• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Free hugs for everyone. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik moet ophouden met voorstellen hoe het zou zijn als bandleden iets kregen met elkaar. Al zouden Kellic en Cashby wel enorm schattig zijn.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 19:37 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    In mijn hoofd zijn degene die Larry shippen of 1D überhaupt leuk vinden, automatisch dommer dan andere mensen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Hoe kan ik deze film nu nog steeds leuk vinden? :')


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    In mijn hoofd zijn degene die Larry shippen of 1D überhaupt leuk vinden, automatisch dommer dan andere mensen. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrrgh, wachten op een telefoontje is echt zenuwslopend!


    You are beautiful, you are love.

    Och jeetje, dit is echt niet gezond... Eventjes diep ademhalen.


    Hamartia

    De mensen die veel zeggen, zijn zelf geen woord waardig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Duimen dat het internet mee gaat werken zodat ik Saw kan kijken met Marie. <3


    Assassin schreef:
    In mijn hoofd zijn degene die Larry shippen of 1D überhaupt leuk vinden, automatisch dommer dan andere mensen. (cat)


    26 - 02 - '16

    Zeg hallo, als jij het gesprek begint over iets toch redelijk belangrijks waar niet alleen jij maar een heel groepje mee te maken heeft, dan mag je best reageren als er door anderen gereageerd wordt. Hoe makkelijk kun je ergens in zijn...


    Hamartia

    Zin in dit weekend ^-^


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik vind het best grappig om foto's te maken van mijn kat met een headset om. :'D


    26 - 02 - '16

    Zulke mooie feedback krijg ik niet vaak. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben zo vrolijk.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit is zó cool!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife