• "Who are you?"
    "It are always the same stupid questions."
    "TELL ME WHO YOU ARE!"
    "I'm a hunter, and you are my food."

    In een klein stadje, met de naam Canon leven mensen in vrede. Ze zijn blij, hebben een normaal leven, en bemoeien zich niet zoveel met de bossen die aan hun stad leven. Iedereen weet dat er mensen in het reservaat wonen, maar wat maakt het uit? En in elke stad heb je toch rare mensen? Dus ook in Canon, die bleke mensen die zich altijd afzijdig houden, en nooit in het zonlicht komen. Dat is wat de mensen denken. Maar ze weten niet dat de mensen in het woud, een groep Shape-shifters leeft, samen met weerwolven (Kinderen van de maan) En dat die rare mensen misschien wel vampires zijn. Maar, wat als de Vampires het territorium van de Shape-shifters, en weerwolven betreed? En er een oorlog opkomt? En als sommige mensen zich bewust raken van hun bestaan, en zich in de oorlog voegen? Zal de Volturi dan erbij komen? Maar, waarom gingen de vampires eigenlijk het territorium van hun vijand op? Om een nog grotere vijand te pakken misschien? Een Vampire die erger is dan de Volturi?

    Rollen:

    Vampires
    - LET OP! Dit zijn de Vampires uit Twilight, dus denk aan bovennatuurlijke schoonheid, snelheid, sterkte.
    Oneindig, maar houd het aantal gelijk.

    Meisjes:

    - Vanessa Meghan Sunfield ~ ZaIa
    - Demetria ''Demi'' Nachtschade ~ iMickeyMouse
    - Emma Jane Gibbs ~ Eunomia
    - Gloria Calvert ~ CherrySmile


    Jongens

    - Jackson Rigsby ~ Eunomia
    - Evan Ryan Wilse ~ RingKeeper
    -
    -


    Weerwolven:
    LET OP! Dit zijn niet de Shape-Shifters! Weerwolven veranderen alleen in een wolf met volle maan, En hebben dan geen controle (Tenzij ze daarvoor heel hard trainen) Een weerwolf is sterker dan een Shape-Shifter. Je moet gebeten worden om een weerwolf te worden. Zij leven samen met Shape-Shifters.
    De rollen zijn ook oneindig, maar hou meiden en jongens gelijk.

    Meisjes:

    - Mandy Claire Anderson ~ PeterParker ~ Derde in Rang
    - Milla Ashley Morris ~ Daughters ~ Beta
    - Arwen Marianna Hale ~ HoechIin
    -


    Jongens:

    - James Flanagan ~ Eunomia ~ Alpha
    -
    -
    -


    Shape-Shifters
    LET OP! Shape-Shifters kunnen ieder moment in een wolf veranderen. Zij zijn minder sterk dan mensen, en zijn aardig zeldzaam. Je word als Shape-Shifter geboren, niet gemaakt.
    Om die laatste reden Zijn er dus ook zes plaatsen voor Shape-shifters.
    Deze plaatsen zijn niet oneindig, tenzij je HEEL graag eentje wilt.

    Meisjes:
    -
    Lauren Firestorm ~ RingKeeper ~ Beta
    [Celiné Essie Coxpink]-[/pink] ~ iMickeyMouse
    Sky Brytin ~ DreamLight

    Jongens:
    - Calum Jace Black ~ iMickeyMouse
    - Sam Adams ~ ZaIa ~ Alpha
    - Easton Carlos McCourt ~ CherrySmile
    -


    Mensen
    De mensen kunnen op allerlei manieren betrokken raken in deze oorlog. In het begin weten ze nog niets over deze wezens. Tenzij je karakter gelijk gebeten word natuurlijk.
    Ze zijn oneindig, maar hou jongens en meiden gelijk.

    Meisjes:

    - Kamela Scanlan ~ CherrySmile
    -
    -


    Jongens:

    - Luke Alec Irwin ~ iMickeyMouse
    -
    -


    Volturi
    De Volturi is alleen op aanvraag.


    Invullijstjes:

    Vampires:

    Naam:
    Leeftijd in menselijke vorm: Vanaf 15 jaar (Geen onsterfelijke kinderen)
    Ware leeftijd:
    Door wie gecreëerd:
    Uiterlijk: (Graag een foto, de foto hoeft niet per se de goede kleur ogen te hebben, maar zet er wel even bij dat de ogen zo'n kleur zijn.)
    Drinkt van mensen, of dierenbloed:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Speciale kracht: (Zoals Edward gedachten kan lezen bijvoorbeeld, niet elke vampier heeft een speciale kracht)
    Extra:


    Weerwolven:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Door wie gebeten:
    Uiterlijk mens: (Graag een foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Shape-Shifter:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen:
    Uiterlijk mens: (Foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    Persoonlijkheid:
    Korte geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Mensen:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Beroep/school/opleiding:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Extra:


    Lijstjes voor de Volturi zijn er pas, als die worden aangevraagd.

    Ikzelf zal de gevaarlijke vijand spelen, zodat ik het verhaal een beetje kan leiden.

    Regels:
    -Minimaal 150 woorden, dit moet lukken!
    -Geen Perfecte personages
    -Niemand is onoverwinnelijk.
    -Reserveringen blijven 48 uur staan.
    -Geen OOC Ruzie, IC wel.
    -Geen moorden zonder toestemming.
    -Alleen RingKeeper maakt topics aan, tenzij je toestemming hebt.
    -Maximaal drie personages, waarvan twee van het ene geslacht, en een van het andere geslacht.
    -Heb je vragen, opmerkingen? Stel ze!


    LET OP! ALS VAMPIER KUN JE JE OOK BIJ DE VIJAND AANSLUITEN, VERTEL DIT DAN EVEN AAN MIJ ALS JE DIT WILT, DAN GEEF IK JE IETS MEER INFORMATIE!

    ER MOGEN WGEEN MEISJES AANGEMAAKT WORDEN!.

    Hoe beginnen we?

    We beginnen in het bos, de goede Vampires jagen de vijand op (een vampire) waarvan ze weten dat zij slechte bedoelingen heeft. Hierbij komen de Vampires op het terrein van de Shape-Shifters, waardoor ze moeten vluchten. Of vechten. Shape-Shifters jullie vallen dus aan. Weerwolven, jullie blijven na de volle maan twee dagen nog een wolf, maar tenzij jullie heel hard trainen zijn jullie niet als mens bewust, maar als wolf bewust, dus misschien is jullie personage de Shape-Shifters wel aan het helpen? Mensen, jullie zitten of op school, of je spijbelt in het bos xD , of je werkt.
    Slechte Vampires, jullie helpen de vijand om de andere Vampires af te weren.
    Dit is dus het begin van de oorlog meteen. Aangezien ik de vijand speel, zal ik zo snel mogelijk reageren.
    Wanneer de Vijand ontvlucht, of gevangen (Maar geen godmoden! Dus vraag dit eerst) is, gaat jullie dagelijks leven weer verder. Tenzij je dood bent natuurlijk (6)


    Dit is de Vijand.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Gloria Calvert || Vampier
    Ik luisterde naar Jackson en volgde zijn lippen. 'Je hebt helemaal gelijk.' vertelde ik hem. Langzaam , maar zeker kwam mijn vechtlust weer naar boven die al een tijdje verstopt zat. 'Ik ben denk ik gewoon een beetje in de war, dat zal het wel zijn' vervolgde ik en zucht diep. Dit warrig gedrag en de schuldgevoelens waren inderdaad niks voor mij. Normaal gesproken had ik nooit medelijden met iemand en was ik erg duidelijk en recht door zee. Mijn ogen zochten die van Jackson en ik glimlachte lieflijk. Rustig pakte ik de handen van Jackson en duwde ze in de mijn. 'Je moet echt weten dat ik echt smoor op je ben' zei ik tegen hem terwijl mijn ogen nog steeds recht in de zijne keken. Deze keer kon ik het zeggen zonder te blozen. Ik vond het moeilijk om dit eruit te gooien aangezien ik bang was dat de personen waar van ik hield me verlieten of bedrogen.

    Emma Jane Gibbs || Goede Vampier
    Toen Vanessa mij onderuit haalde moest ik noodgedwongen mijn mist stoppen. Ik stop weer op en liep grommend naar Vanessa en ik gromde tegen haar: "Zie je dan niet wat ik doe, ik haal niet honden van jou af, ik zorg ervoor dat je veilig bent. Terwijl jij daar wat met je schoothondje staat te knuffelen." Ze mocht dan wel mijn vriendin zijn, maar nu was ik echt pissig op haar. Ik liep weer terug naar de weerwolven en liet mijn mist weer stromen uit mijn handen voordat ze konden aanvallen. Na een tijdje begon ik een beetje verveeld te raken en liet de mist stoppen, om hem weer naar het heden te brengen. Ik had zin om te vechten, de woede en pissigheid hadden mij kracht en energie gegeven en die moest ik nu echt kwijt. Ik wachtte tot hij zijn verbazing kwijt was, dat was wel zo eerlijk. Het was geen kleintje, maar ik was niet bang dat ik hem niet aankon en als het mis ging had ik altijd mijn mist nog. Ik bedacht me dat Vanessa het alleen maar deed vanwege haar vriendje en dat kon ik wel begrijpen, ik besloot haar uiteindelijk wel te vergeven, maar nu nog niet, ze moest hier eerst even voor boeten. Misschien een paar maanden ofzo.

    James Flanagan || Weerwolf || Alpha
    Ik knikte lichtjes tegen Vanessa en zakte door mijn knieën, zodat ze kon opstappen. Ik rende met haar op mijn rug naar de rots, waar we op het strijdtafereel konden neer kijken. Ik zakte weer door mijn knieën, zodat ze kon afstappen. Ik liet mijn achterpoten zakken, zodat ik zat, met mijn voorpoten rechtop en mijn achterpoten op de grond. Ik zag dat niemand mijn bevel opvolgde, ondanks dat ik de Alpha was. Ik keek even naar de volle maan, die door de bomen scheen. Ik keek weer naar het strijdtafereel en begon hard en lang te huilen, zodat ik zeker wist dat iedere weerwolf mij zou horen. Mijn bevel was luid en duidelijk: "Kappen hiermee, of je krijgt problemen." Ik probeerde iedere weerwolf een voor een aan te kijken, in hoeverre dat ging. Ik hield er niet van als ze mijn bevelen niet in een keer opvolgden, waar was ik anders Alpha voor?

    Jackson Rigsby || Slechte Vampier
    Ik lachte naar Gloria en antwoordde op haar zin: "Ik ook op jou. Hoe kan ik nou niet smoorverliefd zijn op zo'n beeldschone vampier." Ik kuste haar deze keer vurig op haar mond. Ik liet even later haar hand los en rende een stukje harder om naast onze leidster te gaan rennen en vroeg haar: "Hoelang nog?" Het was niet dat ik moe was, maar ik had dorst, heel veel dorst, wat duidelijk aan mijn donkerrode ogen te zien was. Het rennen had mij een beetje uitgeput en ik had dringend iets te drinken nodig, de brand in mijn keel was bijna ondraaglijk geworden. Ik had bijna drie maanden niets gedronken en dat voelde ik nu heel goed, ik wou dat ik iets had gedronken voordat we waren vertrokken hier na toe. Maar als hadden komt is hebben te laat, dus nu was er waarschijnlijk geen tijd om iets te gaan drinken. Wat mij ten zeerste speet, want ik was er bijna zeker van dat Gloria ook dorst had, alleen zou ze dit dan voor zich houden.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 16:23 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gloria Calvert || Vampier
    Het deed me erg veel om te horen dat hij ook smoor op mij was, dat was de extra bevestiging die ik nodig had. Opeens gaf hij mij een kus. Door de onverwachte beweging van Jackson glimlachte ik tegen zijn lippen. Naar mijn mening stopten de kus veel te vroeg, maar nu was het gewoon geen goed tijdstip om met elkaar bezig te zijn. Ik was benieuwd hoe het op het slagveld ging , dus ik besloot terug te gaan. Ik rende zo hard al ik kon naar de plek terug. Ik was al snel aangekomen en keek nog eens naar de personen die zich nog in het gevecht begaven. Na het gehuil van de alpha trokken al een aantal hondjes zich terug en ik kon niet wachten om een opmerking te maken' ah, nu al bang. Zeg wat hebben jullie een lef.' Zei ik uitdagend en lachte even. Ik stook graag het een en ander op, dus ook deze keer. Mijn ogen gleden naar de dode wolf nu zag geen lijk maar een trofee.

    Vanessa Meghan Sunfield || Goede Vampier

    Ik zag Emma woedend op me afkomen en ik verwachtte een flinke uitbrander. "Zie je dan niet wat ik doe, ik haal niet honden van jou af, ik zorg ervoor dat je veilig bent. Terwijl jij daar wat met je schoothondje staat te knuffelen" gromde ze en ze liep weg. James stond ineens klaar in een houding zodat ik op zijn rug kon klimmen, wat ik ook deed. Hij rende naar een grote rots, ik stapte onhandig af en James ging zitten. Terwijl ik achter me keek of iemand ons volgde huilde James een duidelijk bevel voor de weerwolven. Ik keek naar de grond, de woorden van Emma hadden me eigenlijk diep geraakt. Ik keek naar James en sloeg mijn armen om zijn hals en ik voelde de warme ademhaling van hem in mijn nek. Een ademhaling, iets dat hij wel had en ik niet. Waarom voelde dit eigenlijk zo veilig? Hij kon me met één poot vermorzelen, met een beet verscheuren, als hij zijn best deed. En ik knuffelde hem toch, hij is geen monster, niet in mijn ogen. Hij is James, mijn vriendje, die me voor eeuwig beschermt en aan mijn zijde staat, en ik bij hem. Hij beschermt me altijd en hij zal me altijd steunen, en opvrolijken met zijn leuke grappen. Vele vampiers, Shape-Shifters en weerwolven weten dat James en ik een relatie hebben, ookal is dat verboden. Hij is mijn James, en ik zal voor altijd van hem houden. 'Ik houd van je James, je bent fantastisch en ik wil je nooit meer kwijt' zei ik hem zachtjes. Ik knuffelde zijn hoofd nog steeds, hij was zo zacht als een grote knuffel. En ookal is hij in wolvenuiterlijk zo groot tot mijn schouders, ik sloot mijn ogen en ik genoot. Ik vergat het geweld en ik bleef maar tegen James aan knuffelen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [@CherrySmile, zou Vanessa Gloria mogen aanvallen? x')]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Ik wil me graag uitschrijven, ik heb totaal geen motivatie om hier wat te posten.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    @PeterParker dat is goed :)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 22:14 ]

    HoechIin schreef:
    [Ik wil me graag uitschrijven, ik heb totaal geen motivatie om hier wat te posten.]


    Dit^^ sorry iedereen!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Ik wil niet rot doen of ruzie uitlokkeb, maar had je dat niet van tevoren kunnen bedenken?Het komt misschien een beetje bot over, maar zo is het helemaal niet bedoeld. Puur interesse)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 22:21 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [@CherrySmile, dan wacht ik eerdt op Eunomia, dan zal ik weer posten.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    PeterParker schreef:
    [@CherrySmile, dan wacht ik eerdt op Eunomia, dan zal ik weer posten.]


    Ik zit nu op mijn mobiel dus ik ga morgen weer reageren.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Eunomia schreef:
    (...)

    Ik zit nu op mijn mobiel dus ik ga morgen weer reageren.


    [Haha, ik zit nu ook op mijn mobiel maar ik kan er nog wel gewoon posts mee schrijven :'D]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Je kijkt maar wat je doet.(:

    PeterParker schreef:
    (...)

    [Haha, ik zit nu ook op mijn mobiel maar ik kan er nog wel gewoon posts mee schrijven :'D]


    Ik ook. Maar ik heb geen er geen zin in x] en ik moet slapen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Eunomia schreef:
    (Ik wil niet rot doen of ruzie uitlokkeb, maar had je dat niet van tevoren kunnen bedenken?Het komt misschien een beetje bot over, maar zo is het helemaal niet bedoeld. Puur interesse)


    Dit.

    Ik zal jullie straks uitschrijven.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."