• Het jaar is 4995. In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Rollen --
    Nikolaevna • Jasmine Al'Ghamdi – Zandelf, rebel • 1,2
    Griever • Jade Sophronia Steele – Mens, Rueri • 1,8
    Dashner • Arabella Mae Lockwood – Mens, Rueri • 1,8
    Glader • Aurea Helene Cordero – ¼ waterelf, Rueri • 1,10
    MissMills • Meghan Ginnifer Carlyle – Heks, rebel • 1,10

    Sigil • Aerion Smithson – Mens, neutraal • 1,6
    Runner • Jace Malachi Steele – Mens, Rueri • 1,7
    Teresa • Henry Reagan – Mens, Rueri • 1,6
    Cashby • Benjamin “Rusty” Paxton – Zandelf, rebel • 1,11
    Yuimaru • Andrew Cam Evallion – Mens, Rueri • 1,10
    NefeIibata • Ravi Samir N'avale – Mens, neutraal • 1,12
    Florentina • Nicolas Servio – Mens, Rueri • 1,12 [ Inactief, OT ]
    Goldenwing • Athanasius Braulio Wyatt Morton – Mens, Rueri; leider • 1,13



    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd*:
    Geslacht:
    Race**:
    Afkomst:
    Rueri / Rebellen / Neutraal: [Zo ja; hoe lang al, wat voor functie, ben je het ermee eens. . .]
    Specialiteit:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties***:
    Extra:

    * Graag zou ik het in elk geval bóven de 22 hebben, anders krijg je weer allemaal zestien / zeventien / twintigjarigen. Niet dat het erg is, maar ik heb zowat geen enkele RPG gezien waar ze ouder zijn.
    ** Hiermee bedoel ik Elven, Halflingen, Magiër / Heks of een Mens. Denk er wel aan dat de Rueri - die nu de macht hebben - de meeste magie gebruikers al opgesloten hebben, dus ik wil niet dat straks iedereen een wezen is.
    *** Het is wel begrijpelijk wat ik hiermee bedoel - familie, (verloren) liefdes, vijanden, jeugdvrienden. . . Verzin maar wat! Ik lees het echter wel na, en als ik het ergens niet mee eens ben, vermeld ik dat.

    Rules ||
    • Leeftijd moet ouder dan 22 zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    Tacia -
    Ze leven hier hoofdzakelijk in vrede, en proberen zich dan ook af te sluiten van de rest. Dit betekent echter niet dat ze het met de Rueri eens zijn, ze willen simpelweg geen oorlog meer starten. De Elfen, want die leven hier in het bijzonder, hebben grote boomhutten gemaakt waar ze in wonen. Echter, er zijn eveneens wezens die zich in de bergen hebben teruggetrokken, welke vlakbij zijn. Tacia bestaan dan ook grotendeels uit bergen, met ondergrondse gangen die een netwerk vormen. Er leven hier gevaarlijke dieren, die een persoon zo aanvallen wanneer je niet uitkijkt. Ze zorgen voor fruit, potten en hebben prachtige edelstenen in het diepste van de aardebergen.
    Azoskad -
    Het land bestaat voornamelijk uit zand en dat in combinatie met de altijd warme zon die er schijnt, laat planten en bomen verdorren. Waterplassen die er eens waren staan kurkdroog en enkel dieren die dit klimaat aankunnen lopen er nog. Alleen de mensen die hier geboren en getogen zijn, zijn eraan gewend - maar wanneer iemand een gok wil wagen, zorg vooral dat je genoeg water bij je hebt. Het is letterlijk een grote zandbak. Hier resideren voornamelijk zandelfen, maar het is een klein volk en de Rueri die hedendaags regeert, willen ze omverwerpen. Er zijn twee groepen ontstaan: de verraders, die bij de Rueri horen, en de rebellen - die plannen hebben gemaakt om te vertrekken en bondgenoten te zoeken.
    Aelley -
    In tegenstelling tot de andere landen heb je hier een arena waar mensen voor het amusement (en soms voor een prijs) tegen elkaar vechten. Er zijn veel stenen straten als zowel zandpaden waar de handelaren gebruik van maken. Hier komen vooral de mensen vandaan, die een specialiteit in gevechtskunsten hebben ontwikkeld, gezien ze geen magische kracht hebben. De populatie tegenwoordig is gegroeid - doordat de Rueri zowat elk land heeft overgenomen en er kampen heeft gevestigd. Ze exporteren gereedschap, wapens en dierenvellen.
    Sotan -
    Zowat niemand durft zich hiernaartoe te begeven, want dat betekent dat ze eerst door het Zwarte Woud moeten begeven - waar zich allerlei duistere wezens huizen. Ironisch gezien, staat aan het rand van dit woud wel een herberg voor reizigers: "the Weeping Witch". Wanneer je genoeg moed hebt getoond, merk je dat - ondanks de kille, macabere sfeer die zich hier vestigt. . . het gezellig kan zijn - op een rustige manier. Misschien durf je zelfs naar één van hun waarzeggers te gaan. Desalniettemin is het niet handig snel iemand te vertrouwen die hier vandaan komt, slinksheid is toch één van de karaktereigenschappen die in hen blijft. Hier komen vooral de Magiërs als zowel Heksen vandaan, waar er niet veel meer van over zijn, en het land exporteert vooral geneesmiddelen.
    Faerlyn -
    Het is een klein land, wat voornamelijk uit water bestaat - rivieren, meren en liggende aan de Grote Zee - waardoor er eveneens niet veel bevolking is. Toch, ondanks de weinige mensen, is het een bruisende bevolking welke zich graag inzet voor gerechtigheid. De merenhelft van de populatie bestaat uit Half Elves met de affiniteit voor watermagie, maar daarnaast bestaan er nog enkele Elven. Er bestaat een rumoer dat er vlakbij Meerminnen in de zee wonen, maar tot nu toe heeft zowat niemand er één gezien. Faerlyn beschikt over weinig boeken en kruiden, maar exporteren vis, zout en verf.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 14:21 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Dat kan, maar ik wil geen overpowered personages.

    Is goed, maar zien ze er dan nog wel jong uit?


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    (...)
    Is goed, maar zien ze er dan nog wel jong uit?


    Verjongings-drankje xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Coombs schreef:
    (...)
    Verjongings-drankje xd.

    Hahaha, precies.

    Als antwoord op je vraag, MissMills -- ze kunnen er nog jong uitzien ja, met spreuken of drankjes bijvoorbeeld. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zou ik misschien een vrouw mogen reserveren, mens. Rueri.
    Ik heb wel ervaring, maar misschien moet ik er nog een beetje inkomen. Is dit een probleem?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 21:05 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    Zou ik misschien een vrouw mogen reserveren, mens. Rueri.
    Ik heb wel ervaring, maar misschien moet ik er nog een beetje inkomen. Is dit een probleem?

    Jawel, je hebt geluk, want de balans is precies goed. :]
    Wanneer je geen andere personages zomaar zal besturen en een overpowered personage aanmaakt, vind ik het geen probleem. Ik zal je erbij zetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Jawel, je hebt geluk, want de balans is precies goed. :]
    Wanneer je geen andere personages zomaar zal besturen en een overpowered personage aanmaakt, vind ik het geen probleem. Ik zal je erbij zetten.


    Dat komt wel goed (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Uh sorry ik heb nog geen tijd gehad om een personage te schrijven. Ik beloof dat hij dit weekend komt. Het wordt een mannelijke rol, maar de rest komt nog :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.


    Volledige naam:
    Arabella Mae Lockwood.
    Bijnaam:
    Ara, Bella, of simpelweg Lockwood.
    Leeftijd:
    Tweeëntwintig, ze is geboren op vijf mei.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Race:
    Mens.
    Afkomst:
    Aelley.


    Loyaliteit: Rueri. Dit heeft ze mee gekregen van haar familie, die altijd al tegen elke soort magie zijn geweest. Arabella vind dit wel prima, al vind ze sommige dingen wel te ver gaan. Dit zegt ze echter niet, om haar rang en eer te behouden. Buiten dat om vind ze het fijn om een soort van bescherming om zich heen te hebben, zonder dit zou ze binnen de kortste keren dood zijn.

    Specialiteit: Genezing. Arabella weet dat haar talent nou niet bepaald bij vechten of tactiek ligt, liever houdt zij zich bezig met waar andere totaal niet aan denken. Haar moeder, Gemma was de dorpsdokter. Ara heeft na haar moeders dood deze taak op haar genomen. Het klinkt misschien als een simpele taak. Maar Arabella weet wel beter. Ze is erg slim en kan onder de bizarste omstandigheden haar werk doen. Ook is ze totaal niet bang voor bloed, of andere lichaamssubstanties. Daar kan ze zich totaal van af sluiten. Ze weet om te gaan met ziektes, en is geen vreemde van medische instrumenten. Ze heeft een kleine praktijk in het dorp.

    Uiterlijk: Qua fysieke bouw stelt Arabella niet veel voor, haar postuur is tenger. Veel mensen zien dit als een zwakte, maar mensen die enigszins verstand hebben snappen dat dit ook vele voordelen heeft. Ara valt totaal niet op in de menigte, en kan zich snel verplaatsen. Haar lengte is 1.65, een vrij normale lengte dus. Ze heeft eigenlijk best een standaard uiterlijk.
    Ara’s porseleinen huid is zacht en teder. Haar lichte huidskleur glimt licht in de zon, en steekt prachtig af bij haar rood-bruine lokken. Arabella’s haren komen ongeveer tot onder haar schouder, in de winter kleuren haar lokken donkerder. Vaak draagt ze het los, of als ze met een patient bezig is, in een vlecht. Iets wat ze erg koestert, is de haarspeld van haar overleden moeder. Die draagt ze nooit, behalve op haar moeder’s sterfdag.
    Haar gezicht staat liefelijk en onschuldig, naïef. Bijna alsof ze niet weet wat pijn is, en verdriet. Ara heeft zachte gezichtsvormen. Ze heeft een ronde, bijna naar hartvormig neigend gezicht. Hoge jukbeenderen, en nooit verdwijnende blosjes op haar wangen. Verspreid over haar neus en onder haar ogen, zitten lichte sproeten die alleen opvallen als je dichtbij komt. Ze heeft mooie, volle lippen die van nature een tikkeltje rood gekleurd zijn - wat mooi afsteekt tegen haar lichte huidskleur.
    Als je de moeite zou nemen om Arabella eens goed, van dichtbij te bekijken. Zullen haar ogen opvallen. Van ver af, lijken ze vrij gewoontjes. Haar ogen zijn echt heel erg apart, Ara beschouwt ze als haar mooiste uiterlijke kenmerk.




    Karakter:
    Arabella heeft in haar prille leventje al veel meegemaakt, ze weet echter niet anders. Juist dit feit stimuleert haar om haar naasten, maar ook wildvreemde te helpen. Met alles wat ze kan.
    Hoewel ze erg tenger is en totaal niet om kan gaan met geen enkel wapen, is Arabella niet onzeker. Ook ziet ze zichzelf totaal niet minder dan de rest, al vinden sommige dit misschien wel. Ara denkt echter logisch na, en weet dat op zekere momenten haar kennis zeker wel van pas komt en levens kan redden.
    Ze is erg perfectionistisch, iets wat ze zeker weten van haar moeder had. Georganiseerd en precies werken gaat haar goed af, ze reageert snel op veranderingen en past zich ook zonder moeite aan. Ze kan ontzettend obsessief bezich zijn met haar werk, als ze een geconcentreerde blik in haar ogen heeft kun je haar beter niet storen.
    Arabella is gehoorzaam, en zal niet gauw protesteren tegen iemand boven haar. Behalve als het om haar werk gaat, ze peinst er niet over om een ander daarin beslissingen te laten nemen.
    Wel kan ze soms een tikkeltje betweterig overkomen, en koppig bovendien. Ara heeft graag haar gelijk, en krijgt die meestal dan ook. Vaak merkt ze dingen op die anderen niet zien, wat erg handig kan zijn op momenten.
    In het kort is deze dame lief en zorgzaam, ze staat voor iedereen open. Ze is slim, moedig en mentaal sterk. Maar haar koppigheid en vastberadenheid kunnen soms de leiding nemen.

    Familie:
    Robb Lockwood - Haar vader, een ontzettend onvoorspelbare alcoholist. Hij maakt al het geld van de praktijk op aan drank, iets wat Ara nog wel het ergste vind. Sinds zijn moeders dood, heeft hij het op Arabella gemunt. Meestal weet ze het te voorkomen, door pas thuis te komen wanneer hij diep in slaap is door de drank. Ze vreest voor haar leven wanneer ze bij hem in de buurt is.
    Gemma Lockwood [ Deceased ] - De oorzak van haar moeder’s dood is voor buitenstanders een vraag, maar voor de familie een weet. Robb, haar echtgenoot - heeft haar in een dronken bui vermoord. Toen Ara thuis kwam was het al te laat, haar moeder lag dood op de grond. Arabella heeft dit voor zich gehouden, om de eer van de familie niet ten schande te zetten.
    Icarus Lockwood - Arabella’s vier jaar oudere broer. Ica is er niet vaak, hij heeft inmiddels een leven ergens anders opgebouwd. Hij is neutraal, iets wat Ara accepteert. Maar zij kan het niet veroorloven zo te denken. Arabella krijgt een beetje geld van hem binnen, iets wat ze verstopt voordat haar vader het vind. Hiervan koopt ze eten voor haar zelf, en andere basis benodigdheden.

    Relaties:

    Evanjalin Brentwood - Hier haalt Arabella al haar kruiden vandaan, om geneesmiddelen te maken. Vaak zijn deze kruiden lastig te krijgen, vooral door een Rueri. Vandaar is het heel handig om een neutrale tussenpersoon te hebben, en dat is Evanjalin. Ara kan erg goed met haar opschieten, en is dankbaar dat Evanjalin zo veel moeite voor haar doet.
    Henry Reagan - Arabella verafschuwt hem. Hij doet haar denken aan haar vader, die ook sadistisch is en haar bang maakt.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 14:37 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik hoop dat ze zo goed is! Ik post dit met mijn kleine internetbundeltje, dus ik weet niet of het zo allemaal klopt maar volgens mij staat alles erbij. (:
    Als ik iets moet aanpassen, doe ik dat graag natuurlijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kan ik iets langer de tijd krijgen voor mijn rol? Ik zou haar eigenlijk vandaag af hebben, maar ben er nog niet aan toe gekomen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    Kan ik iets langer de tijd krijgen voor mijn rol? Ik zou haar eigenlijk vandaag af hebben, maar ben er nog niet aan toe gekomen.

    Ja, dat kan.

    @ Iphigenia: Je rol is geweldig, ze is mooi. :] Alleen moet ik wel vermelden dat de kruiden bij de woudelven vandaan komen en geneesmiddelen van Sotan -- die ze naar de andere landen exporteren. Dus wanneer ze hieraan wil komen, kan het zijn dat de Rueri het van de zwarte markt moet halen ofwel ze moeten iemand in "het team" hebben die hiervoor zorgt. Maar je bent sowieso goed gekeurd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:

    @ Iphigenia: Je rol is geweldig, ze is mooi. :] Alleen moet ik wel vermelden dat de kruiden bij de woudelven vandaan komen en geneesmiddelen van Sotan -- die ze naar de andere landen exporteren. Dus wanneer ze hieraan wil komen, kan het zijn dat de Rueri het van de zwarte markt moet halen ofwel ze moeten iemand in "het team" hebben die hiervoor zorgt. Maar je bent sowieso goed gekeurd.


    Dankjewel (:
    Ik neem aan dat ze de basis kruiden wel gewoon dichtbij kan halen? Papaverplanten, etc?
    Wat denk jij dat handiger is, van de zwarte markt of iemand die ze exporteert.
    Beide klinken namelijk, niet echt Rueri achtig. Of doen ze nog wel gewoon handel met de andere kant, legaal zegmaar?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jade Sophronia Steele

    •••



    •••


    • Volledige naam: Jade Sophronia Steele

    • Bijnaam: Jade - Ze heeft er namelijk een bloedhekel aan wanneer iemand haar anders dan haar eigen voornaam - zelfs haar eigen achternaam staat ze niet toe, aangezien haar broer soms onder die naam gekend gaat - waardoor ze het bij niemand toelaat. Onder deze naam staat ze dan ook bij de meesten gekend.

    • Leeftijd: 24

    • Geslacht: Vrouw

    • Race: Mens

    • Afkomst: Aelley

    • Loyaliteit: Op 14-jarige leeftijd heeft Jade zich, samen met haar oudere tweelingbroer Jace, bij de Rueri gevoegd en ondertussen heeft ze daar - samen met hem - een aardige rang weten veroveren, die ook met enig respect gepaard gaat. Ze hebben namelijk de leiding gekregen over de verscheidene invallen die gedaan worden om de vele magische wezens gevangen te nemen.

    • Specialiteit: Messenwerpen - Al sinds de leeftijd van 5 jaar, werd haar geleerd hoe met messen om te gaan - op een voorzichtige manier weliswaar. Om deze manier is ze meer dan ervaren in het gebruik ervan en mist ze zelden het doelwit wat ze voor ogen heeft

    • Uiterlijk:
    Het valt niet te ontkennen dat Jade een mooie, jonge vrouw is. Bovendien is voor velen meteen duidelijk dat Jace haar tweelingbroer, aangezien ze – vooral in haar gezicht – wat uiterlijke kenmerken met hem deelt. Ze heeft namelijk een erg scherpe kaaklijn, wat haar een ietwat ‘strenge’ verschijning geeft en eraan bijdraagt dat ze op sommige momenten met haar blik lijkt te kunnen doden. Daarbij heeft ze ook dezelfde scherpe, donkerblauwe ogen, die ieder detail uit haar omgeving op ieder moment op lijken te nemen en waarmee ze vrijwel meteen in iemands ziel lijkt te kunnen kijken.
          Verder heeft ze lang, donkerbruin haar wat in golvende lokken langs haar schouders valt – al heeft ze het om praktische redenen vaak in een losse, simpele staart gebonden. Op dit soort momenten vallen haar fijne gezicht en haar rozige lippen nog meer op, al zijn ze zelden in een glimlach gevormd. De zeldzame momenten waarop dit wel het geval is, lijkt ze plots een geheel ander iemand, aangezien haar scherpe blik in zo’n situatie als sneeuw voor de zon verdwijnt.
          Aan Jade’s gestalte en manier van lopen, merk je meteen dat ze op het vlak van conditie en zelfs kracht, niet al te veel mist. Echter is ze wel een pak kleiner dan haar broer – met haar 1m70 – wat haar ietwat frustreert. Ze is ook vrij slank – op sommige momenten naar het magere toe – door de momenten van ondervoeding die ze samen met haar broer heeft gehad. Er sieren enkele littekens haar lichaam, mede door haar verleden en heden als dief en het feit dat ze reeds vanaf jonge leeftijd alleen met haar broer probeerde te overleven. Ze heeft er echter aanzienlijk minder, vooral door zijn eindeloze bescherming tegenover haar. In tegenstelling tot haar tweelingbroer heeft Jade maar één tattoo, die vaak verborgen is onder haar shirt, aangezien deze zich op haar linkerschouder – de arm waarmee ze messen gooit - bevindt. Ze heeft een lichtgebruinde huid vanwege de vele tijd die ze in de buitenlucht spendeert, al blijft het weinig opvallend.

    • Karakter:
    Jade is een gesloten boek voor ieder ander dan haar eigen tweelingbroer – de enige persoon wie haar emoties zelfs af lijkt te kunnen lezen wanneer ze nog geen woord gezegd heeft. Voor ieder ander lijkt ze een erg hard, afstandelijk iemand, wat mede te maken heeft door haar persoonlijke verleden als wees en dief – beide is ze nog steeds – waarna ze zich bij de harde wereld van de Rueri gevoegd heeft, samen met haar broer, die nog steeds haar steun en toeverlaat is. Ondanks ze pas enkele minuten verschillen qua leeftijd, kijkt Jade enorm op naar haar broer - al zal ze dat niet snel luidop zeggen.
          Samen met Jace, vormen de twee een duo van dieven en rovers, iets wat ze al aardig onder de knie hebben. Dit is echter iets waar ze weinig schuldgevoel bij kent, mede omdat ze hun gestolen waren – die ze van rijken genomen hebben - delen met de armen. Eveneens het gevangen nemen van magische wezens heeft ze geen problemen mee, wat vooral het geval is door de moord op haar vader, van wie ze weet dat wezens hem op hun geweten hebben. Toch is ze wijs genoeg om te weten dat niet ieder van de magische wezens kwaadzinnig is, waardoor ze op zeldzame momenten wel in tweestrijd zit.
          Ze is zeker een wijs iemand en weet de zwakke plekken van zowel personen, als kampen en dorpen in te schatten en daar perfect op in te spelen. Dit is één van de grootste redenen waardoor ze nu een vrij hoge functie binnen de Rueri bemachtigd heeft, al heeft het feit dat ze eveneens vrij goed in sluipen is daar ook wat mee te maken. Het maken van plannen laat ze echter vrijwel altijd aan haar broer over, al zullen ze daar op sommige momenten wel in samenwerken, vooral door haar eigenwijze karakter. Ze kan namelijk erg koppig uit de hoek komen, vooral in het bijzijn van haar – soms overbezorgde – broer.
          Ze weet echter dat Jace het beste met haar voorheeft en kijkt daarom enorm naar hem op, al deelt ze zijn bezorgdheid soms wel. Dit is eveneens voor haar haar grootste zwakke plek, de angst die ze heeft om hem te verliezen. Het valt namelijk op dat Jace soms puur op zijn instinct afgaat en al heeft ze compleet vertrouwen in hem, is ze bang dat het ooit verkeerd af zal lopen. De twee hebben een erg pure band, ook al hebben ze wel vaker eens ruzie, vanwege haar eigenwijze karakter. Ze kan iets opener – misschien zelfs plezieriger – uit de hoek komen bij mensen die ze vertrouwt, wat op dit moment alleen haar broer is. Toch ligt haar grootste focus bij de verantwoordelijkheid die ze draagt binnen de Rueri en de mensen die op haar rekenen, waardoor ze meestal dezelfde harde, serieuze verschijning blijft.

    • Familie:
    –– † Vader
    Malachi Willard Steele
    * Vermoord door een magisch wezen op het moment dat Jade en haar broer slechts twaalf jaar oud waren.

    –– Moeder
    Sophronia Adelaine Steele
    * Verdwenen na de moord op haar echtgenoot, status op dit moment onbekend.

    –– Broer
    Jace Malachi Steele
    * De enige, overgebleven familie –– haar slechts drie minuten oudere tweelingbroer.

    • Extra: /

    •••



    •••

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 22:36 ]


    A girl who wonders.

    MissVendetta schreef:



    Volledige naam:
    Katherine Sky Crowley
    Bijnaam:
    Kat, Kitty, Kath
    Leeftijd:
    23, geboren op 24 November
    Geslacht:
    Vrouw
    Race:
    Water-elf
    Afkomst:
    Kath die komt uit TFaerlyn. Daar is ze al als klein meisje opgegroeid.
    Rueri / Rebellen / Neutraal:
    Rebel, Kath ging altijd al tegen de wil van andere mensen in en was altijd al anders geweest. Kath heeft zich ook altijd al tegenstrijdig gedragen.
    Specialiteit:
    De specialiteit van Kath is dat ze verrassende krachtige vechtmanouvers heeft met haar waterkrachten. Verder heeft Kath zich nog niet kunnen ontwikkelen in eventuele andere manier waarop ze haar waterkracht kan gebruiken.
    Uiterlijk:
    Kath heeft lang gitzwart krullend haar, het loopt tot halverwege haar middel. Ze is ongeveer 1,74 lang en is erg slank qua postuur. Haar lichaam is altijd gehuld in luchtige en iets wat showende jurken. Kath heeft een aardige boezem, maar die mag dan ook gezien worden. Haar taille is slank en ze heeft brede heupen. Soms is ze aardig wat onzeker over haar brede heupen en bovenbenen, maar laat dat nooit merken. Kath haar vingers zijn lang en dun. Haar huid is vrij blank en lijkt soms bijna wit als sneeuw. Kath haar lippen zijn zacht roze/ bijna rood. Hoewel haar huid wat hard lijkt, is het verbazend zacht en teer.
    Karakter:
    "Uiterlijk bedriegt." Wordt er altijd gezegd en dat is ook zeker het geval bij Kath. Ondanks haar zachte en lieve uiterlijk, heeft ze een licht ontvlambaar karakter en is ze erg temperamentvol. Ook bijna geen enkel man kon het met haar uit houden, omdat ze zoveel temperament heeft. Kath kan er kort door de bocht komen en erg bot zijn. Dit gebeurt vooral als ze mensen niet vertrouwt of als ze mensen verdacht vindt gedragen. Toch heeft Kath ook een zachte kant, alleen voor haar vrienden en familie laat ze haar zachte kant af en toe naar buiten. Vaak heeft Kath het moeilijk om die zachte kant te laten zien. Kath kan een aardige en lieve meid zijn, maar sinds iemand haar hart heeft gebroken en haar verlaten heeft, beschermt ze haarzelf nu tegen de buitenwereld. Haar harde karakter is eigenlijk een masker om haarzelf te beschermen. Kom aan haar familie of haar vrienden en Kath zal proberen een hel te maken van je leven. Kath is erg beschermend naar iedereen die haar dierbaar is. Ze zal ook alles proberen om hun veilig te houden. Kath zet haar vrienden en familie boven haarzelf en zal alles over hebben voor hun, als zij maar veilig zijn. Alleen als zij veilig zijn maakt het haar niet uit wat er met haar gebeurt.
    Relaties:
    -
    Extra:


    Dit is Yada. Yada is de companion van Kath. Ze helpt haar overal mee en volgt haar overal naar toe.


    Aangepast.. Hoop dat het nu goed is..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oeps

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 15:17 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]