

    Mijn plan werkte, een van de wolven, kennelijk een Weerwolf, kwam in z'n eentje achter mij aan. De andere Vampires zaten nog achter mij aan, maar ze werden vertraagd door de stinkerds. Ik sprong van bovenaf op de wolf, en met een hand brak ik zijn ribbenkast. Van pijn viel hij op zijn zij, en ik grijnsde snel. Vliegensvlug begon ik uit zijn hals te drinken, hondenbloed was niet lekker, maar dit was de beste manier hoe hij vermoord zou kunnen worden. Ja, ik kon zelfs bloed uit ze drinken terwijl ze wolf waren. Dat was mijn speciale kracht, onofficieel, ik was er niet mee gemaakt, ik had mijn kracht zelf aangemaakt. Toen hij leeggezogen was in zijn wolvenvorm, veegde ik snel het onreine halfdieren bloed van mijn mond, en rende verder, ik kon nu ontsnappen. De Wolven zouden het lichaam van hun vriend zomenteen vinden, en dat was precies wat ik wou. Ja. Ik was wreed.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Wolven, deze weerwolf hoorde even bij jullie pack, maar word door niemand bespeeld, dit is gewoon even voor een extra verhaallijn voor jullie.
    Nou heb ik het eventjes kort samengevat, maar jullie kunnen de tijd nemen hoor :)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    [Awesome, ik ga straks of morgen reageren (:]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Gloria rende tussen de bomen door en richten zich op de natuur die er prachtig uitzag. Ze was op deze plek niet eerder geweest dat lag natuurlijk aan de strijd tussen de twee groepen. Prachtige riviertjes waren hier en daar te vinden die deze plek alleen maar mooier maakten. Opeens werd de plek niet meer zo leuk zoals hij was , want deze groep vampiers kwamen hier niet voor een feestje. Ze keek naar Janine die hoog in de bomen te vinden was. Janine was de leider van heel het zooitje. Gloria vond het machtig mooi om te zien hoe vele vampier hun volgde. Haar ogen richten zich snel naar Jackson die iets voor haar uit rende. Ze had een relatie met hem ,maar het was nog maar pril en kort. Ze had erg veel moeite met de gevoelens die de twee voor elkaar hadden.Haar gedachten werden verstoord door de walgelijke geur van die smerige honden. Eindelijk was ze op de terrein van de wolven ze grijnsde vol vreugde. Gloria keek Janine aan die aan gaf dat ze even met rust moest gelaten worden, Gloria kinkte. Gloria stond oog in oog met een wolf met een donker kleurige vacht. De spanning liep hoog op en de twee liep alleen maar rondjes om elkaar heen, maar uit het niet sprong er een wolf van achteren tegen haar op. Vol woeden sloeg ze hem van haar af zo hard dat de wolf bewusteloos op de grond lag. De ander waar ze net tegen over stond was gevlucht mogelijk om versterking te halen. De bewustelozen wolf liet ze over aan Janine. Gloria beet liever geen wolven ze kreeg er simpelweg braak neigingen van. Gloria was nog lang niet klaar, maar omdat ze de rest ook wat plezier gunde klom ze een boom in en keek vol plezier toe. Ze hoefde zich niet te bewijzen dat ze wolven aan kon dat was inmiddels wel duidelijk. Ach, als het uit de hand zou lopen kon ze altijd ingrijpen. Gloria keek toe hoe een weerwolf pijn leed het beestje jammerden het uit. Soms voelde ze zich schuldig want ze wist donders goed dat ze fout zat. Om haar rust te vinden rende ze even naar een meertje die niet zo ver van de groep vandaan stond. Ze keek zich zelf aan en vroeg zich af ze het juiste deed. Soms wist ze het niet meer. Zodra het warrig in haar hoofd werd ging ze dingen doen die ze na een tijdje kwijt was. Net als of ze dronken was. Ach, het maakte haar niks meer uit ze had overal lak aan. Op haar gemakje ging ze weer terug en keek toe vanaf een af standje.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 1:10 ]

    Vanessa Meghan Sunfield || Vampire

    Met een volle snelheid rende ik, samen met de andere vampires die geen kwade dingen wilden doen, achter het stelletje lafaards aan die de oorlog zouden willen beginnen. Ik pakte het been van een slechte vampire en ik wilde die uit haar romp trekken maar ze rende snel weg. Ik had een kleine voorsprong op mijn vrienden. Plotseling zag ik waar de slechte vampires ons heen leidden. Het terratorium van de Shape Shifters. De meeste vampires noemden de Weerwolven en Shape-Shifters "honden", maar sinds ik een vaste relatie heb met James, een Weerwolf, noemde ik ze bij de normale naam. We stopten allemaal met rennen, omdat de slechte vampires zich een beetje naar de achtergrond van het tafereel bevonden en wij aangevallen werden. Ik zag dat de Vijand een Weerwolf leegdronk maaar gelukkig was het niet James. Ik zocht de lichte en tegelijk grijzige wolf tussen alle vechtende wolven en vampires. Soms viel een Shape Shifter of Weerwolf me aan waarna ik die van me af gooide. Plotseling voelde ik twee marmeren sterke handen bij mijn keel. Die vampire stond voor me dus schopte ik die van me af. Maar hij kwam terug, ik was misschien net zo sterk maar ik was bang. Bang dat ik dood zou gaan, voor de tweede keer. Ik sloeg erop los maar de vampire woou me duidelijk vermoorden dus smeekte en wenste dat James me zou redden van die gestoorde vampire.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    James Flanagan || Weerwolf || Alpha
    Ik hield me voor deze keer een beetje afzijdig en stond niet vooraan zoals normaal. Ik zag de zogenaamde 'slechte' vampieren op ons afrennen en ik wilde er een beetpakken maar ze gingen te snel. Toen pakte de voorste van hun een van ons en dronk hem leeg. Ik wende mijn hoofd af bij de verschrikkelijk aanblik. Toen kwamen de andere vampiers aanrennen. Mijn ogen zochten vluchtig naar Vanessa toen ik haar gevonden had zag ik dat ze in levensgevaar werd gebracht door een slechte vampier. Ik rende in volle vaart op hem af en stootte hem met mijn hoofd van haar af. Ik keek Vanessa even aan en rende toen achter de vampier aan die ik een kopstoot had gegeven, maar al snel kwam ik erachter dat hij sneller was dan ik, dus blies ik al snel te aftocht. Mijn ogen zochten weer naar Vanessa en zodra ik haar had gevonden ging ik terug naar haar en ging aan haar zijde staan, voor als iemand haar nog willen aanvallen.

    Jackson Rigsby || Slechte Vampier
    Ik liep snel achter onze leider aan, terwijl ik Gloria ondertussen in de gaten hield. Toen ik zag dat ze zichzelf wel kon redden, pakte ik de eerste de beste vampier die in mijn weg stond. Ik wilde haar net vermoorden toen een hond haar kwam redden. Sinds wanneer hadden honden en vampieren zo'n goede band? Ik rende snel weg en toen ik me even omdraaide zag ik dat ik sneller was dan hij dus rende ik door, al snel merkte ik dat hij mij niet meer volgde. Ik rende snel naar Gloria. Ik kuste haar vluchtig en pakte haar arm terwijl ik haar meetrok om verder te rennen, we moesten hier snel weg, voordat ze allemaal achter ons aan konden komen. Later bedacht ik me dat ik het geheugen van de weerwolf makkelijk had kunnen wissen. Maar daar was het nu te laat voor. Ik rende door en door totdat onze leider beviel ons te stoppen en dat zou nog wel eventjes duren dacht ik zo. Onder het rennen drukte ik nog een kus op de mond van Gloria. Ik had haar nog niet zo heel lang geleden ontmoet, maar ik wist meteen dat zij de liefde van mijn leven was. Ik was zo gelukkig met haar, ik wilde haar nooit meer kwijt. Ze was en zou altijd de liefde van mijn leven zijn en blijven.

    Emma Jane Gibbs || Goede Vampier
    Ik rende als een van de voorste achter de vijand aan. Ik had die rooie bijna te pakken, maar ze was steeds een tikkeltje sneller, wat mij woedend maakte, door mijn woede vergat ik mijn gave te gebruiken en dat we het terrein van de honden op renden. Ik had het pas door toen ik omringd werd door honden, het boeide me niet of ze Shape-Shifters waren of Weerwolven. Ik draaide om mijn as en zag dat James veilig bij Vanessa stond, want als ik hem iets aandeed dan zou Vanessa woedend op mij worden en dat kon ik niet gebruiken. Ik kon veilig mijn gave aanwenden op deze honden. Ik hief mijn handen op en liet de bloedrode mist uit mijn handen stromen, zodra de mist de neuzen van de honden had bereikt, kregen ze hun ergste angsten levendig te zien. Ik hoopte dat dat ze even zoet zou houden. Ik sprong over een paar heen en rende terug naar de rest. Nog steeds mijn mist gericht op de groep honden die mij omsingeld had. Als ik mijn gave zou opheffen zouden ze vast en zeker woedend zijn. Ik keek even rond wie ik kon helpen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Vanessa Meghan Sunfield || Vampire

    Opgelucht zag ik James aan komen rennen ,gaf die gestoorde vampier een kopstoot en rende nog even achter hem aan. James keerde terug naar mij en ging naast me staan, nu voelde ik me pas echt veilig, samen met James. Ik keek hem aan en aaide hem over zijn hoofd. Als James me niet gered had zou ik nu onthoofd, verbrand, op de grond liggen. 'Dankjewel James' zei ik zachtjes zodat alleen hij het hoorde. Ik maakte gebruik van mijn gave en ik begon de gedachtes van een goede vampier genaamd Emma door te spitten. Ik dook weg omdat er een Shape-Shifter door de lucht vloog en met een harde klap op de grond belandde. James was in zijn wolvengedaante veel groter dan normale wolven, als ik stond kwam hij tot mijn schouders. Ik speurde de plek af naar een goede vampier die ik kon helpen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Milla Ashley Morris ll weerwolf

    Ik liet mijn poten zijn werk doen en mijn lichaam vooruit gaan. De woede groeide in me elke keer weer zodra ik de geur van vanmpiers rook. Die zoete geur was vreselijk en ik schudde mijn kop in de hoop de geur kwijt te raken. Ik durfde te wedden dat ik de geur na een aantal dagen nog steeds in mijn neus gaten zou hebben. Onbewust gingen mijn gedachten naar Kamela, wat was ik blij dat ze zich hier niet tussen bevond. In elk geval dat hoopte ik. Ik zou niet weten wat ik zou doen als ze gedood zou worden door die bloedzuigers. Tot mijn grote schrik zag ik hoe een vampier de tanden zette in een weerwolf. Een lid van onze pack waar ik de Beta van was. Grommend zakte ik door mijn poten en sprong er op af. Voor ik de bloedzuiger ook maar kon pakken was die al weer weg. Kort drukte ik mijn snuit tegen de weerwolf aan en wist dat het nu niet de tijd was om te rouwen. Door dat ik hier veelte lang stond was ik die vampier al weer kwijt. Toch besloot ik der op te zoeken in de hoop dat ik der kon doden. Niemand maar ook niemand kwam ook maar aan een weerwolf. Al wist ik dat er veel gewonden zouden vallen in deze strijd. Af en toe hapte ik naar niemand zodra die te dicht bij kwam maar verder negeerde ik iedereen. De rest kwam wel zodra die ene vampier dood was.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    (Ik probeer vanavond weer te reageren, want ik moet nu na een verjaardag)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||