• WE KUNNEN BEGINNEN!

    IK HEB HET SPEELTOPIC AL AAN GEMAAKT!
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163111


    Oorlog. Alleen maar oorlog.
    In Litara, een land waar elfen wonen, is de oorlog al zeker 15 jaar aan de gang.
    Een groepje elfen besluit te vluchten.
    Maar het land waar het veilig is, is ver weg.
    Hun buurlanden Tarajev en Sowiëke zijn ook in oorlog. Naar die landen kunnen ze niet vluchten.
    Ze besluiten naar Nunandur te gaan.
    Maar eerst moeten ze proberen levend door de oorlog in Litara te komen.
    Dan nog door de oorlog in Sowiëke en door de spookstad Gosthiara waar het echt spookt.
    Ze hebben een groot avontuur voor zich wat wellicht tot hun dood kan lijden...


    Het gaat over een groep elfen die op de vlucht zijn voor de oorlog die in hun land uitbrak.
    Ze zijn op weg naar Nunandur, een land heel ver weg van Latira.
    Onderweg raken ze in allerlei gevaren.
    De elfen zijn in mensen jaren 16 tot 43.

    Soorten elfen: Boself, Ijself, Grijze elf, Zwarte elf, en hoge elf.
    Boselfen leven in het -natuurlijk- bos. Ze zijn goed in vechten en beschikken dan ook over: Pijl en boog, zwaard en dolk.
    Ijselfen leven op een koude plek, de tovenaars onder hen kunnen zware sneeuwstormen en hagelbuien creëren. Zij beschikken over pijl en boog en dolk.
    Stalen wapens zoals zwaarden zijn zeldzaam. Die krijgen ze alleen door te ruilen of van gedode vijanden.
    Grijze elfen zijn alles behalve grijs en saai.
    Hun haren zijn goud of zilver en ze zijn veel groter dan hun andere soortgenoten die vaak maar 1m50 tot 1m65 worden.
    Hun ogen variëren van amber tot violet en ze beschikken alleen over pijl en boog.
    Zwarte elfen zijn boosaardige creaturen die niet geven om 1 of 10 andere soortgenoten.
    Ze beschikken over zwarte magie, hebben donkere, zwarte putten als ogen, en hebben zilver of zwart haar.
    Ze worden gemiddeld 1m50 groot en hun wapenverzameling bestaat uit allemaal kruisbogen.
    Dit is de enige soort die kruisbogen gebruikt.
    Hoge elfen hebben geen vijanden, worden ongeveer even groot als mensen en hebben lichtblond haar die passen bij hun lichte ogen.
    Ze hebben de mooiste sieraden die er bestaan en houden van licht.
    Niet van de zon; want daar word hun melkwitte huid(waarop ze trots zijn als wat) bruin van.
    Ze hebben zwaarden, dolken en pijl en boog.

    Lijst van hoogheid:
    1. Hoge elfen
    2. Zwarte elfen (omdat ze commanderen en niemand dood wil gaan aan een zwarte elf. Zwarte elfen doden anderen langzaam en met veel geweld. Dus geen elf of mens wil zo aan zijn einde komen)
    3. Grijze elfen
    4. Boselfen
    5. Ijselfen

    KARAKTERS DIE NOG REGELMATIG MEEDOEN:

    Jonger dan 20.meisjes. VOL


    Ilyriana Snowfeng 16 boself-Snowfallx
    Cissy Snowfeng 16 boself- Snowfallx
    Faenith Nessianre 7 1/2 ijself dochtertje Hilana - NymeriaDorne



    Jonger dan 20 jongens VOL

    Himdor Nessianre 11 ijself zoon Hilana- NymeriaDorne
    Tarwin Aquerrer Dilk 17 grijze elf - Snowfallx


    20 tot 30 meisjes. VOL.
    Elemmíre Elanesse 23 boself- Fiance


    20 tot 30 jongens.

    -


    30 tot 43 meisjes.

    Hilana Nessianre 40 ijself tovenares heeft 2 kinderen die met haar meereizen:Himdor en Faenith


    30 tot 43 jongens. VOL
    (dood) Jacob Summer 32 hoge elf - Fiance
    -


    Weerwolven. VOL
    Robin Tigrisblack 18 - Robind19
    Nina Sherwood 17 - Fiance




    Invullijst elfen
    naam:
    Leeftijd:
    Soort elf:
    Uiterlijk:(het liefste een foto)
    Karakter eigenschappen:
    Geslacht:
    Tovena(a)r(es)/heks(?)


    Invullijst monsters inclusief weerwolven

    Naam:
    Leeftijd:
    Soort monster:
    Uiterlijk:(als je een foto kunt vinden graag een foto)
    Karaktereigenschappen:
    Wild-meter:(1 is wild en kan zich niet beheersen,5 is rustig en kan zich goed in bedwang houden)
    Eet:
    Geslacht:



    Regels:
    er is geen minimum aan woorden.
    Minstens 2 keer per week reageren in het speeltopic
    Als je niet serieus doet word je er uit gezet en komt je rol weer vrij.
    Discussiëren niet in het speeltopic maar in het praattopic wat ik dan ga aanmaken.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 17:02 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Ik begrijp dit niet echt.... Ik heb nog geen personage aangemaakt, maar als ik in de lijsten kijk, staat er wel een personage.... Bedoelde een reservering.... Miss verkeerd begrepen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik wil wel ILYRIANA SNOFENG zijn


    I have a dream, You have a dream, We have a dream.

    Is de speeltopic er al?

    Jou griffioen mag wel het rijdier zijn Lazulis


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Sorry bunnylover22 Snowfallx heeft haar verzonnen en wou hem ook zijn, ik was het even vergeten. Sorry!!!
    Indis: Sorry, kun je zo snel mogelijk je tovenares en jongen aanmaken? Was ik ook ff vergeten :)
    Robind19: nee, nog niet. Ik maak pas een speeltopic als alle karakters vol zijn.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Creaboek schreef:
    Sorry bunnylover22 Snowfallx heeft haar verzonnen en wou hem ook zijn, ik was het even vergeten. Sorry!!!
    Indis: Sorry, kun je zo snel mogelijk je tovenares en jongen aanmaken? Was ik ook ff vergeten :)
    Robind19: nee, nog niet. Ik maak pas een speeltopic als alle karakters vol zijn.


    En mijn zwarte elf ook?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Owh ja, tuurlijk! Die was ik even vergeten


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    naam: Hilana (Zeg Hijlana) Nessianre
    Leeftijd: 40
    Soort elf: IJself, tovenares
    Uiterlijk: Hilana heeft witte zilveren haren, en een licht doorschijnende huid, je kunt zowat al haar aderen zien lopen, haar ogen zijn goud en staan vastberaden.



    Karakter eigenschappen: Hilana is erg beschermend tegenover haar twee kinderen, ze zal hen altijd in veiligheid zien te houden. Hilana is een koppig type, en wil alles op haar manier doen. Ze is erg vastberaden, en sterk, haar ijs en sneeuwstormen zijn bijna ontoegankelijk, wat erg handig is.
    Ze kan ook zorgzaam zijn.
    Geslacht: vrouw
    Tovenares: Ja.
    Extra: Hilana heeft ook nog twee kinderen die met haar meereizen, haar oudste zoon Himdor is 11, en haar dochter Faenith is 7/8 jaar oud.
    Faenith:


    Ze heeft een huisdier die van draken afstamt.

    Himdor:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 17:15 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Jacob Summer
    32
    Hoge elf
    Jacob heeft lichtblond haar en groene ogen die vaak nogal boos staan. Zijn gezicht is ook niet al te vriendelijk.
    Hij is vaak zuur en heeft nergens zin in.
    Bij een gevecht verstopt hij zich liever dan dat hij meevecht.
    Man


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    naam: Caeven Sarndaer
    Leeftijd: 20
    Soort elf: Boself
    Uiterlijk(het liefst een foto)


    [Denk de draak even weg.]
    Caeven heeft kastanjebruin haar, met dezelfde kleur ogen, die erg inschattend staan. Zijn kleding bestaat vaak uit capes, met capuchons. Caeven heeft vaak schmink op zijn gezicht zitten.

    Karakter eigenschappen: Caeven is iemand die je kunt vertrouwen, hij zal je nooit verraden. Als hij je zijn woord geeft, heb je niets van hem te vrezen, sterker nog: Je zal zelfs iets aan hem hebben!
    Het is een vrij onderzoekende jongen, en waar hij vandaan kwam was hij ook spion. Daarom loopt hij vaak voor de groep uit om te patrouilleren.
    Hij is zo stil als een muis.
    Geslacht: Man
    Tovena(a)r(es)/heks(?)nee.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam: Saew (Haar naam betekent vergif) Saew heeft geen achternaam.
    Leeftijd: 16
    Soort: Zwarte Elf
    Uiterlijk:


    Saew heeft kort, ruw, en dof zwart/grijs haar. Haar ogen zijn grijzig, liggen diep in haar kassen, en zijn totaal emotieloos. Net als haar. Van zichzelf is Saew erg tenger, en klein. Maar doordat ze vaak schouderkleppen draagt (Van ijzer) lijkt ze veel breder dan dat ze is. Haar wapens heeft ze altijd bij zich.
    Ze heeft een litteken dat over haar hele verticale gezicht loopt, bij haar rechterslaap
    Karakter eigenschappen: Saew is emotieloos, ze heeft een zwaar verleden waar ze mishandeld is, op verschillende manieren. Dat heeft ze achter zich gelaten, maar ze is het nooit vergeten, en heeft het haar vader nooit vergeven. Elke moord die ze pleegde luchtte een beetje op, en haar ultieme doel is om haar vader te martelen.
    Veel elven zeggen dat Saew krankzinnig is, dat ze te langalleen is geweest, want ze mompelt altijd tegen zichzelf, en vind het leuk om elven pijn te zien lijden.
    Saew is niet helemaal emotieloos, diep van binnen is ze erg eenzaam, maar dat zal ze nooit laten merken.
    Saew is een huurling, ze werkt meestal voor degene die haar het meest betaalt, ze is dus een soort huurmoordenaar.
    Geslacht: Vrouw
    Tovenares: Saew bezit een zwarte kracht: Ze kan mensen vanuit haar gedachtes heel veel pijn doen. Als ze hun gezicht maar voor de geest kan halen, of weet hoe zij eruit zien, kan ze hen van binnen uit slopen, zelfs als ze aan de andere kant van de wereld zijn. Dit kost haar wel heel veel inspanning, en pijn.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Zou ik nog een tweelingzus voor ilyriana mogen maken?
    Enneh, die foto's lukken me niet echt, sow voor haar uiterlijk moet je bij mijn foto's kijken als dat goed is :x

    srry hier voor

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 18:27 ]


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    mag ik een ijself zijn


    I have a dream, You have a dream, We have a dream.

    Naam: Nina Sherwood

    Leeftijd: 17

    Soort monster: weerwolf

    Uiterlijkals je een foto kunt vinden graag een foto)mens: http://www.newssetup.com/wp-content/uploads/2014/04/Kristen-Stewart-Photo-New-Look.jpg
    Wolf: http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20131113195103/across-the-heavens/images/3/35/Werewolf3.jpg

    Karaktereigenschappen: nina is als een mens een lieve meid die soms wat eh... Boos over komt. Als weerwolf kan ze elfen wel verscheuren en wil ze graag doden. Voor de elfen is zij een bedreiging.

    Wild-meter1 is wild en kan zich niet beheersen,5 is rustig en kan zich goed in bedwang houden)4

    Eet:elfen, vlees eigenlijk alles wat leeft.

    Geslacht: vrouw


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Seronia
    16
    Boselfje
    Uiterlijk: hetzelfde als ilyriana
    Karakter: ze is overbezorgd over haar zus, omdat zij de enigste is dat nog leeft van haar familie.
    Ze kan soms wat knorrig en depressief over komen.
    Ze heeft een litteken die is aangebracht door een weerwolf


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy