• Ja de titel zegt het al x'].
    Alleen vraag ik het me af. Huppelkutten worden altijd in zo'n (die haat ik) hokje geplaatst hier :P..
    Dus zat ik me te bedenken wat zijn " Huppelkutten "
    Precies volgens jullie?
    Ik heb eigenlijk geen idee, wie weet ben ik er zelf een Idunno, x'D...

    Kusss(H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    (...)

    Amen_O_


    Ik sluit me bij jullie aan.
    100% juist.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Ik sluit me bij jullie aan.
    100% juist.
    Ik ook!

    (...)

    Omg :3 wa's daa x3.

    you now, jongens die denken dat ze het al zijn en die shit
    gwn mannelijke huppelkutten

    100% modebewust, luchtjes die je op 10 meter afstand nog ruikt, arrogant, laten hun gruwelijke hekel tegenover anderen duidelijk merken, willen altijd aandacht, hebben een groepje meeloopkindjes achter zich aan.


    Life is hard and then we die

    Ehm,een meisje die dnkt dat als je van Tokio Hotel houd dat je dan gelijk emo bent >.<. Of een meisje dat fan is van Paris Hilton en van roze houd en een rotbeest als dier heeft :'D



    @ SoccerQUEEN
    Stond dit dan niet op je profiel?;
    Ik ben best wel een huppelkutje maar dat moeten mensen dan maar respecteren :]


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    de barbie pop met een overdosis ego die de hele dag om me heen hangt op school waar ik een bloed hekel aan heb omdat ze 10 000 keer vraagt of ze mooi is..


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    Persoon die haar emoties vaak overdreven uit, gecombineerd met sexy vrouwelijke kleding, soms uitdagend. Heeft vaak een kliekje meiden om zich heen. Spendeert haar tijd het liefst met praten over mensen en is vaak erg veroordelend tegenover andere groepen mensen.


    Zie mijn post van twee jaar terug. En ja ik denk in hokjes. Dat maakt alle dingen om me heen een stuk georganiseerder. Liever een ladenkast van A tot Z in m'n hoofd dan een chaotisch kantoor.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 15:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben 1 hoofdeigenschap vergeten: gebrek aan het vermogen om een eigen mening te hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    meisjes die denken dat ze 'de' Bom zijn!
    ze kijken altijd arogant!
    ze hebben hun string kilometers boven hun broeken uithangen
    ze pesten altijd mensen die anders zijn dan hun en niet in hun woordenboeken passen
    Hééééééééééél vééééééééééél Make-Up bijv. dat je hun puisjes niet ziet enzo...
    nja e ga zo maar door...


    Love is the world. And that's make my smile.

    ik vind da mensen die denken dat ze btr zijn dan anderen, wilt nog niej altijd zeggen dat ze dan ook megaa veel make-up ensow ophebbe!

    xx.SweetMemory


    Can't break destiny, but i hope destiny is on our side

    Floris is een huppelkut :@, alleen dan is hij jongen


    So far away..

    Huppelkutten versta ik onder de term dat mensen bijv. de ene dag fan zijn van Tokio Hotel en zich kleden als Emo's, en de andere dag fan zijn van Rihanna en in minirokjes etc. gaan lopen. Ze 'huppelen' van de één naar de ander. Dat versta ik eronder.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mensjes die denken alles wat ze zijn.
    dragen veel make-up.
    Vaak hakken schoenen,
    Bang om hun handen vuil te maken.
    Hun doen bijna niks
    Zijn te dom om alles te begrijpen
    Lopen met de mode mee en zeggen: "Ohh kijk mijn nieuwe klere"

    euhmnn jha veel te veel op te noemen

    Mijn zus is ook een huppelkut, vraagt ze de hele dag door;
    Zit mijn haar wel goed?
    Staat deze broek bij dit vest?
    Is deze nagellak niet te fel?

    Ze draagt veel make-up en staat een halfuur voor de spiegel. Ze shopt 1x in de 2 weken en komt dan met letterlijk 5 volle tassen terug... x)


    T O K I O H O T E L < 3

    Floris is een huppelkut :@, alleen dan is hij jongen

    dan is ie een huppelpenis