• .. ergens op vakantie zijn en zo'n beetje iedere 3 uur (!) een nieuwe foto moeten posten over "hoe geweldig" en "hashtag#deleven" het wel niet is.
    Newsflash: Nobody cares, vooral niet na 30 x. Ga gewoon van Facebook af en houd je bezig met je vakantie, jfc.

    Zo, dat moest ik even kwijt. (cat) Waar irriteren jullie je aan bij mensen op Facebook?


    ars moriendi

    Avarosa schreef:
    Ik kan daar ook niet tegen en dan heb je ooj van die mensen die ieder schraak moment van hub leven er op zetten. Of dit. 'Ik haat, door jou blabla en bibi en boeboe' en dan 'wat is er?' 'Pb' als je het dan toch niet met de wereld wilt delen zet het dan niet op fb.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Dit is inderdaad zo irritant. Sommige informatie hoef je gewoon niet over anderen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mijn topics, ik houd van jullie ergernissen. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Van die stelletjes die op elkaars timeline hele textwalls gaan zitten typen over hoe veel ze wel niet van elkaar houden.
    HOU JE BEK GEWOON @$(@!$!)$@

    Of nu elke dag welk examen ze hebben. Shut the fuck up.
    w/e ik erger me bijna aan alle posts.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb echt een hekel aan van die mensen die je vertellen dat ze bepaalde dingen niet mogen doen en dat je later foto's of statussen op facebook ziet waarbij ze het desbetreffende ding toch doen. -kuch- mijn tennismaatje met de gebroken vinger -kuch- die niks mag dragen of last op zetten -kuch- die zware biggetjes optilt etc -kuch- D:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Haha mijn vader is echt zo iemand die de hele dag door foto's maakt en die allemaal op Facebook zet. Heel erg irritant.

    Vriendenverzoeken van mensen die ik niet/nauwelijks ken.
    Spelletjesverzoeken
    Mensen die de hele dag foto's over hun paarden sturen en hoe lief die dieren wel niet zijn


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tahmoh schreef:
    Ik heb echt een hekel aan van die mensen die je vertellen dat ze bepaalde dingen niet mogen doen en dat je later foto's of statussen op facebook ziet waarbij ze het desbetreffende ding toch doen. -kuch- mijn tennismaatje met de gebroken vinger -kuch- die niks mag dragen of last op zetten -kuch- die zware biggetjes optilt etc -kuch- D:

    Dan zou ik (toch) schijnheilig in een reactie zetten dat ze toch niks mochten doen met die vinger? -of zo ben ik dan-^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het niet erg als mensen iets op twitter, facebook of wat dan ook zetten, alleen ik hoef niet ieder fucking detail te weten. En sommige dingen kun je ook maar beter niet op internet zetten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Niet zo zeer wat mensen op Facebook posten, maar het feit dat andere mensen zich zo op hun pik getrapt voelen als je ze verwijdert als vriend.
    Plus: waar ik me wel de tering aan erger zijn lui die foto's van je maken en die automatisch op facebook zetten zonder dat fucking te vragen. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan, I admit, maar eigenlijk is dat best een kwalijke zaak.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 20:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Novoselic schreef:
    Mijn topics, ik houd van jullie ergernissen. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I doe niks met fb. Verhalen zijn veel leuker als je ze gewoon in real life van iemand verteld krijgt.
    En soms heb je ook van die berichtjes zoals "Ah, EINDELIJK weekend." alsof we dat nog niet wisten ofzo...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gosh, ik haat dat hashtag gedoe zeg! Vooral als ze voor de vijftigste keer zeggen dat ze samen met hun bestie zijn -.-. En ik irriteer me dan ook aan de slechte afkortingen en vooral hun slechte engels. Doe een woordenboek eens open zeg!


    -