• Jullie zijn echt schatjes. BEHALVE DEMI XOXOXOXO Meteen werd ik in de groep opgenomen. Ik houd nu al van jullie. <3


    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Julah - 8 maart | 17
    Miriam - Mirriemir- 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 17
    Gabriëla - Wilkinson - 29 december | 17
    Modbloedje- Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn -Rhaego- 24 december | 15
    Noek - Oase - 27 juni | 15
    Milka Koei - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Schuester - 14 maart | 14
    Fren - Poppies - 9 januari | 14
    Evaatje- Wentelteefje - 30 maart | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 11
    Zeem - Author - 24 september



    EDDIE IN DE BEGINPOST :Y)
    ANANASSEN

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 13:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2014 - 11:45 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Author schreef:
    (...)

    Typisch. Heb ik ook gehad, maar ze kunnen moeilijk tegen mijn ouders lopen bitchen hé?


    Toen ik altijd kwam, waren ze engeltjes serieus. Kan ik er wat aan doen dat ik zwakke enkelbanden en vaak mijn knie verdraai (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wilde een split maken, maar mijn linkerknie draaide naar binnen en toen viel ik op de grond neer. Mijn knie verdraaid joehoe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Schuester schreef:
    (...)

    Hoezo? (:

    Zie je gb. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Daddario schreef:
    Ik wilde een split maken, maar mijn linkerknie draaide naar binnen en toen viel ik op de grond neer. Mijn knie verdraaid joehoe.

    Aw ieh pijnlijk.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    I saw, Mir.

    Ik zaag, Mir. HAHAHA saw ZAAG.

    Mirriemir schreef:
    (...)
    Aw ieh pijnlijk.

    Schuester schreef:
    I saw, Mir.

    Ik zaag, Mir. HAHAHA saw ZAAG.


    HAHAHA


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kijk, mijn vriendin (A) die vindt nogal snel jongens leuk, maar heeft nu een vriend (waarvan mijn andere vriendin, ik noem haar even B hem ook eerst leuk vond. Dus even 'afgepakt' van haar) Toen we gingen tennissen vrijdag vond zij dat ze zo goed kon tennissen. Not. Helemaal slijmen bij mijn oude crush, hem duwen op de kabelbaan en stuff. B en ik gisteren in deuk gelegen omdat ze in twee jaar elf jongens leuk vond. Nu vind ze of mijn oude crush leuk, maar we denken dat zij de vriend van mijn oude crush leuk vindt (C). Nu denkt ze dat ik iets tegen haar heb, alleen omdat ik om C lachte. Het ging om een profielfoto van de groep en daar stond zij niet op. Ik zei ''HAHAHAHHA'', maar C stond er heel grappig op, daarom dus.


    Zeikverhaal.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    (...)

    Toen ik altijd kwam, waren ze engeltjes serieus. Kan ik er wat aan doen dat ik zwakke enkelbanden en vaak mijn knie verdraai (cat)


    Nope. Ik heb ook best wel zwakke enkelbanden, is ook niet handig met volleybal. Ahja, misschien je ouders inlichten?


    That is a perfect copy of reality.

    Daddario schreef:
    Kijk, mijn vriendin (A) die vindt nogal snel jongens leuk, maar heeft nu een vriend (waarvan mijn andere vriendin, ik noem haar even B hem ook eerst leuk vond. Dus even 'afgepakt' van haar) Toen we gingen tennissen vrijdag vond zij dat ze zo goed kon tennissen. Not. Helemaal slijmen bij mijn oude crush, hem duwen op de kabelbaan en stuff. B en ik gisteren in deuk gelegen omdat ze in twee jaar elf jongens leuk vond. Nu vind ze of mijn oude crush leuk, maar we denken dat zij de vriend van mijn oude crush leuk vindt (C). Nu denkt ze dat ik iets tegen haar heb, alleen omdat ik om C lachte. Het ging om een profielfoto van de groep en daar stond zij niet op. Ik zei ''HAHAHAHHA'', maar C stond er heel grappig op, daarom dus.


    Zeikverhaal.


    I don't get it anymore. :c


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    (...)

    I don't get it anymore. :c


    Komt erop neer dat bijna niemand me meer mag en een vriendin van me teveel jongens leuk vindt. Nu dus de vriend van mijn oude crush. Kuch. Terwijl ze een vriend heeft.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Author schreef:
    (...)

    I don't get it anymore. :c

    I feel you.

    + Vind je hem nu niet meer leuk? :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mirriemir schreef:
    (...)
    I feel you.

    + Vind je hem nu niet meer leuk? :c


    Ik weet nu even niet wat ik ervan moet denken, daarom dus .


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lol, wat een vage vriendin, Marie.

    Daddario schreef:
    (...)

    Komt erop neer dat bijna niemand me meer mag en een vriendin van me teveel jongens leuk vindt. Nu dus de vriend van mijn oude crush. Kuch. Terwijl ze een vriend heeft.



    Buuuutt.. We like you c:


    That is a perfect copy of reality.