• Hoi!

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar iemand die me uit kan leggen hoe ik liedjes via de laptop download naar mijn mobiel. Don't call me stupid. Normaal doe ik het altijd via een app (iets met mp3 nog wat), maar sinds ik een nieuwe telefoon heb en ze er weer op nieuw via die app heb opgezet, staan de meeste liedjes er maar half op. Dus ik zoek een andere manier. (:
    Ik heb windows media player op mijn laptop staan, maar ik kom daar niet helemaal uit. Overigens heb ik ook een sd card en een usb stick tot mijn beschikking, mocht dat helpen.

    Alvast bedankt!

    (Oh en als jullie een andere manier weten, is dat ook natuurlijk altijd welkom!)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sleep je muziek uit je muziekmap naar je muziekmap op je telefoon?


    Your make-up is terrible

    Download liedjes op je computer, doe sd card in usb stick, plug in computer en sleep liedjes naar de map van je sd card?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    Sleep je muziek uit je muziekmap naar je muziekmap op je telefoon?

    Het lukt me dus niet om liedjes in de map (op windows media player zelf) te downloaden. Dus dan kan ik ook niet slepen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)
    Het lukt me dus niet om liedjes in de map (op windows media player zelf) te downloaden. Dus dan kan ik ook niet slepen.


    Ah, dan wil je ze niet op je telefoon downloaden, maar je op je laptop dus. Zoek je liedjes op via youtube en download ze via http://www.youtube-mp3.org/nl


    Your make-up is terrible

    Hangt er vanaf wat voor telefoon je hebt... Als je een Samsung hebt dan kan Kies handig zijn (als je laptop er niet van vastloopt tenminste). Samsung Kies is een soort Itunes bibliotheek alleen dan voor Samsung.
    Een SD card kan ook, maar dan moet je zo een adapter hebben om het van je laptop op de SD card te kunnen zetten.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 19:53 ]


    Hamartia

    Saudades schreef:
    Hangt er vanaf wat voor telefoon je hebt... Als je een Samsung hebt dan kan Kies handig zijn (als je laptop er niet van vastloopt tenminste). Samsung Kies is een soort Itunes bibliotheek alleen dan voor Samsung.
    Een SD card kan ook, maar dan moet je zo een adapter hebben om het van je laptop op de SD card te kunnen zetten.


    Ik heb inderdaad een samsung. Ik zal eens kijken. En zo'n adapter heb ik inderdaad.

    -Niks wil werken. D:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 20:26 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hmm. Een usb-slang waardoor je je mobieltje aan je laptop connect?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik gebruik die link van Nikki altijd, zet alles in mijn iTunes en via een kabeltje zet ik het op mijn muziekspeler.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik weet niet zo goed hoe dat bij andere mobieltjes zit, maar met mijn Nokia heb ik een soort van iTunes achtig programmatje, Zune, en ik moet het via daar allemaal regelen. Anders werkt het niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Eh nou, je download nummers op je laptop (via www.flvto.com of video2mp3.net), dan sluit je je mobiel aan op je laptop met een usb kabel en kopieer je die nummers naar de map van je mobiel.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.