• Ik vraag me dat af. Het is namelijk beter voor mij als ik mijn dichte schoenen draag, met zolen er in, maar hoe moet dat dan in de zomer?



    Klik op het plaatje voor de poll, please!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 12:44 ]

    Ik vind het leuk, maar al zou ik dat niet vinden - why would you care? Het gaat erom waar jij je het beste in voelt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zie niet echt in waarom dat niet kan. :'D Op vakantie wandelen we d'r vaak op los en dan ga'k niet op sandaaltjes lopen, omdat dat 'eleganter' is. Ik draag vrijwel altijd dichte schoenen.

    OF gewoon blote voeten, dat nog 't liefst. :v

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 13:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    k vind die meer verfijnde bergwandelschoenen (get what I am saying? ;p) ook altijd wel tof staan. Ik vind dichte schoenen wel stoer staan onder een korte broek en een rok/jurk ligt er erg aan. Als de jurk/rok maar niet over je knieën komt, da tis lelijk in combinatie met dichte schoenen haha. Maar ik droeg afgelopen zomer heel vaak dichte schoenen onder mijn korte broek, gewoon omdat dat lekkerder liep.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Donaghy schreef:
    Ik vind dat altijd wel leuk staan.
    Matchen met iets anders in je kleding is dan wel handig, dat de kleur ergens terug komt zeg maar.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vind het raar. Maar waarom zou je naar anderen moeten luisteren. Jij bent jij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het echt leuk staan


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Iedereen kan wel zo mooi zeggen 'schijt aan wat anderen denken', maar je voelt je ook niet prettig als je merkt dat iedereen je outfitkeuzes super vreemd/lelijk/whatever vindt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    fallenbadass schreef:
    Natuurlijk kan dat, dat doen echt zoveel mensen en het staat nog leuk ook, vind ik. Gewoon doen.


    Pretty is just a pretty word.

    BastiIIe schreef:
    Iedereen kan wel zo mooi zeggen 'schijt aan wat anderen denken', maar je voelt je ook niet prettig als je merkt dat iedereen je outfitkeuzes super vreemd/lelijk/whatever vindt.

    Maar dit is gewoon mooi. :Y) Als je een jurk over een broek aanhebt kijken mensen je veeeel eerder met zo'n wtf-heeft-zij-aan-blik aan dan met dichte schoenen onder jurkjes en/of shorts.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Maar dit is gewoon mooi. :Y) Als je een jurk over een broek aanhebt kijken mensen je veeeel eerder met zo'n wtf-heeft-zij-aan-blik aan dan met dichte schoenen onder jurkjes en/of shorts.


    Haha, ben ik het mee eens hoor! Maar ik bedoelde maar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het kunnen, maar ik doe het zelf dan ook (cat)


    From these ashes, I will rise

    BastiIIe schreef:
    Iedereen kan wel zo mooi zeggen 'schijt aan wat anderen denken', maar je voelt je ook niet prettig als je merkt dat iedereen je outfitkeuzes super vreemd/lelijk/whatever vindt.

    Uh, mij boeit het echt geen ene fuck. :Y) Ik heb dat zo vaak te horen gekregen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Uh, mij boeit het echt geen ene fuck. :Y) Ik heb dat zo vaak te horen gekregen.


    Naja, dat ligt dan ook aan de persoon :p Ikzelf trek het mij iig wel lichtelijk aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, dat vind ik juist leuk. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Ik draag eigenlijk heel vaak dichte schoenen met blote benen zomers x) loopt veel beter en ik vond die birkenstocks etc. niet echt mooi x)


    Don't walk. Run, you sheep, run.