• .. ergens op vakantie zijn en zo'n beetje iedere 3 uur (!) een nieuwe foto moeten posten over "hoe geweldig" en "hashtag#deleven" het wel niet is.
    Newsflash: Nobody cares, vooral niet na 30 x. Ga gewoon van Facebook af en houd je bezig met je vakantie, jfc.

    Zo, dat moest ik even kwijt. (cat) Waar irriteren jullie je aan bij mensen op Facebook?


    ars moriendi

    De spelletjes verzoeken, 'zielige' berichtjes, de duizenden selfies, berichten die nergens op slaan. Dat is het wel zo'n beetje... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Overjoyed schreef:
    Bij mij zijn het vaak niet eens echte statussen meer die langskomen, maar mensen die stomme internet/meme plaatjes "leuk vinden", dat vind ik soms echt vervelend lol


    ^This!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Uhm... Alles wat niet als nuttig kan worden ervaren?
    Ik bedoel: foto's van neefjes en nichtjes zijn leuk, hoor. Heel lief allemaal, maar heb ik er wat aan? Nee.

    Ik gebruik facebook voornamelijk voor de debatgroep, omdat daar gewoon heel veel belangrijke dingen op komen te staan en je zo gemakkelijk iedereen in één keer kan bereiken. (Behalve de mensen die geen facebook hebben dan XD)


    For those I love, I will sacrifice

    Ik kan me verschrikkelijk irriteren aan mensen die van die zeikverhalen erop zetten. Ik bedoel, het heet FACEbook, niet DAGboek! Frustration frustration, ik word er helemaal gek van :') Maar ik vind het zelf wel leuk om op Facebook iets te plaatsen van mijn vakantie, maar dan helemaal aan het einde en dan één keer een paar foto's!

    Tolstoy schreef:
    Ik vind facebook in het algemeen irritant :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je kan toch van de mensen die irritante berichten plaatsen, de meldingen uitzetten, zodat je deze berichten niet meer op je tijdlijn ziet?
    En dan kijk je als je zin hebt op zijn of haar profiel of er nog iets belangrijks tussen heeft gestaan.

    Ik heb daardoor eigenlijk helemaal niet zo veel last van vervelende, irritante of nutteloze berichten op facebook.


    Die mensen heb ik dus uit mijn lijst verwijderd, omdat ik anders helemaal gek word van die lui. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mensen die continu hun profielfoto veranderen en er quotes bij zetten van Marilyn Monroe of Drake.
    Mensen die hun hele privéleven online zetten. Ik hoef echt niet te weten dat je vriendje een player is en dat je beste vriendin een 'slet' is.
    En als laatste de mensen die allemaal onzin liken en ik al lang uit mijn stream heb gegooid. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben erg weinig ingelogd op facebook de laatste tijd, maar waar ik me wel aan irriteer zijn mensen die het kleinste dingetje al erop zetten. Of die telkens hun profielfoto veranderen, dat is echt niet nodig. Vooral niet als de foto drie keer achter elkaar te zien is. Verder zijn er ook mensen die het blijkbaar nodig vinden om van die "goedemorgen/ avond" en seksistische plaatjes te sturen. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waar ik me aan irriteer op Facebook?
    Waarschijnlijk aan een 'vriendin' van mij, die van ALLES op Facebook plaatst over d'r relatie. Over hoe geweldig hij wel niet is, en dan duizend foto's er nog bij..
    Ja sorry hoor, ik heb ook een relatie maar ik hou gewoon lekker alles voor mijzelf.
    Hoef niet elke keer als ik 'm zie, neer te zetten hoe geweldig het wel niet was.


    To infinity and beyond •

    Hele verslagen van hun dag, iedere dag. Vaak doen ze dan ook nog elke dag hetzelfde, soms met een kleine variatie, en dan toch vinden ze het de moeite waard om op fb te zetten én mensen blijken het "leuk te vinden" om te lezen.

    Edit: EN natuurlijk niet te vergeten de relatieposts en onnodige selfies die geen pf zijn en waar geen leuke gebeurtenis mee wordt geshowd...

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 17:08 ]


    Hamartia

    Van die mensen die je ineens verwijderen als vriend omdat je waarschijnlijk iets verkeerds heb gezegd.
    Of van die mensen die jou toevoegen en vervolgens vragen wie je bent.

    Pacifique schreef:
    Van die mensen die je ineens verwijderen als vriend omdat je waarschijnlijk iets verkeerds heb gezegd.
    Of van die mensen die jou toevoegen en vervolgens vragen wie je bent.


    Dit.


    26 - 02 - '16

    Meh, snap uberhaupt niet waarom mensen facebook gebruiken. Als iemand boeiend genoeg is om te willen weten hoe zijn of haar dag was dan vraag je er gewoon naar :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Meh, snap uberhaupt niet waarom mensen facebook gebruiken. Als iemand boeiend genoeg is om te willen weten hoe zijn of haar dag was dan vraag je er gewoon naar :Y)

    Mwuah, ik heb het sowieso echt nodig voor mijn studie aangezien alle bestanden en afspraken via groepen gaan. Maar dat hele Facebook begint me sowieso meer en meer tegen te staan. Gebruik het buiten school om eigenlijk alleen om te chatten met vrienden.


    ars moriendi