• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden: (5 meisjes en 6 jongens)
    - Reservering Dylan o'Brien ~ RonaIdo
    - Reservering Melanie Iglesias ~ RonaIdo
    - Vic Fuentes ~ Urie
    - Reservering Mila Kunis ~ Lizor
    - Reservering Ian Somerhalder ~ Lizor
    - Reservering Confiance
    - Reservering HoechIin
    - Reservering Zac Efron ~ Hinrisath
    - Demi Lovato ~ iMickeyMouse
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Verzorgers: (Denk aan psychiaters, verplegers etc.)
    -
    -
    -
    -
    -

    Invullen
    Beroemdheid/Verzorger:
    Naam:
    Leeftijd:
    Werk:
    Probleem:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels
    - Ik wil van elke band/serie etc maximaal twee personen zien! Ik wil dus niet dat bijvoorbeeld heel One Direction in de inrichting zit!
    - Maximaal 2 personages p.p! 1 jongen en 1 meisje!
    - Minimaal 200 woorden
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Geen eendagsvliegen! Zorg dat je minstens 2x per week reageert, doe je dat niet zonder dat je een reden hebt opgegeven dan gooi ik je zonder pardon eruit!
    - Maak de RPG geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen! Spam dus niet met zijn tweeën het topic onder!
    - Geen ruzie OOC!
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - 16+ mag

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 20:39 ]


    El Diablo.

    Jullie staan erbij!


    El Diablo.



    Beroemdheid/Verzorger: Beroemdheid.
    Naam: Demetria Devonne Lovato. Ookwel bekend als Demi Lovato.
    Leeftijd: Demi is geboren op 20 augustus 1992. Wat haar dus 22 jaar oud maakt. Bijna 23.
    Werk: Demi is een singer/songwriter en een actrice. Ze is vooral bekend geworden met haar rol Mitchie in Camp Rock 1 & 2. Ook speelde ze Allison, Sonny, in Sonny with a chance. Verder speelde ze als jonger kind nog in een tv serie en speelde ze met Selena Gomez in een film. Na dit besloot Demi zich te concentreren op de muziek. In 2013 werd ze jury lid in The X Factor USA.
    Pobleem: Een terugval. Dus weer etensproblemen, zich zelf snijden en depressief. Dit allemaal door meer haat die ze heeft. Ook nam ze soms weer drugs. Ze zegt nu dat die jaar rehab voor niets was. En nu zit ze er weer.
    Uiterlijk: Demi is van nature geboren met lichtbruine haren. Maar in de loop der jaren is dit vaak geverfd. Van lichtbruin naar donkerbruin, naar zwart, rood, blond, blauw, roze en bruin blond. Nu heeft ze het weer totaal blond. Haar ogen hebben een donkere bruine chocolade kleur en worden omringd met donkere wimpers die altijd mascara mee dragen. Op haar lippen heeft ze vaak rode lippenstift of een natuurlijke kleur. Vaak is haar make-up natuurlijk alhoewel soms ook niet. Demi's huid is erg licht en op haar polsen zitten wat littekens waar tatoeages over heen zijn gekomen. Sinds de laatste tijd zijn er meer littekens bij gekomen. Ze heeft best veel tatoeages. Demi is dun, en dit keer voor al de tweede keer in haar leven erg dun. Meestal loopt ze met een nep glimlach rond.
    Karakter: Demi is al iets vroeger volwassen geworden door het gepest. Hierdoor is ze ook sterk maar ook weer kwetsbaar. Vroeger was ze erg verlegen en stil en na de rehab was ze een vrolijke en enthousiaste meid. Door haat is dit weer naar beneden gegaan. Demi heeft altijd al problemen gehad met anderen vertrouwen en heeft dit nog steeds. Ze is best wel geduldig en wordt niet snel boos. Eerder geërgerd dan boos. Demi vertelt niet graag over zich zelf en is het liefst alleen. Ze huilt best wel snel. Soms heeft ze woede uitbarstingen of huilbuien. Ook heeft ze op momenten niemand om zich heen. De enige die Demi helemaal kennen zijn haar familie en Nick. Verder niemand. Zelfs haar psycholoog niet. Demi schrijft nog vaak liedjes en legt hier haar gevoelens in.
    Extra: Haar beste vriend is Nick Jonas, dit komt doordat ze samen in Camp Rock speelden en ook een tijdje wat hadden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb uiteindelijk besloten het toch niet te doen, wil je me weer van de lijst halen? Misschien dat er een kans is dat ik later mijn besluit weer intrek, maar denk het niet.


    That is a perfect copy of reality.

    Beroemdheid/Verzorger
    Beroemdheid
    Naam
    Victor Vincent "Vic" Fuentes
    Leeftijd
    Eenendertig jaar, geboren op tien februari
    Werk
    Vic staat bekend als de leadzanger van de rockband Pierce The Veil
    Probleem
    Manische depressie en boulimia.
    De redenen voor deze twee stoornissen zijn onbekend voor de buitenwereld, Vic houdt het liever geheim.
    Uiterlijk


    Het eerste wat opvalt aan Vic is zijn haar. Het is redelijk lang, waar hij best trots op is. Vic houdt van zijn haar en zou het werkelijk nooit afknippen. Wel heeft hij er vaak een beanie overheen, of een snapback. De kleur er van zou je donkerblond kunnen noemen - al lijkt het meer op bruin. De grote ogen van Vic zijn ook erg opvallend. De ene dag zijn ze werkelijk diepbruin en de andere dag lijken ze wel pikzwart. Dit heeft helemaal niets met zijn stemming te maken, wat je wel zou denken. Je kan Vic's huidskleur redelijk bruin noemen, door de zon blijft dit ook zo. Ook al trekt hij vaak tanktops aan, of gewone shirts, je zal niet zo snel zeggen dat hij zo mager is. Door zijn spieren lijkt het helemaal niet zo. Pas als je hem ziet met een bloot bovenlijf ziet zal je zien dat elk botje te zien is. Zelf beseft hij niet dat dit steeds erger wordt, en blijft doorgaan met afvallen. Het wordt gewoon eng om hem zo te zien. Vic is normaal qua lente met zijn 1.75. Hij zal niet zo snel kleiner dan iemand zijn, maar boven iemand uitsteken zal hij ook niet echt. Tattoos heeft hij niet, wel heeft hij een neuspiercing die hij de meeste tijd in heeft.
    Karakter
    Op het eerste gezicht is het al duidelijk dat Vic een enorm vrolijke man is. Hij heeft altijd wel een glimlach op zijn gezicht staan, al doen vaak zijn ogen niet mee. Ondanks dat hij al in de dertig is zal je denken dat hij door zijn innerlijk - én uiterlijk - veel jonger is. Het optreden kan Vic bijna niet missen. Ook zijn band zou hij natuurlijk niet achter willen laten, maar hij heeft er alles voor over om zo snel mogelijk weer helemaal gezond en gelukkig door het leven te kunnen. Door zijn depressie heeft Vic soms nog wel momenten dat hij in een hoekje van zijn kamer met een deken over zich heen tot een bolletje ligt opgekruld. De ene dag heel vrolijk, de andere dag geen woord zeggen. Zo gaat het de laatste tijd er bij Vic aan toe. Niet alleen komt dit door zijn depressie, de boulimia wordt ook met de dag erger. Van een gezonde man is het naar een magere slungel gegaan. Bij elke kleine hap neemt hij gelijk drie grote slokken water zodat hij zo weinig mogelijk aankomt. Als hij bij vrienden is wilt Vic geen argwaan opwekken en dus moet hij wel mee eten met hen. Wel gaat hij elke keer weer naar de wc om alles weer over te geven. Toch hebben ze hem betrapt, waarbij ze hem gelijk naar de inrichting hebben gestuurd.
    Extra
    -

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 18:16 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik zal morgen mijn rol invullen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijne krijg je morgen-middag!

    Mijne waarschijnlijk ook.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Waah,, ik weet niet wie ik moet kiezen. Ik denk dat ik ga voor Shailene Woodley.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik denk dat ik mijn reservering voor Mila weg haal. Ik vul alleen Ian in :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Beroemdheid/Verzorger
    Beroemdheid
    Naam
    Ian Joseph Somerhalder
    Leeftijd
    35
    Geboren op 8 December 1978
    Werk
    Acteur
    Probleem
    Uiterlijk
    I II
    Karakter
    Extra

    -working on it-

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 22:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zou ik alsjeblief iemand mogen reserveren? :D
    Liefst een beroemdheid btw een jongen :p

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 18:10 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    -

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 15:51 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    - laat maar -

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 17:39 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik weet al wie ik wil, Lily Collins =).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Je mag mijn reservering er van af halen.