• Krull

    Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Beste Whisperings,

    Bij deze krijg je toestemming om te starten met je schrijfwedstrijd. Je krijgt maximaal één week om een topic te openen.

    Met vriendelijke groeten,
    Krull
    Moderator / Administrator


    Heey!

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd, ik hoop dat jullie mee willen doen. Er komen tien opdrachten en elke anderhalve week lever je (mocht je meedoen) een verhaal in en krijg je daar punten voor. Degene die naar 10 weken de meeste punten heeft, wint!

    Deelnemers: INSCHRIJVINGEN ZIJN DICHT
    MagicToBe - Lily
    Jovantos - Noa
    Jafar - Anna
    xBooBear
    Qmarshmallow - Anne
    Rhyme - Danique
    Eichen - Evi
    Lizor - Lisa
    Syeira Ezra

    Juryleden:
    Whisperings - Quinn

    Regels:
    Interpunctie gebruiken alsjeblieft, zoals . , ? ! '
    Wanneer er onenigheid is over de beoordeling, mag dat worden aangegeven, maar de juryleden hebben altijd nog het laatste woord.
    Geen ruzie binnen de wedstrijd.
    Aangeven wanneer het niet lukt om binnen de tijd je stuk in te leveren A.U.B. Je kan wel vier dagen uitstel vragen.
    Stukken moeten in het Nederlands worden geschreven.
    En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    PLEZIER HEBBEN (:

    Wat kan je winnen?
    De eer, zoals ik al zei is dit meer een wedstrijd om iets van te leren, om plezier te hebben (:

    Hoe gaat een ronde in z'n werking
    Je schrijft je stuk en stuurt dat naar een e-mailadres wat ik PB. Dan zal ik ik beoordelen en punten geven. Eigenlijk werkt het heel simpel (:

    Vragen:
    Hier kan worden je vragen beantwoord (:

    De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers en juryleden zijn.

    Groetjes, Whisperings.

    Story Neem een abo! (:
    Opdracht 1

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2019 - 18:15 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    Floreale gaat de wedstrijd overnemen, dit alles is nog even een gedoe, dus het kan nog even duren. Ik hoop dat ik jullie niet teleurstel.
    Excuses voor het ongemak.


    Ik spot mijn naam, :)
    Kan ik misschien helpen met iets? Aangezien je zegt dat het een gedoe is en zo..

    Floreale schreef:
    (...)

    Ik spot mijn naam, :)
    Kan ik misschien helpen met iets? Aangezien je zegt dat het een gedoe is en zo..


    Nah, omdat ik iets met Krull zou moeten regelen. Ik wil je anders ook wel via PB je m'n wachtwoord sturen, zodat je via mijn account de wedstrijd kan doen?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    Nah, omdat ik iets met Krull zou moeten regelen. Ik wil je anders ook wel via PB je m'n wachtwoord sturen, zodat je via mijn account de wedstrijd kan doen?


    Ik hoef het niet via jou account te doen hoor, ik doe het eigenlijk liever via mijn eigen.
    Misschien zou je de story door kunnen geven via het co-auteur gedoe en dat ik gewoon een nieuw topic aanmaak?
    Ik vind het namelijk best wel raar als ik ineens op het account van iemand anders ga :')

    Floreale schreef:
    (...)

    Ik hoef het niet via jou account te doen hoor, ik doe het eigenlijk liever via mijn eigen.
    Misschien zou je de story door kunnen geven via het co-auteur gedoe en dat ik gewoon een nieuw topic aanmaak?
    Ik vind het namelijk best wel raar als ik ineens op het account van iemand anders ga :')


    Whaha begrijp ik hoor (: Ik geef m door (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Omdat ik nog maar twee opdrachten binnen heb gekregen vraag ik het hier ook maar even. ^^
    Zouden jullie de inzendingen (of een link) via PB naar mij kunnen sturen?
    Graag ook erbij vermelden welke emotie het verhaal is.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 17:36 ]

    Ik heb mijne al verstuurd...en de emotie staat bij het hoofdstukje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Floreale schreef:
    Omdat ik nog maar twee opdrachten binnen heb gekregen vraag ik het hier ook maar even. ^^
    Zouden jullie de inzendingen (of een link) via PB naar mij kunnen sturen?
    Graag ook erbij vermelden welke emotie het verhaal is.


    Sorry, ik heb tot nu toe alleen nog maar op mijn mobiel op Q gezeten (ben daarbij vergeten te melden dat ik mijn stukje later op zou sturen). Heb nu de laptop dus nu kan ik 'm sturen.

    @Noa
    Jup, die van jou had ik al en de emotie had ik ook zien staan.

    @Evi
    Ik heb hem ontvangen! (:

    Gestuurd. Is ie ook aangekomen?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Gestuurd. Is ie ook aangekomen?

    + ga je ook een nieuw topic maken?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 17:56 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaa, die van jullie heb ik ook (:

    Ik ga ze morgen op school beoordelen, ik heb al een paar zinnen gelezen en ik ben benieuwd.
    Ik beoordeel ze samen met twee vriendinnen, ze kijken het na op fouten en ik let op de andere punten, als ik alles zelf ga doen red ik het namelijk niet.
    Ik heb echt zin in deze wedstrijd. ^-^

    Lizor schreef:
    (...)
    + ga je ook een nieuw topic maken?


    Jup, ik ga het zo doen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2014 - 17:59 ]