• Ja de titel zegt het al x'].
    Alleen vraag ik het me af. Huppelkutten worden altijd in zo'n (die haat ik) hokje geplaatst hier :P..
    Dus zat ik me te bedenken wat zijn " Huppelkutten "
    Precies volgens jullie?
    Ik heb eigenlijk geen idee, wie weet ben ik er zelf een Idunno, x'D...

    Kusss(H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    ik heb van die huppelkutjes op school, ze zijn arrogant,denken dat ze populair zijn!


    {What's wrong with being different?}

    ik vind dit zoo triest he.

    Obsessed zei op 29 dec 2008 - 11:15:
    volgens mij.



    zijn het gewoon meisjes,

    die alles mee hebben.
    en niemand er tegen kan.

    en omdat je het geen benaming kan geven, of je alles in hokjes wilt plaatsen, en je er nog geen hokje voor hebt, je het maar gewoon simpelweg een huppelkut noemt.

    Iemand die de mode volgt, kilo's make-up opheeft en alles wat ze niet kent maar 'gothic' of 'emo' noemt. Iemand die in hokjes denkt en respectloos doet tegen anderen.

    -grinnik-
    Ik ken serieus zulke mensen
    'Ben je gothic?' 'Ben je alto?' 'Wat draag je toch weer donkere kleding.' 'Je draagt een smileypolsbandje; betekent dat dat je altijd blij bent?'
    -Slaat zichzelf voor het hoofd-


    No growth of the heart is ever a waste

    daarbij komt;

    zodra je iemand emo, scene of hoe dan ook noemt (wat zooo achterlijk is!?!%^@#)
    dan zegt diegene; nee hoor, ik ben mezelf.

    >_< sure!

    -

    GOSH ik heb zo'n haat aan iedereen die elkaar, anderen en zichzelf zo noemen!
    oke, je moet zelf weten hoe je jezelf noemt. maar dat geeft je nog geen recht om anderen zo te bestempelen.

    en dan niet gaan janken als je dan inderdaad zelf ook word gelabeld, en gepest word.

    what goes around, comes around.

    -

    SODONE!

    Iemand die de mode volgt, kilo's make-up opheeft Iemand die in hokjes denkt en respectloos doet tegen anderen.


    en alles wat ze niet kent maar 'gothic' of 'emo' noemt,

    je bedoelt;

    alles wat je niet kent, maar huppelkut, of barbie noemt?

    :')

    ik heb van die huppelkutjes op school, ze zijn arrogant,denken dat ze populair zijn!


    hoe weet je wat ze denken?

    Ehmm ik d8 aan een kut met pootjes,&&die dan rond huppelt Ö

    Hahaha x'D. Stel je voor x'D


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Iemand die de mode volgt, kilo's make-up opheeft en alles wat ze niet kent maar 'gothic' of 'emo' noemt. Iemand die in hokjes denkt en respectloos doet tegen anderen.

    Ookal geef ik je gelijk, door op deze vraag te antwoorden zijn we dan allemaal een huppelkutje :"D Tis ook best wel hokjesdenken. :']


    Mew <3

    Maar ik ben ook wel een huppelkutje. Volgens mij huppel ik best wel vaak =']


    Mew <3

    daarbij komt;
    zodra je iemand emo, scene of hoe dan ook noemt (wat zooo achterlijk is!?!%^@#)
    dan zegt diegene; nee hoor, ik ben mezelf.
    >_< sure!

    Daar moet ik zelf ook graag om lachen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar ik ben ook wel een huppelkutje. Volgens mij huppel ik best wel vaak =']

    Kan ik achterthuis maar beter niet doen, dan pleur ik op m'n muil vanwege al dat ijs
    -grinnik-
    Oke laat ik maar weer ONtopic gaan...


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Kan ik achterthuis maar beter niet doen, dan pleur ik op m'n muil vanwege al dat ijs
    -grinnik-
    Oke laat ik maar weer ONtopic gaan...



    Hahahaha x'D

    -

    Nou, als ik iedereen hoor, praten over wat een huppelkut is, klinkt het als een beest uit een pixar/disney-sprookje x'D

    -

    enfin, ik vind het altijd grappig, als ik via quizlet, zonder dat iemand mij goed kent, helemaal blij tegen me doet,
    en zodra ze zien dat ik 'niet van metal hou, en niet mijn haar in tig kleurtjes verf, en niet veel zwarte make-up gebruik' - dan schrikken ze zich rot.

    gheghe.

    in het echt gebeurd het niet, want dan word je gelijk huppel genoemd 8D

    life is sooo fair xD.

    Maar ik huppel er weer vandoor x'D

    laterrrr.

    wat zijn jullie dan?

    springlul ofzo? :')

    haha, ik lach me dood om al die reacties hierop, echt hilarish xd. de een scheld huppelkutjes uit, de ander verdedigt ze. Guys, wat boeit het nou serieus als je een huppelkut wordt genoemd, of als je een emo of scene wordt genoemd?
    lekker boeiend, je moet je gewoon niet zo snel aangesproken voelen x'D
    Want sommige mensen lijken er bijna aggressief door te worden Gheghe.
    -X(H)


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;