• WE KUNNEN BEGINNEN!

    IK HEB HET SPEELTOPIC AL AAN GEMAAKT!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163111


    Oorlog. Alleen maar oorlog.
    In Litara, een land waar elfen wonen, is de oorlog al zeker 15 jaar aan de gang.
    Een groepje elfen besluit te vluchten.
    Maar het land waar het veilig is, is ver weg.
    Hun buurlanden Tarajev en Sowiëke zijn ook in oorlog. Naar die landen kunnen ze niet vluchten.
    Ze besluiten naar Nunandur te gaan.
    Maar eerst moeten ze proberen levend door de oorlog in Litara te komen.
    Dan nog door de oorlog in Sowiëke en door de spookstad Gosthiara waar het echt spookt.
    Ze hebben een groot avontuur voor zich wat wellicht tot hun dood kan lijden...


    Het gaat over een groep elfen die op de vlucht zijn voor de oorlog die in hun land uitbrak.
    Ze zijn op weg naar Nunandur, een land heel ver weg van Latira.
    Onderweg raken ze in allerlei gevaren.
    De elfen zijn in mensen jaren 16 tot 43.

    Soorten elfen: Boself, Ijself, Grijze elf, Zwarte elf, en hoge elf.
    Boselfen leven in het -natuurlijk- bos. Ze zijn goed in vechten en beschikken dan ook over: Pijl en boog, zwaard en dolk.
    Ijselfen leven op een koude plek, de tovenaars onder hen kunnen zware sneeuwstormen en hagelbuien creëren. Zij beschikken over pijl en boog en dolk.
    Stalen wapens zoals zwaarden zijn zeldzaam. Die krijgen ze alleen door te ruilen of van gedode vijanden.
    Grijze elfen zijn alles behalve grijs en saai.
    Hun haren zijn goud of zilver en ze zijn veel groter dan hun andere soortgenoten die vaak maar 1m50 tot 1m65 worden.
    Hun ogen variëren van amber tot violet en ze beschikken alleen over pijl en boog.
    Zwarte elfen zijn boosaardige creaturen die niet geven om 1 of 10 andere soortgenoten.
    Ze beschikken over zwarte magie, hebben donkere, zwarte putten als ogen, en hebben zilver of zwart haar.
    Ze worden gemiddeld 1m50 groot en hun wapenverzameling bestaat uit allemaal kruisbogen.
    Dit is de enige soort die kruisbogen gebruikt.
    Hoge elfen hebben geen vijanden, worden ongeveer even groot als mensen en hebben lichtblond haar die passen bij hun lichte ogen.
    Ze hebben de mooiste sieraden die er bestaan en houden van licht.
    Niet van de zon; want daar word hun melkwitte huid(waarop ze trots zijn als wat) bruin van.
    Ze hebben zwaarden, dolken en pijl en boog.

    Lijst van hoogheid:
    1. Hoge elfen
    2. Zwarte elfen (omdat ze commanderen en niemand dood wil gaan aan een zwarte elf. Zwarte elfen doden anderen langzaam en met veel geweld. Dus geen elf of mens wil zo aan zijn einde komen)
    3. Grijze elfen
    4. Boselfen
    5. Ijselfen

    KARAKTERS DIE NOG REGELMATIG MEEDOEN:

    Jonger dan 20.meisjes. VOL


    Ilyriana Snowfeng 16 boself-Snowfallx
    Cissy Snowfeng 16 boself- Snowfallx
    Faenith Nessianre 7 1/2 ijself dochtertje Hilana - NymeriaDorne



    Jonger dan 20 jongens VOL

    Himdor Nessianre 11 ijself zoon Hilana- NymeriaDorne
    Tarwin Aquerrer Dilk 17 grijze elf - Snowfallx


    20 tot 30 meisjes. VOL.
    Elemmíre Elanesse 23 boself- Fiance


    20 tot 30 jongens.

    -


    30 tot 43 meisjes.

    Hilana Nessianre 40 ijself tovenares heeft 2 kinderen die met haar meereizen:Himdor en Faenith


    30 tot 43 jongens. VOL
    (dood) Jacob Summer 32 hoge elf - Fiance
    -


    Weerwolven. VOL
    Robin Tigrisblack 18 - Robind19
    Nina Sherwood 17 - Fiance




    Invullijst elfen
    naam:
    Leeftijd:
    Soort elf:
    Uiterlijk:(het liefste een foto)
    Karakter eigenschappen:
    Geslacht:
    Tovena(a)r(es)/heks(?)


    Invullijst monsters inclusief weerwolven

    Naam:
    Leeftijd:
    Soort monster:
    Uiterlijk:(als je een foto kunt vinden graag een foto)
    Karaktereigenschappen:
    Wild-meter:(1 is wild en kan zich niet beheersen,5 is rustig en kan zich goed in bedwang houden)
    Eet:
    Geslacht:



    Regels:
    er is geen minimum aan woorden.
    Minstens 2 keer per week reageren in het speeltopic
    Als je niet serieus doet word je er uit gezet en komt je rol weer vrij.
    Discussiëren niet in het speeltopic maar in het praattopic wat ik dan ga aanmaken.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 17:02 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Mag ik 20 tot 30 reserveren?

    Zou je misschien een iets uitgebreidere omschrijving kunnen geven? Ik twijfel namelijk nog een beetje :$


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik ook !

    Oke, ik wil wel meedoen :)
    Zou ik een vrouw tussen de 20 en 30 jaar mogen reserveren?


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Tuurlijk!


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    naam: Elemmíre Elanesse
    Leeftijd: 23
    Soort elf: Boself
    Uiterlijk:
    Karakter eigenschappen: Elemmíre is een lieve dame die wat verlegen is en het avontuur niet graag opzoekt.
    Toch gaat ze mee met het groepje elfen omdat ze niet langer tegen de oorlog in Litara kan.
    Ze is behulpzaam en erg onhandig.
    Geslacht: vrouw


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20140512220547/shake-it-up-fanon/images/4/49/Children-Uniting-Nations-13th-Annual-Day-Of-The-Child-ciara-bravo-27032856-265-399.jpg


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    naam: Ireth Alcarin
    Leeftijd: 17
    Soort elf: zwarte elf
    Uiterlijk:[url] http://ceressiass.deviantart.com/art/Dark-elf-124545040[/url] zoiets
    Karakter: Ireth is anders dan alle andere zwarte elfen.
    Ze is aardig en lief en is altijd in voor een gevecht.
    Geslacht: vrouw


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Hoe zien de ijselven en de boselven eruit?


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik wil wel meedoen


    We all just wanna be somebody

    Hey, sorry ik maar na lang twijfelen schrijf ik me toch maar uit. Ik heb het momenteel erg druk met school en dus weinig tijd om mee te doen. Ik vind het idee heel leuk en vind het dan ook jammer dat ik me moet uitschrijven.
    Ik ga de RPG waarschijnlijk wel volgen :)
    Veel plezier nog!


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik wil een Zwarte elf van 16 ~ Vrouw
    En een Jongen van 20 ~ Boself

    En nog een IJself Tovenares/Heks ~ Vrouw van 40? Mag mijn vrouw dan ook nog twee kinderen hebben? Zij worden dan niet bespeeld. Van 4, en 10 bijv.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 18:53 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ilyriana snowfeng
    Meisje van 16 jaar
    Boself


    Ilyriana is héél erg speels en onhandig, ze is aardig tegen iedereen.
    Door haar onhandigheid veroorzaakt ze soms problemen. Ze is niet snel bang en als ze bang is doet ze haar best om het te verbergen.
    Ze toont vaak hoe ze zich voelt. Ze mag weerwolven totaal niet. Haar zus weigert mee te vluchten. Het doet haar veel verdriet maar ze respecteert haar keuze.

    Dit was het zo een beetje :x
    Kan wel niet goed schrijven xd

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 0:32 ]


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    naam: Tari Lossëhelin
    Leeftijd:16
    Soort elf: zwarte elf
    Uiterlijk(het liefst een foto) tari is 1m49 groot, heeft zilver, middellang haar. Ze heeft ogen die een beetje boos staan.
    Sorry dat ik niet meer info geef maar ik heb niet zoveel info en kon geen foto vinden
    Karakter eigenschappen: Tari kan zich redelijk goed beheersen voor een zwarte elf. Ze is een sluwe meid die in het begin het liefste alleen wil reizen en probeert de rest van de groep afteschudden. Sommige probeert ze zelfs te doden. Maar later raakt ze een beetje gehecht aan haar reisgenoten en is het rustig.
    Ze is een vechtlustige elf.
    Geslacht: vrouw
    Tovena(a)r(es)/heks(?)nee.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider