• Ja de titel zegt het al x'].
    Alleen vraag ik het me af. Huppelkutten worden altijd in zo'n (die haat ik) hokje geplaatst hier :P..
    Dus zat ik me te bedenken wat zijn " Huppelkutten "
    Precies volgens jullie?
    Ik heb eigenlijk geen idee, wie weet ben ik er zelf een Idunno, x'D...

    Kusss(H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Mijn persoonlijke mening is dat het meestal mensen zijn met kapsones en op een nogal wanhopige manier aandacht vragen.

    Huppelkut: Iemand die teveel aandacht aan haar uiterlijk besteed, huiverd bij het woord rock
    rok daarentegen horen ze graag want een broek gaan ze nog niet snel dragen
    hun haar moet perfect zitten en natuurlijk moet er een ton make up op hun gezichten ze kijken mensen scheel aan als ze iets doms doen en zitten heel de tijd te giechelen -_-" verschrikkelijk gewoon
    maken een drama als hun nageltje breek en hebben de leuke skate-, rockjongens als lief :P


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    2 woorden: barbiepop en kilo's make-up

    (onee dat zijn er 1, 2, 3, 4)


    Lallalalaááááááááá

    uhm.. meisjes die vet veel make-up dragen en denken dat ze alles zijn.... en ze gedragen zich dom...xD ^^....

    Ik versta onder een huppelkut;;

    Veel roze
    Altijd bakken vol make-up
    Heupwiegend
    Mensen die zich make-uppen tijdens de les
    Mensen zoals paris hilton of nicole richie eren
    Arrogant zijn
    Domme opmerkingen maken
    Sexy doen met naveltruitjes en die shit


    a figment of your imagination

    ohja... en veel lipgloss!! xD

    Och, dat zijn van mij die stereotype 'dingen', die altijd rondhangen bij de stereotpe 'Populair Boys', en zich altijd in te strakke skinny jeans hijsen, terwijl ze er elk moment uit kunnen scheuren. Ook kunnen ze hun veels te grote oorbellen niet uit hun oren krijgen, en hebben ze een zware haat aan normale mensen.
    Ook is er een enkele soort, die je komt knuffelen - maar dat eigenlijk bedoeld als een wurgpoging. (:


    we were young but we were blind.

    Populaire meisjes, die elke jongen om hun vinger winden.
    Meestal fan van rap, hip-hop en R&B
    Hillary Duff en Paris Hilton aanhangers x)


    death to the one at the end of the serenade.

    Och, dat zijn van mij die stereotype 'dingen', die altijd rondhangen bij de stereotpe 'Populair Boys', en zich altijd in te strakke skinny jeans hijsen, terwijl ze er elk moment uit kunnen scheuren. Ook kunnen ze hun veels te grote oorbellen niet uit hun oren krijgen, en hebben ze een zware haat aan normale mensen.
    Ook is er een enkele soort, die je komt knuffelen - maar dat eigenlijk bedoeld als een wurgpoging. (:


    Venijnige beesten ja xD Pure slangen en hun wurggrepen ='D
    Ik draag ook skinny's! Van de zwarte, waar het bij de voet een beetje open gaat, en ik heb ook een grijs geruite skinny :D


    death to the one at the end of the serenade.

    Ow en ze bekijken te veel High School Films
    waardoor ze denken dat het hun plicht is de leraren het leven zuur te maken.
    waardoor ze enkel hun jaren overnieuw moeten doen, ik ben geen neerd, ik heb enkel respect voor de leraren. Die mensen willen gewoon dat we goede punten halen en doen ook maar hn werk.


    death to the one at the end of the serenade.

    :X


    Don't just dream, make them come true.....♥

    dat zijn meisjes da denken da ze het zijn.
    Die willen altijd aandacht.
    altijd kilo's make-up op.
    en doen arrogant.
    ze denken dat ze slim zijn, maar ze zijn dom (meestal)
    tzijn leeghoofden ^^
    doen niets anders dan foto's van zichzelf trekken, en laten rond zien, om te laten zien dat ze "mooi of sexy" ofzo zijn --'
    flirten met elke jongen dat ze tegenkomen (meestal)
    ALTIJD hakken
    pesten meestal "nerds" of "gewone" mensen
    ze zijn gwn laag en zielig!

    Amen .o.
    Een soort Paris Hilton dus xD


    Get back motherfuckerz'

    Meisjes die over t paard zijn getild.


    It's heavy but you are not the only one

    (...)
    Zo iets mag je van mij grof gezegd ook huppellulletje noemem ;).

    Vaak word ik zo genoemd maar ik heb een eigen stijl. Word zo genoemd omdat ik Bjorn Borg schoenen heb en zowat elke dag een Bjorn Borg boxer aan heb :S. Rare wereld hoor :O.

    Het is toch niet dat je volledig in merkkledij rondloopt.

    Iemand met een oranje huid van de rouge dingest, iemand die mij gothic noemt omdat ik zwart haar heb xD?


    I don't need words to feel those lips.