• WE KUNNEN BEGINNEN!

    IK HEB HET SPEELTOPIC AL AAN GEMAAKT!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163111


    Oorlog. Alleen maar oorlog.
    In Litara, een land waar elfen wonen, is de oorlog al zeker 15 jaar aan de gang.
    Een groepje elfen besluit te vluchten.
    Maar het land waar het veilig is, is ver weg.
    Hun buurlanden Tarajev en Sowiëke zijn ook in oorlog. Naar die landen kunnen ze niet vluchten.
    Ze besluiten naar Nunandur te gaan.
    Maar eerst moeten ze proberen levend door de oorlog in Litara te komen.
    Dan nog door de oorlog in Sowiëke en door de spookstad Gosthiara waar het echt spookt.
    Ze hebben een groot avontuur voor zich wat wellicht tot hun dood kan lijden...


    Het gaat over een groep elfen die op de vlucht zijn voor de oorlog die in hun land uitbrak.
    Ze zijn op weg naar Nunandur, een land heel ver weg van Latira.
    Onderweg raken ze in allerlei gevaren.
    De elfen zijn in mensen jaren 16 tot 43.

    Soorten elfen: Boself, Ijself, Grijze elf, Zwarte elf, en hoge elf.
    Boselfen leven in het -natuurlijk- bos. Ze zijn goed in vechten en beschikken dan ook over: Pijl en boog, zwaard en dolk.
    Ijselfen leven op een koude plek, de tovenaars onder hen kunnen zware sneeuwstormen en hagelbuien creëren. Zij beschikken over pijl en boog en dolk.
    Stalen wapens zoals zwaarden zijn zeldzaam. Die krijgen ze alleen door te ruilen of van gedode vijanden.
    Grijze elfen zijn alles behalve grijs en saai.
    Hun haren zijn goud of zilver en ze zijn veel groter dan hun andere soortgenoten die vaak maar 1m50 tot 1m65 worden.
    Hun ogen variëren van amber tot violet en ze beschikken alleen over pijl en boog.
    Zwarte elfen zijn boosaardige creaturen die niet geven om 1 of 10 andere soortgenoten.
    Ze beschikken over zwarte magie, hebben donkere, zwarte putten als ogen, en hebben zilver of zwart haar.
    Ze worden gemiddeld 1m50 groot en hun wapenverzameling bestaat uit allemaal kruisbogen.
    Dit is de enige soort die kruisbogen gebruikt.
    Hoge elfen hebben geen vijanden, worden ongeveer even groot als mensen en hebben lichtblond haar die passen bij hun lichte ogen.
    Ze hebben de mooiste sieraden die er bestaan en houden van licht.
    Niet van de zon; want daar word hun melkwitte huid(waarop ze trots zijn als wat) bruin van.
    Ze hebben zwaarden, dolken en pijl en boog.

    Lijst van hoogheid:
    1. Hoge elfen
    2. Zwarte elfen (omdat ze commanderen en niemand dood wil gaan aan een zwarte elf. Zwarte elfen doden anderen langzaam en met veel geweld. Dus geen elf of mens wil zo aan zijn einde komen)
    3. Grijze elfen
    4. Boselfen
    5. Ijselfen

    KARAKTERS DIE NOG REGELMATIG MEEDOEN:

    Jonger dan 20.meisjes. VOL


    Ilyriana Snowfeng 16 boself-Snowfallx
    Cissy Snowfeng 16 boself- Snowfallx
    Faenith Nessianre 7 1/2 ijself dochtertje Hilana - NymeriaDorne



    Jonger dan 20 jongens VOL

    Himdor Nessianre 11 ijself zoon Hilana- NymeriaDorne
    Tarwin Aquerrer Dilk 17 grijze elf - Snowfallx


    20 tot 30 meisjes. VOL.
    Elemmíre Elanesse 23 boself- Fiance


    20 tot 30 jongens.

    -


    30 tot 43 meisjes.

    Hilana Nessianre 40 ijself tovenares heeft 2 kinderen die met haar meereizen:Himdor en Faenith


    30 tot 43 jongens. VOL
    (dood) Jacob Summer 32 hoge elf - Fiance
    -


    Weerwolven. VOL
    Robin Tigrisblack 18 - Robind19
    Nina Sherwood 17 - Fiance




    Invullijst elfen
    naam:
    Leeftijd:
    Soort elf:
    Uiterlijk:(het liefste een foto)
    Karakter eigenschappen:
    Geslacht:
    Tovena(a)r(es)/heks(?)


    Invullijst monsters inclusief weerwolven

    Naam:
    Leeftijd:
    Soort monster:
    Uiterlijk:(als je een foto kunt vinden graag een foto)
    Karaktereigenschappen:
    Wild-meter:(1 is wild en kan zich niet beheersen,5 is rustig en kan zich goed in bedwang houden)
    Eet:
    Geslacht:



    Regels:
    er is geen minimum aan woorden.
    Minstens 2 keer per week reageren in het speeltopic
    Als je niet serieus doet word je er uit gezet en komt je rol weer vrij.
    Discussiëren niet in het speeltopic maar in het praattopic wat ik dan ga aanmaken.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 17:02 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    naam: Etálur Culnámo
    Leeftijd:20
    Soort elf: boself
    Uiterlijkhet liefste een foto) ik kon wéér geen foto vinden dus:
    Etálur heeft bruin haar waar vaak een flinke klodder gel in zit. Hij heeft een mannelijk lichaam en valt daardoor goed in de smaak bij sommige andere meisjes boselfen. Ik heb niet zo veel zin om een uitgebreidere beschrijving te geven dus...
    Karakter eigenschappen: Etálur is in tegenstelling tot alle andere jongens/mannen snel bang en blijft liever thuis.
    Hij is best klungelig en past daardoor goed bij Ilyriana Snowfeng.
    Als het op vechten aankomt is hij zeker niet het sterkste punt in het team.
    Geslacht: man
    Tovena(a)r(es)/heks(?)nee


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Naam: Robin Tigrisblack
    Leeftijd:18
    Soort monster: weerwolf
    Uiterlijkals je een foto kunt vinden graag een foto) blonde haar met bruine plukken. Een bleke huid dat snel verbrand.als wolf: groot en sterk buine vacht.


    Karaktereigenschappen:Robin is rustig en niet snel boos. Maar wel sterk en snel.Ze is ook aardig alleen zodra ze een wolf ia gemeen en harteloos
    Wild-meter1 is wild en kan zich niet beheersen,5 is rustig en kan zich goed in bedwang houden) een 4
    Eet:herten elfen eigelijk alles van vlees
    Geslacht: vrouw

    (heb nog nooit echt iets ingevuld met weinig info. Ik wist niet om wat voor wolf het ging dus heb daar geen plaatje van)

    Naam: Liennin Cranatha
    Leeftijd: 40
    Soort elf: ijself
    Uiterlijk: Liennin is niet bijzonder groot, maar 1m 55 , ze heeft wit haar en lichtgroene ogen. Haar wapens zijn pijl en boog en een zwaard.
    Karakter: Liennin weet altijd raad en helpt andere graag. Door haar magie is zij een van de beste elfen.
    Verder is ze heel afgesloten en praat niet graag met anderen behalve als het dus raad is.
    Geslacht: vrouw
    Tovenares/heks: ja


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Mag ik een jongen elf van boven de 20 en een andere monster.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mag ik een vrouwelijke hoge elf van boven de 20? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Tuurlijk


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Naam:
    Aurae Maeldes.
    Leeftijd:
    20 jaar.
    Soort elf:
    Hoge elf.
    Uiterlijk:



    Aurae heeft lange, lichtblonde haren en grote, grasgroene ogen. Ze heeft een kleine neus en kleine, goedgevormde lippen. Ze is tenger van vorm en is ongeveer 1,55 meter lang. Aurae houdt ervan om victoriaanse jurken te dragen, maar heeft er wel altijd een soort legging onder, zodat ze snel zou kunnen vechten. Ook draagt ze vaak bloemen in haar haar.
    Om haar nek draagt Aurae een ketting die ze van Aerion heeft gekregen voor hij dood ging. Het is haar meest dierbare bezit en doet de ketting nooit af.
    Karakter eigenschappen:
    De hoge elf is erg rustig en zegt niet veel, maar ziet wel alles. Ze is heel oplettend en neemt niet de leiding, ook al is zij van de hoogste orde. Aurae vertrouwt niemand snel, maar durft zich wel eerder open te stellen als ze ziet dat iemand zijn best doet om aardig te zijn. De reden hiervan is dat haar grote liefde, Aerion, op een brute wijze ter dood is gebracht tijdens de oorlog. Stiekem wil ze hier wraak voor en is ze nog niet over zijn dood. Aerion heeft haar leren vechten met een zwaard, maar zelf vecht ze liever met pijl en boog, hier is ze dan ook beter in.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Tovenares:
    Aurae beschikt over het licht. Ze kan een felle lichtstraal afvuren met haar handen, die iemand kan verbranden en iedereen tijdelijk kan verblinden. Dit kost haar wel veel energie.

    [Ze is klaar! Als er iets veranderd moet worden, laat het me maar weten (: ]

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 18:57 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Is helemaal goed hoor!


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ehmm.... Even een vraagje er staat dat er nog 1 meisje boself van 20 tot 30 vrij is alleen dan voor zijn maar ik wil er zelf 1 maken is dat goed??????????????

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 21:00 ]


    We all just wanna be somebody

    naam: Olwe Telemnar (Puntjes op de e doen het niet bij mij, helaas)
    Leeftijd: 23
    Soort elf: Ijself
    Uiterlijk:
    Karakter eigenschappen:
    Geslacht: Jongenman
    Tovena(a)r(es)/heks(?)

    De rest en de monster komt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ok. Storywriterx dat is goed hoor. Mag wel.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Bedankt


    We all just wanna be somebody

    Jha, ik wil haar ook graag spelen hoor :D
    SRRY, wist niet dat het er bij moest...


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Naam: Aliyah Greenway
    Leeftijd: 21
    Soortelf: Boself
    Uiterlijk:



    Aliyah draagt deze ketting altijd omdat dat het enige is wat ze nog heeft van haar moeder.

    Karakter eigenschappen: Aliyah is snel kwaad en kan heel geweldadig omdat ze niet goed haar gevoelens om kan gaan. Ze is dol op avontuur en gaat daarom graag mee met het groepje elfen.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Tovenares Aliyah kan met haar vingers een bliksemstraal afvuren, ze heeft het nog niet volledig onder controle.


    We all just wanna be somebody

    Naam: Silvar
    Leeftijd: Weet niemand, doet niet echt aan leeftijden.
    Soort monster: griffioen
    Uiterlijk: Voorkant van een addelaar, achterkant van een leeuw. Jong voormaat. Wit uiterlijk met zwarte stippen over zijn lichaam.
    Karaktereigenschappen: Sociaal beest, hij houd er erg van om bij de meeste elven te zijn.
    Wild-meter: 5
    Eet: Alles, zowel vlees, als bessen en planten.
    Geslacht: vrouwelijk

    Mag het misschien de rijdier van mijn personage zijn, leek me wel gaaf, maar alleen als het echt mag.
    (Foto komt.)


    Vampire + Servant = Servamp