• "Who are you?"
    "It are always the same stupid questions."
    "TELL ME WHO YOU ARE!"
    "I'm a hunter, and you are my food."

    In een klein stadje, met de naam Canon leven mensen in vrede. Ze zijn blij, hebben een normaal leven, en bemoeien zich niet zoveel met de bossen die aan hun stad leven. Iedereen weet dat er mensen in het reservaat wonen, maar wat maakt het uit? En in elke stad heb je toch rare mensen? Dus ook in Canon, die bleke mensen die zich altijd afzijdig houden, en nooit in het zonlicht komen. Dat is wat de mensen denken. Maar ze weten niet dat de mensen in het woud, een groep Shape-shifters leeft, samen met weerwolven (Kinderen van de maan) En dat die rare mensen misschien wel vampires zijn. Maar, wat als de Vampires het territorium van de Shape-shifters, en weerwolven betreed? En er een oorlog opkomt? En als sommige mensen zich bewust raken van hun bestaan, en zich in de oorlog voegen? Zal de Volturi dan erbij komen? Maar, waarom gingen de vampires eigenlijk het territorium van hun vijand op? Om een nog grotere vijand te pakken misschien? Een Vampire die erger is dan de Volturi?

    Rollen:

    Vampires
    - LET OP! Dit zijn de Vampires uit Twilight, dus denk aan bovennatuurlijke schoonheid, snelheid, sterkte.
    Oneindig, maar houd het aantal gelijk.

    Meisjes:

    - Vanessa Meghan Sunfield ~ ZaIa
    - Demetria ''Demi'' Nachtschade ~ iMickeyMouse
    - Emma Jane Gibbs ~ Eunomia
    - Gloria Calvert ~ CherrySmile


    Jongens

    - Jackson Rigsby ~ Eunomia
    - Evan Ryan Wilse ~ RingKeeper
    -
    -


    Weerwolven:
    LET OP! Dit zijn niet de Shape-Shifters! Weerwolven veranderen alleen in een wolf met volle maan, En hebben dan geen controle (Tenzij ze daarvoor heel hard trainen) Een weerwolf is sterker dan een Shape-Shifter. Je moet gebeten worden om een weerwolf te worden. Zij leven samen met Shape-Shifters.
    De rollen zijn ook oneindig, maar hou meiden en jongens gelijk.

    Meisjes:

    - Mandy Claire Anderson ~ PeterParker ~ Derde in Rang
    - Milla Ashley Morris ~ Daughters ~ Beta
    - Arwen Marianna Hale ~ HoechIin
    -


    Jongens:

    - James Flanagan ~ Eunomia ~ Alpha
    -
    -
    -


    Shape-Shifters
    LET OP! Shape-Shifters kunnen ieder moment in een wolf veranderen. Zij zijn minder sterk dan mensen, en zijn aardig zeldzaam. Je word als Shape-Shifter geboren, niet gemaakt.
    Om die laatste reden Zijn er dus ook zes plaatsen voor Shape-shifters.
    Deze plaatsen zijn niet oneindig, tenzij je HEEL graag eentje wilt.

    Meisjes:
    -
    Lauren Firestorm ~ RingKeeper ~ Beta
    [Celiné Essie Coxpink]-[/pink] ~ iMickeyMouse
    Sky Brytin ~ DreamLight

    Jongens:
    - Calum Jace Black ~ iMickeyMouse
    - Sam Adams ~ ZaIa ~ Alpha
    - Easton Carlos McCourt ~ CherrySmile
    -


    Mensen
    De mensen kunnen op allerlei manieren betrokken raken in deze oorlog. In het begin weten ze nog niets over deze wezens. Tenzij je karakter gelijk gebeten word natuurlijk.
    Ze zijn oneindig, maar hou jongens en meiden gelijk.

    Meisjes:

    - Kamela Scanlan ~ CherrySmile
    -
    -


    Jongens:

    - Luke Alec Irwin ~ iMickeyMouse
    -
    -


    Volturi
    De Volturi is alleen op aanvraag.


    Invullijstjes:

    Vampires:

    Naam:
    Leeftijd in menselijke vorm: Vanaf 15 jaar (Geen onsterfelijke kinderen)
    Ware leeftijd:
    Door wie gecreëerd:
    Uiterlijk: (Graag een foto, de foto hoeft niet per se de goede kleur ogen te hebben, maar zet er wel even bij dat de ogen zo'n kleur zijn.)
    Drinkt van mensen, of dierenbloed:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Speciale kracht: (Zoals Edward gedachten kan lezen bijvoorbeeld, niet elke vampier heeft een speciale kracht)
    Extra:


    Weerwolven:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Door wie gebeten:
    Uiterlijk mens: (Graag een foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Shape-Shifter:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen:
    Uiterlijk mens: (Foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    Persoonlijkheid:
    Korte geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Mensen:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Beroep/school/opleiding:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Extra:


    Lijstjes voor de Volturi zijn er pas, als die worden aangevraagd.

    Ikzelf zal de gevaarlijke vijand spelen, zodat ik het verhaal een beetje kan leiden.

    Regels:
    -Minimaal 150 woorden, dit moet lukken!
    -Geen Perfecte personages
    -Niemand is onoverwinnelijk.
    -Reserveringen blijven 48 uur staan.
    -Geen OOC Ruzie, IC wel.
    -Geen moorden zonder toestemming.
    -Alleen RingKeeper maakt topics aan, tenzij je toestemming hebt.
    -Maximaal drie personages, waarvan twee van het ene geslacht, en een van het andere geslacht.
    -Heb je vragen, opmerkingen? Stel ze!


    LET OP! ALS VAMPIER KUN JE JE OOK BIJ DE VIJAND AANSLUITEN, VERTEL DIT DAN EVEN AAN MIJ ALS JE DIT WILT, DAN GEEF IK JE IETS MEER INFORMATIE!

    ER MOGEN WGEEN MEISJES AANGEMAAKT WORDEN!.

    Hoe beginnen we?

    We beginnen in het bos, de goede Vampires jagen de vijand op (een vampire) waarvan ze weten dat zij slechte bedoelingen heeft. Hierbij komen de Vampires op het terrein van de Shape-Shifters, waardoor ze moeten vluchten. Of vechten. Shape-Shifters jullie vallen dus aan. Weerwolven, jullie blijven na de volle maan twee dagen nog een wolf, maar tenzij jullie heel hard trainen zijn jullie niet als mens bewust, maar als wolf bewust, dus misschien is jullie personage de Shape-Shifters wel aan het helpen? Mensen, jullie zitten of op school, of je spijbelt in het bos xD , of je werkt.
    Slechte Vampires, jullie helpen de vijand om de andere Vampires af te weren.
    Dit is dus het begin van de oorlog meteen. Aangezien ik de vijand speel, zal ik zo snel mogelijk reageren.
    Wanneer de Vijand ontvlucht, of gevangen (Maar geen godmoden! Dus vraag dit eerst) is, gaat jullie dagelijks leven weer verder. Tenzij je dood bent natuurlijk (6)


    Dit is de Vijand.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    James Flanagan || Weerwolf || Alpha
    Ik vleide mezelf tegen haar aan na haar woorden om te zeggen dat ik ook van haar hield en haar nooit meer kwijt wilde. Toen ik haar hoorde draaide ik me vliegensvlug om en zag haar staan. Het was een van de volgertjes van die ene vampier wat hier net langs kwam rennen, ze waren blijkbaar terug. Ik gromde, maar volgens mij had Vanessa haar te laat gezien en werd ze besprongen door haar. Ik gromde en ontblootte mijn tanden voordat ik me afzette om mijn op haar te springen en mijn tanden in haar te zetten. Wie Vanessa aanviel viel mij aan en dat kon je beter niet doen. Ik was de grootste en sterktste wolf, aangezien in Alpha was en ik zou dit kleintje niet Vanessa laten doden. Ze mocht blij zijn als ze hier levend vandaan kon komen.

    Jackson Rigsby || Slechte vampier
    Voordat ik het door had was Gloria terug gerend. Ik wachtte niet op het antwoord van onze leidster en rende ook terug, nog snel een hert pakkend en leegzuigend wat mijn pad had gekruist. Nu ik weer een beetje gedronken had, had ik ook weer zin om te vechten. Ik keek eventjes rond naar wie ik zou gaan? Wie een geschikte vijand voor mij was? Ik hield wel van een aardig partijtje vechten van man tot man. Uit principe vocht ik niet graag met vrouwen, maar als het nodig was dan zou ik ook vrouwen kunnen vermoorden. Vooral als ze mijn Gloria aanvielen? Dan zou ik tien keer zo gevaarlijk kunnen worden. Gelukkig was het tot nu toe nog niet voorgekomen. Ik liep snel naar de dichtstbijzijnde boom om af te kloppen, ik was nogal bijgelovig, ik klopte iets te hard waardoor hij afbrak en naar beneden viel.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gloria Calvert || vampier
    Mijn aandacht ging naar een vrouwelijke vampier die zich waarschijnlijk aangesloten had bij die vieze, vuile honden. Het maakte me gewoon kwaad om te zien hoe zij met een hond om ging. Zonder er bij na te denken besprong ik haar. Ik haalde mijn vuist dicht bij haar gezicht en keek haar met een dodelijke blik aan. Mijn woede was zo groot dat ik gewoon geen idee meer had waar ik precies mee bezig was. Het was natuurlijk ook een deel ongeloof dat me kwaad maken, waarom in godsnaam verraad je je eigen soort? Wat gaat er dan in je domme kop om. Mijn vuist raakte bijna haar gezicht tot dat een hond me besprong en boven op mij stond. Ik moest er spontaan van lachen het was meer een lach van woede en ongeloof nog steeds.' Heb ik het vriendinnetje van de Alpha bezeert? Ach, wat erg zeg.' zei ik recht in zijn gezicht. Door mijn woede voelde ik een soort gloed op mijn wangen die door stroomde naar mijn vingers. Na een lange tijd voelde ik weer een soort warmte in mijn lichaam. Mijn vingers zette ik in de vacht van de hond en voelde hoe mijn vingers warmer en warmer werden. Kleine straaltjes vuur branden in zijn vacht. Het was niet veel, maar in ieder geval iets om haar te weren.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 22:28 ]

    [Wil iedereen wil reageren?]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    (Ik zal morgen reageren)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Eunomia schreef:
    (Ik zal morgen reageren)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    James Flanagan || Weerwolf || Alpha
    Ook al lag de vampier op mij, ik maakte mij klaar om weer aan te vallen. Ze zei tegen mij: "Heb ik het vriendinnetje van de Alpha bezeert? Ach, wat erg zeg." Deze zin maakte wij razend en dacht wie aan Vanessa komt, komt aan mij. Ik zette mij schrap om boven op haar te vallen en haar hoofd er af te scheuren, totdat ik een verzengende hitte in mijn vacht voelde en de geur van verbrand haar rook. Toen de hitte door mijn vacht was gekomen en mijn huid en zintuig had bereikt, voelde ik ook de verzengende hitte op mijn huid. Ik viel terug achter over en huilde van de pijn. Snel krabbelde ik weg onder haar en kroop bang weg, terug naar onderen, grommend naar haar. Tot ik me bedacht dat ik Vanessa moest beschermen en ik gebruikte de afstand die ik naar achter gekrabbeld was om een aanloop te nemen en ik sprong boven op de vampier.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Vanessa Meghan Sunfield || Goede Vampier

    Woedend keek ik de vampier aan en ik sleurde haar weg. Ik rook de geur van verbrand haar en tot mijn grote schrik stond James zijn vacht een stukje in brand. 'James, ga naar de dichtbij zijnde waterbron die je maar kunt vinden en maak je helemaal nat, ik red het wel, ga maar' zei ik en ik zorgde dat James juist veilig was. 'Trouwens, jij verraadt je eigen soort, ik niet, om je bij de vijand aan te sluiten moet er wel een steekje los zitten' gromde ik en ik pakte haar arm vast en draaide die op haar rug om, zodat ze pijn zou voelen. Ik kon dit alleen, tuurlijk had ik James nodig maar dat krengetje van een slechte vampier kon ik heus wel aan. Toch hoorde ik James luid huilen en ik schreeuwde dat hij zo snel mogelijk water moest opzoeken om het vuur te doven. Deze vampier had een vervelende gave maar ik kon haar gedachtes horen wanneer ik maar wilde en waar ik ook was. Ik rukte haar aan haar haren om ze 1 voor 1 uit haar kop te trekken, ze had me ontzettend kwaad gemaakt dus stopte ik niet totdat dat kreng dood op de grond zou liggen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Gloria Calvert || Vampier
    Ergens was ik trots op me zelf dat onder alle druk mijn gaven wel een beetje werkte. Opeens kwam de vrouwelijke vampier naar mij toe. Ze gromde dat ik mijn eigen soort verraden op dat moment begon ik hartelijk te lachen, maar ik stopten al snel met lachen omdat de vampier met een snelle beweging mij te pakken had. De vele pijn stimuleerde mij juist om nog harder terug te vechten. Ik kwam nog niet uit haar houding, maar ik wou dit niet te lang laten duren. Ik begon met schoppen en slaan, maar heel veel nut had het niet. Zodra ik voelde dat ze aan mijn haren kwam werd ik laaiend. Niemand kwam aan mijn haar en zeker zij niet. Ik draaide me om en sloeg haar zo hard dat ze op de grond viel. Mijn handen klemde ik om haar hals en probeerde de vuur van zojuist weer terug te laten komen in mijn vingers, maar in het beging lukte het niet. Na een tijdje kwamen de vonkjes te voorschijn. Mijn blik werd woedend en ik hield haar stevig vast, maar het kosten zoveel energie om het vuur uit mijn vingers te laten komen dat ik een beetje verzwakte.

    Kamela Scanlan || Mens
    Ik staarde een paar minuten naar mijn telefoon, maar ik had nog steeds geen bericht van Milla gehad. Een diepe zucht ontvluchten mijn lippen. Mijn ogen waren gericht op de vloer en krukken, nu wist ik het wel zeker het duurde wel even voor dat ik hier klaar was met poetsen. Ik liep meteen naar de krukken die ik overeind zetten daarna haalde ik een dweil met een vers sopje. Ik schuurde flink met mijn dweil over de vloer en ging goed onder de stoelen en krukken door, Na een tijdje flink schrobben was ik gelukkig klaar met de vloer. Ik pakte een nieuw sopje om de tafels af te doen.

    Easton Carlos McCourt || Shape-Shifter
    Ik liep nar een mannelijke vampier die een andere Shape-Shifter bij haar keel pakte. Dit beeld maakte mij woedend, dus besloot ik er op af te gaan. Ik beet in de kuit van de vampier die de Shape-Shifter in een reflex liet val. Ik gromde wanneer hij met zijn boze blik naar mij keek. Natuurlijk was ik niet bang voor die lafaard. Er ontstond in een korte tijd al een gevecht tussen ons. Ik merkte dat mijn lengte als Shape-Shifter niet echt hielp om de vampier te pakken. Ik nam een aanloop en bevond me bovenop de vampier. In een snelle reactie beet ik in zijn gezicht, maar dat liet hij niet lang toe. Met een sterke slag vloog ik nogmaals door de lucht tegen een boom aan. Ik piepte zodra ik hard op de grond te recht kwam. Veel pijn stroomde op dit moment door mijn lichaam.

    [Ik reageer zometeen :')]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ok


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam: Daniela Hunt
    Leeftijd in menselijke vorm: 17
    Ware leeftijd: 104
    Door wie gecreëerd: X
    Uiterlijk: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fuploaded_images%2F15163-Pretty-Girl.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.lovethispic.com%2Fimage%2F15163%2Fpretty-girl&h=333&w=500&tbnid=7cqxop2vReuFLM%3A&zoom=1&docid=2VPJwBRfjKuJZM&ei=h96MU7uzGqjt0gWgj4HgCA&tbm=isch&iact=rc&uact=3&dur=505&page=10&start=225&ndsp=24&ved=0CH0QMyg0MDQ
    Persoonlijkheid: Aardig maar stiller dan de rest.
    Korte Geschiedenis: Ze herinnerd zich niks van haar mensen leven. Maar sinds ze vampier is.
    Woonde ze altijd al in London.
    Speciale kracht: IJs blik (heft het nder controle. Ze kan mensen laten.....soort van stop zetten)
    Extra: Niet erg sociaal

    Sorr voor laatheid x'3
    Ik wou het al een tijdje inleveren. <333

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 22:37 ]

    Dit is speeltopic xD


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    CherrySmile schreef:
    Gloria Calvert || Vampier
    Ergens was ik trots op me zelf dat onder alle druk mijn gaven wel een beetje werkte. Opeens kwam de vrouwelijke vampier naar mij toe. Ze gromde dat ik mijn eigen soort verraden op dat moment begon ik hartelijk te lachen, maar ik stopten al snel met lachen omdat de vampier met een snelle beweging mij te pakken had. De vele pijn stimuleerde mij juist om nog harder terug te vechten. Ik kwam nog niet uit haar houding, maar ik wou dit niet te lang laten duren. Ik begon met schoppen en slaan, maar heel veel nut had het niet. Zodra ik voelde dat ze aan mijn haren kwam werd ik laaiend. Niemand kwam aan mijn haar en zeker zij niet. Ik draaide me om en sloeg haar zo hard dat ze op de grond viel. Mijn handen klemde ik om haar hals en probeerde de vuur van zojuist weer terug te laten komen in mijn vingers, maar in het beging lukte het niet. Na een tijdje kwamen de vonkjes te voorschijn. Mijn blik werd woedend en ik hield haar stevig vast, maar het kosten zoveel energie om het vuur uit mijn vingers te laten komen dat ik een beetje verzwakte.


    James Flanagan || Weerwolf || Alpha
    Zodra ik zag dat de ene vijandige, vrouwelijke vampier mijn liefje Vanessa aanviel werd ik razend. Ik stormde op haar af en sprong op haar schouders. Ik probeerde met mijn voorpoten en bek haar hoofd van haar hals te rukken. Blijkbaar zat deze stevig vast, want ik, de Alpha, de sterkste weerwolf, kreeg hem er niet af. Ik moest noodgedwongen stoppen, ik huilde hard en kortbondig, zodat iemand mij snel zou komen helpen, voordat deze vampier uit mijn greep kon komen of mij weer zou verbranden. Ik probeerde het nog een keer met alle kracht die ik had, ik voelde wel iets kraken, maar scheuren wilde de nek niet. Ik vroeg me af hoe het zou komen dat haar nek zo standvastig was, normaal kon ik makkelijk een hoofd van een vampierenek halen, ook al was het een sterkgetrainde, volwassen, mannelijke vampier. De woede van deze onmacht werd groter en ik zette al mijn woede om in kracht in mijn poten en kaken, maar het hoofd wilde geen centimeter wijken.

    [Iemand voor Emma (goede vampier) en Jackson (slechte vampier)?]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 18:08 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik ben van 10 tot 23 juli op vakantie


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||