• Hallo allemaal. Ik ben ontzettend fan van een spel genaamd League of Legends. Er zijn nog geen rpg's hiervan geweest en ik vroeg me af of er geïnteresseerden zijn voor een rpg die een beetje gaat zoals dat spel.

    Hier staan alle champions: klik

    Dit is de wereldmap.



    Elke champion komt uit een ander werelddeel. Nu was mijn plan, zoals een beetje in de levensverhalen van de champions staat, dat er oorlog uitbreekt tussen enkele van die werelddelen. Wat vinden jullie van het idee? Zouden jullie meedoen?

    Mensen die mee zouden willen doen:
    Nidalee
    Bourne
    Antisocial
    xLenox
    Tibbers


    Note: Het zal ook geschikt worden voor mensen die weinig tijd hebben, want je personage kan ten alle tijde doodgaan (wanneer je dit zelf aangeeft) en dan kan je uit de rpg.

    Note 2: Ik ben trouwens wel van plan om een minimum van woorden in te stellen. Hoeveel dat minimum wordt, ligt aan de mensen die mee willen doen. Het ligt er ook aan wat de meerderheid wil, als de meerderheid bijvoorbeeld moeite heeft om lange posts te schrijven, ben ik bereid de rpg daaraan aan te passen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 18:33 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb je al eens gezegd dat ik het wil proberen, maar dat ik niet kan garanderen om het iets voor mij is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Antisocial schreef:
    ^

    Mooi zo :3
    Ik kreeg toch Ashe van je? You hurt my feelings.(huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    (...)Ik kreeg toch Ashe van je? You hurt my feelings.(huil)


    Ja, dat klopt ja D:

    Ehm, dan moeten we nog even gaan uitvechten wie wie krijgt. Ik neem Sona en Blitz (denk ik) en we moeten nog gaan verzinnen welke werelddelen tegen welke werelddelen gaan vechten. :3


    26 - 02 - '16

    Antisocial schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt ja D:

    Ehm, dan moeten we nog even gaan uitvechten wie wie krijgt. Ik neem Sona en Blitz (denk ik) en we moeten nog gaan verzinnen welke werelddelen tegen welke werelddelen gaan vechten. :3
    En misschien ook de bondgenoten uitschrijven c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)En misschien ook de bondgenoten uitschrijven c:


    Dat kan je allemaal op die ene wiki vinden :3


    26 - 02 - '16

    Dus eigenlijk wil je een nieuwe oorlog starten, dus alles in hun lore is al verleden tijd?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Dus eigenlijk wil je een nieuwe oorlog starten, dus alles in hun lore is al verleden tijd?


    Nee, dat kunnen we juist laten afspelen :3


    26 - 02 - '16

    Dan kunnen we misschien kijken om een bestaande feit te kiezen en daar dan rond iets uit te werken. De strijd om Freljord vind ik persoonlijk leuk omdat je dankzij die site en ARAM daar wel het meest over weet. (=
    Maar dat is misschien ook wel persoonlijke voorkeur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Dan kunnen we misschien kijken om een bestaande feit te kiezen en daar dan rond iets uit te werken. De strijd om Freljord vind ik persoonlijk leuk omdat je dankzij die site en ARAM daar wel het meest over weet. (=
    Maar dat is misschien ook wel persoonlijke voorkeur.


    Dat is een goeie, of volgens de lore van Karma: de strijd tussen Ionia en Noxus


    26 - 02 - '16

    Staat mijn claim op Ashe nog?? ^^
    En idd de strijd om Freljord is leuk :D


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    Staat mijn claim op Ashe nog?? ^^
    En idd de strijd om Freljord is leuk :D


    Eigenlijk is daar een probleempje mee, want ik had iemand anders Ashe eerder beloofd en dat was ik vergeten.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik toch Riven Claim omdat Jinx zo onzijdig is...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Ik denk dat ik toch Riven Claim omdat Jinx zo onzijdig is...


    Okido


    26 - 02 - '16

    *cries in the corner of the room*

    Nou dan claim ik Diana en Lissandra, als deze wel kunnen ;P


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik denk dat ik te weinig ervaring heb met League of Legends om mee te doen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||