• Hallo allemaal. Ik ben ontzettend fan van een spel genaamd League of Legends. Er zijn nog geen rpg's hiervan geweest en ik vroeg me af of er geïnteresseerden zijn voor een rpg die een beetje gaat zoals dat spel.

    Hier staan alle champions: klik

    Dit is de wereldmap.



    Elke champion komt uit een ander werelddeel. Nu was mijn plan, zoals een beetje in de levensverhalen van de champions staat, dat er oorlog uitbreekt tussen enkele van die werelddelen. Wat vinden jullie van het idee? Zouden jullie meedoen?

    Mensen die mee zouden willen doen:
    Nidalee
    Bourne
    Antisocial
    xLenox
    Tibbers


    Note: Het zal ook geschikt worden voor mensen die weinig tijd hebben, want je personage kan ten alle tijde doodgaan (wanneer je dit zelf aangeeft) en dan kan je uit de rpg.

    Note 2: Ik ben trouwens wel van plan om een minimum van woorden in te stellen. Hoeveel dat minimum wordt, ligt aan de mensen die mee willen doen. Het ligt er ook aan wat de meerderheid wil, als de meerderheid bijvoorbeeld moeite heeft om lange posts te schrijven, ben ik bereid de rpg daaraan aan te passen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 18:33 ]


    26 - 02 - '16

    Note: Het zal ook geschikt worden voor mensen die weinig tijd hebben, want je personage kan ten alle tijde doodgaan (wanneer je dit zelf aangeeft) en dan kan je uit de rpg.


    26 - 02 - '16

    Lijkt me leuk, beetje loner die hierop reageert! :')


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    xthevampire schreef:
    Lijkt me leuk, beetje loner die hierop reageert! :')


    Mooi dat het je wat lijkt :3

    Als je ideeën hebt voor de verhaallijn mag je ze noemen. Alle beetjes helpen!


    26 - 02 - '16

    Het gaat trouwens ook niet moeilijk worden om een personage voor deze rpg te maken, want als je wat over geschiedenis en innerlijk nodig hebt kan je gewoon bij de Lore kijken en daar wat informatie uit halen.


    26 - 02 - '16

    Claim op Nidalee of Rengar :3
    purrrr(cat)

    en ja mn reactie hierop stond al in HG-LOL-topic ^^
    lijkt me leuk om alsnog te proberen ook al ben ik mega noob ;D


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    Claim op Nidalee of Rengar :3
    purrrr(cat)

    en ja mn reactie hierop stond al in HG-LOL-topic ^^
    lijkt me leuk om alsnog te proberen ook al ben ik mega noob ;D


    Okidoki! Leuk dat je mee wilt doen. Ik zal m'n best doen je rpg-skills te leren :3


    26 - 02 - '16

    Dit lijkt me echt nice! Ik claim Jinx of Riven of Vel'koz


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    Dit lijkt me echt nice! Ik claim Jinx of Riven of Vel'koz


    YAY!
    Jullie zijn fantastisch :3
    Wie weet wordt dit nog iets!


    26 - 02 - '16

    claim op heartseeker ashe :3 (of natuurlijk de normale versie van ashe
    hahah lijkt me een leuk idee :3

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:08 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    ^

    Mooi zo :3


    26 - 02 - '16

    Btw vraagje:

    Als je de topic aanmaakt wordt het dan een soort realistisch LoL of blijven de karakters wel gewoon getekend??
    sorry als de vraag vaag is XD


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Btw vraagje:

    Als je de topic aanmaakt wordt het dan een soort realistisch LoL of blijven de karakters wel gewoon getekend??
    sorry als de vraag vaag is XD


    Dat maakt volgens mij niet heel veel uit? Ik denk dat getekend makkelijker is, want daar zijn meer afbeeldingen van.


    26 - 02 - '16

    Claim op Annie als het mogelijk is :D!

    Tibbers schreef:
    Claim op Annie als het mogelijk is :D!


    Sure! Leuke username! :3


    26 - 02 - '16

    Zijn er nog meer mensen die mee zouden willen doen of ideeën hebben?


    26 - 02 - '16