• Krull

    Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Beste Whisperings,

    Bij deze krijg je toestemming om te starten met je schrijfwedstrijd. Je krijgt maximaal één week om een topic te openen.

    Met vriendelijke groeten,
    Krull
    Moderator / Administrator


    Heey!

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd, ik hoop dat jullie mee willen doen. Er komen tien opdrachten en elke anderhalve week lever je (mocht je meedoen) een verhaal in en krijg je daar punten voor. Degene die naar 10 weken de meeste punten heeft, wint!

    Deelnemers: INSCHRIJVINGEN ZIJN DICHT
    MagicToBe - Lily
    Jovantos - Noa
    Jafar - Anna
    xBooBear
    Qmarshmallow - Anne
    Rhyme - Danique
    Eichen - Evi
    Lizor - Lisa
    Syeira Ezra

    Juryleden:
    Whisperings - Quinn

    Regels:
    Interpunctie gebruiken alsjeblieft, zoals . , ? ! '
    Wanneer er onenigheid is over de beoordeling, mag dat worden aangegeven, maar de juryleden hebben altijd nog het laatste woord.
    Geen ruzie binnen de wedstrijd.
    Aangeven wanneer het niet lukt om binnen de tijd je stuk in te leveren A.U.B. Je kan wel vier dagen uitstel vragen.
    Stukken moeten in het Nederlands worden geschreven.
    En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    PLEZIER HEBBEN (:

    Wat kan je winnen?
    De eer, zoals ik al zei is dit meer een wedstrijd om iets van te leren, om plezier te hebben (:

    Hoe gaat een ronde in z'n werking
    Je schrijft je stuk en stuurt dat naar een e-mailadres wat ik PB. Dan zal ik ik beoordelen en punten geven. Eigenlijk werkt het heel simpel (:

    Vragen:
    Hier kan worden je vragen beantwoord (:

    De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers en juryleden zijn.

    Groetjes, Whisperings.

    Story Neem een abo! (:
    Opdracht 1

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2019 - 18:15 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Jovantos schreef:
    Wanneer is de uitslag er? En de tweede opdracht? D:


    Gister en eergister had ik niet zoveel tijd, de aankomende dagen ook niet, dus morgen of overmorgen komt de nieuwe opdracht, wanneer deze bezig is komt de beoordeling.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Pedrad > Eichen

    Komt de nieuwe opdracht vandaag nog? Geen druk hoor, maar ben toch wel benieuwd (:

    Eichen schreef:
    Pedrad > Eichen

    Komt de nieuwe opdracht vandaag nog? Geen druk hoor, maar ben toch wel benieuwd (:


    De opdracht & de beoordelingen zijn bijna klaar en zullen morgen gepost worden! (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    De opdracht & de beoordelingen zijn bijna klaar en zullen morgen gepost worden! (:


    Leuk. Ik ben benieuwd.

    Yayy ^^ K ben ook benieuwd.
    Note: vanaf 5 JULI ben ik 15 dagen op vakantie dus van zaterdag 5 juli tot zaterdag 19 juli. Ik weet dan niet of de wedstrijd nog bezig is, maar alvast eventjes om te vertellen zodat je het weet als de wedstrijd nog wel bezig is.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Whisperings schreef:
    (...)

    De opdracht & de beoordelingen zijn bijna klaar en zullen morgen gepost worden! (:


    "Morgen" is nu gisteren :D Even een reminder...


    For those I love, I will sacrifice

    Syeira schreef:
    (...)

    "Morgen" is nu gisteren :D Even een reminder...


    Klopt. Het spijt me heel erg. Mijn iPad is gecrasht en nu zijn alle beoordelingen weg.

    Ik merk trouwens (en ik ben vast niet de enige) dat deze wedstrijd niet op rolletjes verloopt, dat is helemaal mijn schuld. Het gaat niet zo goed met me, door een aantal privé redenen, waaronder dat er iemand is overleden om wie ik veel geef. Maar ik wil jullie niet teleurstellen door te stoppen met de wedstrijd. Daarom zoek ik iemand die de wedstrijd wil overnemen. Diegene mag dan meteen mijn account hebben, omdat ik dan ook ga stoppen met Quizlet.
    Het spijt me voor het ongemak.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Gecondoleerd en heel veel sterkte.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte.

    Rider schreef:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rider schreef:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Aw, dat is erg vervelend. Gecondoleerd!


    For those I love, I will sacrifice

    Floreale gaat de wedstrijd overnemen, dit alles is nog even een gedoe, dus het kan nog even duren. Ik hoop dat ik jullie niet teleurstel.
    Excuses voor het ongemak.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Meid ik begrijp het. Je hebt het moeilijk en je wilt tot je zelf komen. Dat zou ieder van ons doen. En ik vind dat we er allemaal respect voor moeten. Alhoewel het jammer is, jouwn gezondheid(Laat ik het zo zeggen) gaat voor.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik vind het al geweldig dat je helemaal iemand gezocht hebt die het over kan nemen! Nogmaals heel veel sterke met alles. Je hoeft je helemaal nergens schuldig of wat dan ook over te voelen.


    Happy Birthday my Potter!