• Hallo allemaal. Ik ben ontzettend fan van een spel genaamd League of Legends. Er zijn nog geen rpg's hiervan geweest en ik vroeg me af of er geïnteresseerden zijn voor een rpg die een beetje gaat zoals dat spel.

    Hier staan alle champions: klik

    Dit is de wereldmap.



    Elke champion komt uit een ander werelddeel. Nu was mijn plan, zoals een beetje in de levensverhalen van de champions staat, dat er oorlog uitbreekt tussen enkele van die werelddelen. Wat vinden jullie van het idee? Zouden jullie meedoen?

    Mensen die mee zouden willen doen:
    Nidalee
    Bourne
    Antisocial
    xLenox
    Tibbers


    Note: Het zal ook geschikt worden voor mensen die weinig tijd hebben, want je personage kan ten alle tijde doodgaan (wanneer je dit zelf aangeeft) en dan kan je uit de rpg.

    Note 2: Ik ben trouwens wel van plan om een minimum van woorden in te stellen. Hoeveel dat minimum wordt, ligt aan de mensen die mee willen doen. Het ligt er ook aan wat de meerderheid wil, als de meerderheid bijvoorbeeld moeite heeft om lange posts te schrijven, ben ik bereid de rpg daaraan aan te passen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 18:33 ]


    26 - 02 - '16

    Ik wil je ook geen slecht gevoel geven als je Ashe niet kan nemen. Zij is de champ waar ik mij het best bij voel en dat is ook de reden waarom ik Avarosa en Freljord als username wou nemen. Met andere champs heb ik dat niet echt, maar als je echt Ashe wilt, dan kijk ik wel of ik iemand anders kan vinden. Al heb ik atm nog niet echt een idee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eunomia schreef:
    Ik denk dat ik te weinig ervaring heb met League of Legends om mee te doen...


    Dat maakt toch niet uit?? Je kunt heel veel dingen opzoeken en als je je personage hebt gekozen dan kan iedereen hier je denk ik ook nog wel helpen :3
    Het zou iniedergeval leuk zijn als je mee deed :3


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    (...)

    Dat maakt toch niet uit?? Je kunt heel veel dingen opzoeken en als je je personage hebt gekozen dan kan iedereen hier je denk ik ook nog wel helpen :3
    Het zou iniedergeval leuk zijn als je mee deed :3


    Precies! :3


    26 - 02 - '16

    Missandei schreef:
    Ik wil je ook geen slecht gevoel geven als je Ashe niet kan nemen. Zij is de champ waar ik mij het best bij voel en dat is ook de reden waarom ik Avarosa en Freljord als username wou nemen. Met andere champs heb ik dat niet echt, maar als je echt Ashe wilt, dan kijk ik wel of ik iemand anders kan vinden. Al heb ik atm nog niet echt een idee.


    haha ik ken het gevoel, maar dat hoeft echt niet hoor!!
    Het is gewoon wie het eerst maalt bij alle RPG's en dat van huilen in een hoekje was een grapje ;P
    Ik vind Diana en Lissandra ook geweldig dus neem nou gwn Ashe en maar er een super karakter van :D


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik ben gewoon niet gewoon om te RPG'en dus ik moet nog ontzettend veel leren. Daarom dat ik Ashe ook zou nemen omdat mijn background daarvan al wat beter is. Als het over Freljord gaat, zou ik ook Lissandra echt machtig vinden, maar daar heb ik nog nooit echt mee gespeeld, dus die touch ontbreekt vast.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Ik ben gewoon niet gewoon om te RPG'en dus ik moet nog ontzettend veel leren. Daarom dat ik Ashe ook zou nemen omdat mijn background daarvan al wat beter is. Als het over Freljord gaat, zou ik ook Lissandra echt machtig vinden, maar daar heb ik nog nooit echt mee gespeeld, dus die touch ontbreekt vast.


    Ik speel vooral veel met Ashe (heartseeker :Y)) en Diana (H)
    Daarnaast met van die champs die dan beschikbaar zijn dus heb ik een aantal keer met Lissandra gespeeld en ik vond haar ook wel fijn.
    Haha welke strijd het ook gaat worden dit wordt waarschijnlijk echt epic :3


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Sona en Blitzcrank zijn mijn favorieten (:


    26 - 02 - '16

    Ik vind Sona zo mooi getekend (H)
    ken je btw vocaloid?? want elke keer als ik sona haar haar zie dan denk ik aan Miku XD


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Oh nu twijfel ik om toch Yasuo niet te nemen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    xLenox schreef:
    Ik vind Sona zo mooi getekend (H)
    ken je btw vocaloid?? want elke keer als ik sona haar haar zie dan denk ik aan Miku XD


    Nope, dat ken ik niet.


    26 - 02 - '16

    Bourne schreef:
    Oh nu twijfel ik om toch Yasuo niet te nemen


    Neem je tijd, want we moeten toch eerst een goed plot bedenken.


    26 - 02 - '16

    xLenox schreef:
    (...)

    Dat maakt toch niet uit?? Je kunt heel veel dingen opzoeken en als je je personage hebt gekozen dan kan iedereen hier je denk ik ook nog wel helpen :3
    Het zou iniedergeval leuk zijn als je mee deed :3


    Oké, thanks. Dan doe ik mee!! Dan claim ik Vi en Syndra, als dat mag


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Antisocial schreef:
    (...)

    Neem je tijd, want we moeten toch eerst een goed plot bedenken.
    hehe ik wil mijn traditie in ere houden en mannelijke personages spelen c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hoeveel woorden zal btw het minimum worden?
    200? Dit is vaak wel handig omdat je anders van die mini stukjes krijgt.. iets waar ik me erg aan irriteer ^^


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Maar wel niet te veel hea, want ik heb dit nog nooit gedaan. ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?