• And Mascot ruled the seven kingdoms.

James Barnes (named after James Buchanan, the 15th President of the United States), was born in Shelbyville, Indiana in 1925.[8] He is an orphan, the son of a soldier killed in training at U.S. Army Camp Lehigh in Virginia just before the United States' entry into World War II. As a result, he is unofficially adopted by the camp as a mascot. Nicknamed "Bucky", he takes to wearing a uniform and becoming savvy with the ins and outs of military life, even though he is a teenager. It was at Lehigh that he meets and befriends Private Steven Rogers, who by all appearances is the clumsiest soldier in the camp. This was at the same time that reports of the then-mysterious Captain America begin to appear in news magazines, and Barnes eagerly devours the accounts of this new hero.

Ik was al lang aan het zoeken naar een Captain America/ Bucky realted username en die heb ik uiteindelijk gevonden in zijn personage biografie. Ik vond hem ook nog eens leuk klinken ^^

Hebben jullie ook plannen om een fandom related username te nemen? Van welk fandom dan?

[ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 11:27 ]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Ik vind hem leuk, Xanthie! c:
    Mijn username komt van Les Misérables, maar dat is volgens mij wel duidelijk.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Bedankt ^^

Leuk! Ik heb de afgelopen zes à zeven maanden al aSoIaF/GoT gerelateerde namen. :')

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Oberyn schreef:
    Leuk! Ik heb de afgelopen zes à zeven maanden al aSoIaF/GoT gerelateerde namen. :')
    wat is dat eerste? ;D en bedankt

Mascot schreef:
    (...)wat is dat eerste? ;D en bedankt

A Song of Ice and Fire, de boekenserie waar GoT op gebaseerd is. ^^

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Leuk!
    En neen, niet direct, maar ik heb er wel al veel te veel fandom-gerelateerd gehad ^^

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Leuk! c:
    Ik neem altijd usernames van fictional characters. Merrill is een personage uit de film Signs. Al heeft Joaquin Phoenix helemaal geen fandom geloof ik... :')

Caution first, always.

Heb ik al :')
    Coombs is afkomstig van de acteur Torrance Coombs, aangezien de naam van zijn personage uit Reign bezet was als username.

Leuke username, though (:

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Oberyn schreef:
    (...)
    A Song of Ice and Fire, de boekenserie waar GoT op gebaseerd is. ^^
    oh ja idd ik was het al vergeten
    aan de rest: bedankt! ^^

Haha. What the fuck.
    Ik dacht eerst dat jij het niet was. Dus ik dacht zo: "Omfg. Iemand heeft gewoon Xanthe's toekomstige username gejat."
    En dan drukte ik op je profiel and then I was like: "Ohhh. Nvm. Stupid. Stupid." *facepalm*

Rise and rise again until lambs become lions

Anakin schreef:
    Haha. What the fuck.
    Ik dacht eerst dat jij het niet was. Dus ik dacht zo: "Omfg. Iemand heeft gewoon Xanthe's toekomstige username gejat."
    En dan drukte ik op je profiel and then I was like: "Ohhh. Nvm. Stupid. Stupid." *facepalm*
    nice bro very smart of you :p

I like! Zelf heb ik heel veel fandom gerelateerde usernames gehad en er zullen er vast ook nog wel wat komen! :'D

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Mascot schreef:
    (...)nice bro very smart of you :p

Ik kreeg wel een hartinfarct hé! (cat)

Rise and rise again until lambs become lions

I like it :3

26 - 02 - '16

Ik denk dat ik hem had van body of proof, want dr Hunt is een pathaloog anatoom, maar ik vond dat gewoon in het algemeen, dus je zou kunnen zeggen dat het een algemene username is, gebaseerd op fandom.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt