• .. ergens op vakantie zijn en zo'n beetje iedere 3 uur (!) een nieuwe foto moeten posten over "hoe geweldig" en "hashtag#deleven" het wel niet is.
    Newsflash: Nobody cares, vooral niet na 30 x. Ga gewoon van Facebook af en houd je bezig met je vakantie, jfc.

    Zo, dat moest ik even kwijt. (cat) Waar irriteren jullie je aan bij mensen op Facebook?


    ars moriendi

    Tsss, dan geniet je volgens mij ook niet van je vakantie, lol. Ik ben meestal wel van plan om een berichtje online te zetten dat ik geland ben of dat ik met gearriveerd ben in mijn hotel, maar ik vergeet het altijd, haha.
    Lol, ik heb de vraag verkeerd begrepen, oeps.
    Ik heb trouwens teveel irritaties bij Facebook. Ik heb bij enkele mensen gewoon het afgezet dat ze op mijn tijdlijn komen omdat ze àlles liken. Echt àlles.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 22:45 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tgoh, genoeg reden van irritatie door facebook. De ene zeurt over haar liefdesleven en huilt om het feit dat niemand haar wil, terwijl de andere niet anders doen dan posten naar haar vriendje 'I love you' en constant foto's van hun samen op facebook plaats. Dan heb je ook van die jongens die alleen aan vieze manieren denken en dat ook openlijk op facebook delen. Je hebt ook mensen die zowat elke minuut op facebook laten weten wat ze aan het doen zijn. Oh en er zijn ook zo van die mensen die op facebook posten dat ze verdrietig zijn of iemand niet kunnen hebben en als een ander dan vraagt wat er is, moet je opeens in de chat praten met hun. Ik kan nog doorgaan, maar beter stop ik. Zelf post ik amper iets op facebook, niet iedereen hoeft alles te weten.


    16 - 09 - '17

    Mensen die hun hele liefdesleven posten.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh, kom nu nog zo'n mooie tegen.

    "En dan weet je wie je echte vrienden zijn.."

    /instant cringe.


    ars moriendi

    Exactly. Ik irriteer me er ook echt aan als iemand om de 5 minuten iets post op Facebook, waarmee diegene bezig is. "Op de plee #YOLO#schijten" "Eten! #Lekkerrrr#pizzaaaa"
    NOBODY CARES. Seriously.. Ga bezig met wat je aan het doen was i.p.v. het onnodig posten van dingen die mij geen ene fuck boeien. D:<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daarom heb ik zo'n beetje iedereen verwijderd als vriend. Het leukst op mijn FB zijn de foto's van RDJ en Hugh Jackman. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Inmiddels erger ik me niet meer zoveel, omdat ik mensen die irritant veel onzinnige berichtjes posten die me totaal niet boeien, geblokkeerd heb. Een hele opluchting. ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Er is niets zo erg als spelletjesverzoeken. :Y)
    Of inderdaad de mensen die altijd klagen dat hun leven slecht is en dat ze het niet meer zien zitten,...
    Gelukkig ben ik iemand die het altijd weet te negeren, lol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ribery schreef:
    Oh, kom nu nog zo'n mooie tegen.

    "En dan weet je wie je echte vrienden zijn.."

    /instant cringe.

    Ik heb ook zo'n klasgenootje ja die constant zulke dingen op Facebook en Twitter zet. Dan heb ik de helft van de tijd het gevoel dat het over mij gaat, terwijl ik er niks mee te maken heb. Dan probeer ik altijd te raden over wie dan wel. Heel frustrerend. (cat)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 7:27 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Van die mensen die alles wat ze kopen of met hun kinderen doen op Facebook zetten, en dan 20x per dag.
    Of mensen die je, als je even online bent, meteen 50 berichten gaan 'spammen'.
    Of mensen zoals m'n zusje die het leuk vinden om overal hashtags te gebruiken en "omg" "cutee" "gekkieeeh" "me zus" "sgool" in hun statusupdate gebruiken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Cassia schreef:
    Er is niets zo erg als spelletjesverzoeken. :Y)
    Of inderdaad de mensen die altijd klagen dat hun leven slecht is en dat ze het niet meer zien zitten,...
    Gelukkig ben ik iemand die het altijd weet te negeren, lol.


    En spelletjesverzoeken, ja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bij mij zijn het vaak niet eens echte statussen meer die langskomen, maar mensen die stomme internet/meme plaatjes "leuk vinden", dat vind ik soms echt vervelend lol


    As travars

    Van die mensen die lelijke grammaticale fouten in hun posts zetten en vervolgens zeggen dat ze schijt hebben aan de Nederlandse taal. Ja. Ik haat dat soort mensen echt.


    26 - 02 - '16

    Ik heb er nog wel een paar ^^

    -Negeer je mij? Oke prima, maar kom niet tegen me praten als je me nodig hebt.
    -verspil geen tijd aan mensen die het niet verdienen.
    -Sommige mensen..... Ik word gek!!!
    -Van je 'vrienden' moet je het maar hebben ..
    -Waarom kan dr zoveel dingen pratende opgelost worden en bij mij niet ... ;(
    - ...
    -Bedankt voor het verpesten van mn humeur .. ;(
    -Niemand snapt het.. )=


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb er nog wel een paar ^^

    -Negeer je mij? Oke prima, maar kom niet tegen me praten als je me nodig hebt.
    -verspil geen tijd aan mensen die het niet verdienen.
    -Sommige mensen..... Ik word gek!!!
    -Van je 'vrienden' moet je het maar hebben ..
    -Waarom kan dr zoveel dingen pratende opgelost worden en bij mij niet ... ;(
    - ...
    -Bedankt voor het verpesten van mn humeur .. ;(
    -Niemand snapt het.. )=


    Oh god. En het dan niet een keer doen maar een keer of 10 per dag. :')


    wat was dit ookalweer