• Krull

    Toestemming voor schrijfwedstrijd

    Beste Whisperings,

    Bij deze krijg je toestemming om te starten met je schrijfwedstrijd. Je krijgt maximaal één week om een topic te openen.

    Met vriendelijke groeten,
    Krull
    Moderator / Administrator


    Heey!

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd, ik hoop dat jullie mee willen doen. Er komen tien opdrachten en elke anderhalve week lever je (mocht je meedoen) een verhaal in en krijg je daar punten voor. Degene die naar 10 weken de meeste punten heeft, wint!

    Deelnemers: INSCHRIJVINGEN ZIJN DICHT
    MagicToBe - Lily
    Jovantos - Noa
    Jafar - Anna
    xBooBear
    Qmarshmallow - Anne
    Rhyme - Danique
    Eichen - Evi
    Lizor - Lisa
    Syeira Ezra

    Juryleden:
    Whisperings - Quinn

    Regels:
    Interpunctie gebruiken alsjeblieft, zoals . , ? ! '
    Wanneer er onenigheid is over de beoordeling, mag dat worden aangegeven, maar de juryleden hebben altijd nog het laatste woord.
    Geen ruzie binnen de wedstrijd.
    Aangeven wanneer het niet lukt om binnen de tijd je stuk in te leveren A.U.B. Je kan wel vier dagen uitstel vragen.
    Stukken moeten in het Nederlands worden geschreven.
    En natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    PLEZIER HEBBEN (:

    Wat kan je winnen?
    De eer, zoals ik al zei is dit meer een wedstrijd om iets van te leren, om plezier te hebben (:

    Hoe gaat een ronde in z'n werking
    Je schrijft je stuk en stuurt dat naar een e-mailadres wat ik PB. Dan zal ik ik beoordelen en punten geven. Eigenlijk werkt het heel simpel (:

    Vragen:
    Hier kan worden je vragen beantwoord (:

    De eerste opdracht komt online wanneer er genoeg deelnemers en juryleden zijn.

    Groetjes, Whisperings.

    Story Neem een abo! (:
    Opdracht 1

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 21:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2019 - 18:15 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Pedrad schreef:
    Wanneer denk je de beoordelingen af te hebben? (: Ik weet dat het nog wel even gaat duren, maar toch :')

    De deadline is nog niet eens geweest, haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    De deadline is nog niet eens geweest, haha


    Ja daar kwam ik ook net achter :'). Sorry.

    Tot mijn grote spijt (en dat meen ik want ik zou echt graag nog verder doen met deze wedstrijd, ik had er zo'n zin in!); zal ik mezelf toch moeten uitschrijven. Mijn examens nemen veel meer tijd in dan ik had verwacht en bovendien slurpen ze al mijn inspiratie daarbij op. Ik kan amper nog enkele zinnen op papier krijgen, laat staan hele SA's. Jammergenoeg houdt het hier voor mij op.
    De anderen wil ik wel veel succes wensen verder in de wedstrijd! Maar bovenal toch: veel plezier!!

    btw: Kida --> Illwill (voor moest je mij er niet tussen kunnen vinden. Had het ooit aangegeven, maar was niet veranderd)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    Tot mijn grote spijt (en dat meen ik want ik zou echt graag nog verder doen met deze wedstrijd, ik had er zo'n zin in!); zal ik mezelf toch moeten uitschrijven. Mijn examens nemen veel meer tijd in dan ik had verwacht en bovendien slurpen ze al mijn inspiratie daarbij op. Ik kan amper nog enkele zinnen op papier krijgen, laat staan hele SA's. Jammergenoeg houdt het hier voor mij op.
    De anderen wil ik wel veel succes wensen verder in de wedstrijd! Maar bovenal toch: veel plezier!!

    btw: Kida --> Illwill (voor moest je mij er niet tussen kunnen vinden. Had het ooit aangegeven, maar was niet veranderd)


    Ach, dat maakt niet uit. Iedereen heeft het volgens mij nu erg druk met examens. Fijn dat je het even aangeeft (: Ik had de naamsverandering gezien, ik was het alleen vergeten te veranderen, excuses daarvoor.
    @Pedrad Whaha, ja, maar ik heb er al twee - drie af.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zou ik alsjeblieft uitstel mogen? Ik ben het hele weekend weg, dus ik heb echt geen tijd om de opdracht af te maken ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Zou ik alsjeblieft uitstel mogen? Ik ben het hele weekend weg, dus ik heb echt geen tijd om de opdracht af te maken ;c


    Ja, natuurlijk mag dat! Je hebt nu tot 10 juni om de opdracht af te maken.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zou ik ook uitstel mogen, ik weet echt niets. Ik heb niet echt zulke situaties gehad...moet het perse zijn over wat IK heb meegemaakt, maar mag het ook over een vriendin? Want die heeft mij zo'n verhaal vertelt waarbij ik tranen in mn ogen kreeg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Zou ik ook uitstel mogen, ik weet echt niets. Ik heb niet echt zulke situaties gehad...moet het perse zijn over wat IK heb meegemaakt, maar mag het ook over een vriendin? Want die heeft mij zo'n verhaal vertelt waarbij ik tranen in mn ogen kreeg.


    Natuurlijk mag dat! De uitstel-deadline is geweest en vandaag om 23:59 is de deadline. Ik heb vandaag geen internet en kom dus ook niet online. Degene die uitstel hebben gevraagd hebben tot 10 juni om de opdracht af te maken. Veel succes iedereen!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zo, ik heb ingeleverd. Hoop dat hij goed is aangekomen?


    Happy Birthday my Potter!

    Alles is goed binnengekomen, enkel die van Anna (Jafar) mis ik. Klopt dat?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik heb trouwens besloten dat er minder opdrachten komen, het zijn er nu vijf. Misschien wat weinig, maar dan hoop ik dat we voor de zomervakantie klaar zijn.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Haha, voor mijn zomervakantie gaat sowieso niet lukken, want dat is over drie weken. Maar gelukkig ga ik pas over zeven weken weg, dus ik denk niet dat ik daar last van ga krijgen.
    (Mits de rest van de opdrachten eerder online komen dan het geval was met de eerste ;)).


    For those I love, I will sacrifice

    Whisperings schreef:
    Alles is goed binnengekomen, enkel die van Anna (Jafar) mis ik. Klopt dat?


    Dat ben ik en op pagina zes van dit topic staat het bericht met mijn naamsverandering en ik heb gister ingeleverd....


    Happy Birthday my Potter!

    Mijne is verstuurd :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rider schreef:
    (...)

    Dat ben ik en op pagina zes van dit topic staat het bericht met mijn naamsverandering en ik heb gister ingeleverd....


    Owh wacht, dat klopt. (: Gisteren had ik geen internet dus ik had het nog niet veranderen...Mijn excuses... (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa