• Ja de titel zegt het al x'].
    Alleen vraag ik het me af. Huppelkutten worden altijd in zo'n (die haat ik) hokje geplaatst hier :P..
    Dus zat ik me te bedenken wat zijn " Huppelkutten "
    Precies volgens jullie?
    Ik heb eigenlijk geen idee, wie weet ben ik er zelf een Idunno, x'D...

    Kusss(H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Iemand die de mode volgt, kilo's make-up opheeft en alles wat ze niet kent maar 'gothic' of 'emo' noemt. Iemand die in hokjes denkt en respectloos doet tegen anderen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    In mijn ogen is een huppelkut púúr iets wat iemand tegen een ander zegt om zelf niet gepest te worden.


    -

    Oftewel; een dekmantel om stoer over te komen.


    -

    Ik mijn ogen was dat altijd iemand zoals de meisjes waarover P!nk zingt in Stupid Girls xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Blijkbaar heb ik een paar kenmerken van een huppelkut ;D
    nice to know

    Huppelkutten zijn voor mij:

    *Arrogante mensen die denken dat ze alles zijn
    *Mensen die heel erg met de mode meelopen en iemand die dat niet is gelijk aan de kant gooien.

    Zo ongeveer is een huppelkut voor mij ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    huppelkutten zijn meiden die té veel arrogantie heeft, té veel make-up draagt, té grof is tegen mensen, té veel show hebben, té grote mond hebben,...
    gewoonweg xD
    XxLilly(H)


    ♥ Bitch ♥ Babe In Total Control of Herself

    Maar je hebt domme huppels
    Én lieve huppels!!!
    Één van mijn beste vriendinnen is een huppel... innis!! Ze is ook nog eens hét populairste meisje van school, maar als je haar héél goed kent is dat huppelgedrag van haar helemaal niet erg!!
    Maar domme huppels zijn mensen die mij uitschelden voor emo... al haar huppelvriendinnen op mij afstuurt.. en dan wenend wegloopt als ik een grote mond begin op te zetten..

    XxLilly(H)


    ♥ Bitch ♥ Babe In Total Control of Herself

    ik weet het niet. :Y)
    de beschrijvingen van sommige mensen zijn zó precies en weten precies wat een 'huppelkut' inhoudt. maar.. als je eens goed nadenkt, zie je bijna nóóit echt zulke mensen. ik iig niet.
    dus, ik plaats 'huppelkutten' niet in hokjes zoals andere mensen 'emo's' in hokjes plaatsen. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Uhmm,, mensen die denken dat ze de beste zijn, van die soort van nog bitcherige vorm van scene queen
    Zo iemand die alleen kan schreeuwen(dance)

    Zo van dii trienen dii denken da zet al zijn..
    Ze lopen meestal met zen drie, in de midden altijd de 'hoofdhuppel' fs drnaast lopen de 2 seutjes die nix zijn zonder de 'hoofhuppel'.
    Ze zijn arrogant en lachen graag mensen zoals ik uit --' maar dan hebben ze een probleem want ik laat mij nii doen en ben antii huppel!XD
    Ze willen alleen maar aandacht en lopen altijd op een rijtj alleen da de 'hoofdhuppel' ietsj nr voor loopt en ze geloven egt da ze stoer zijn..
    Kort uitgelegd; de huppels op mijn sgool!XD


    If music be the food of love, play on!

    kilos make up tuttig mode verslaafd merkengek en zoals mijn vriendin ze noemt stoepsletten arrogant denken dat ze heel wat zijn en zo de populaire mensen meestal ik wil niet lullig deon hoor maar dat versta ik oneder huppelkutten

    okeej er zijn ook aardige huppels ik was er zelf een en he er nog een klein beetje van weg 5 vriendinne van mij zijn huppels maar die zijn net iets anders

    alles wat al gezegd is + ze zitten u altijd achter u rug uit te maken, maar als ze iets nodig hebben gaan ze ineens ff aardig doen ><

    alsof ik daar intrap --'


    You're a star in heaven.

    Een stereotype


    death to the one at the end of the serenade.