• Ja de titel zegt het al x'].
    Alleen vraag ik het me af. Huppelkutten worden altijd in zo'n (die haat ik) hokje geplaatst hier :P..
    Dus zat ik me te bedenken wat zijn " Huppelkutten "
    Precies volgens jullie?
    Ik heb eigenlijk geen idee, wie weet ben ik er zelf een Idunno, x'D...

    Kusss(H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Mensen die denken da ze het het zijn

    vb. La Paris Hilton :']


    We'll never be as young as we are tonight

    - Ik draag kilo's make-up
    - Ik like Paris Hilton
    - Ik hou van Roze
    - Ik ben bestwel asociaal en arrogant

    En ben ik een 'huppelkut'? Nee.

    Ik ben eerder Scene/skater x;

    Huppelkutten;
    Hakjes van 50 cm, een ton make-up, dure kleertjes, gsm van €500, arrogante kindjes, ...


    Sing the song of the stars for me.

    Mensjes like Paris Hilton.
    Je weet wel; Arrogant, denken dat ze alles mogen, doen wat ze willen, zeggen wat ze willen, kilo's make-up, lichtroze fans and stuff...
    Of zoals DeadPrincess zei; Ze doen te veel aan hun uiterlijk, en doen heel dramatisch als ze een nagel hebben gebroken.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Een meid die doet alsof ze de shit is.
    Maar...


    Ze hebben geen eigen mening.
    Ze zijn verkleed als ontsnapte barbiepoppen.
    Asosjaal gedrag door andere mensen aan de kant te beuken die GEEN huppel zijn.
    Zwaar arrogant en zeggen dat ze de shit zijn enzo.

    Heb je nog even?
    Opscheppen met een ooooo zooooo stoere telefoon!

    Nouja ga zo maar door.

    Mode is mode en mode is geen huppel!


    ontsnapte barbiepoppen , goe gevonden (lol)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    (...)
    ontsnapte barbiepoppen , goe gevonden (lol)

    Mijn barbiepoppen hebben meestal een hele lijdensweg achter de rug ^^
    Oke, off I know. Dit geldt niet voor de 'huppels'..


    No growth of the heart is ever a waste

    huppel??

    nou:

    dat sijn wijfe die seer met de mode meelopen

    die arrogant doen

    Andere pesten

    Denken dat se alles sijn

    met iedere jongen flirten de ze tegen komen.

    Altijd na de wc gaan om te sien of se wel genog mascare o hebben

    heel onzeker zijn en drm dus maar 8er de populairste aanlopen.

    De popullairste is dan degene die grootste bek heeft en het allermeeste pest.

    Ze vinden zichself beter dan andere

    ze gebruiken mensen




    zo dat versta ik ondr huppelkutten en die ken ik genoeg helaas =.='

    Mensjes like Paris Hilton.
    Je weet wel; Arrogant, denken dat ze alles mogen, doen wat ze willen, zeggen wat ze willen, kilo's make-up, lichtroze fans and stuff...
    Of zoals DeadPrincess zei; Ze doen te veel aan hun uiterlijk, en doen heel dramatisch als ze een nagel hebben gebroken.
    haha ja idd

    een nagel breken is hun grootste nachtmerrie,, of vloekende kleuren dragen x'] of als blijkt dat se in iets lopn dat niet meer in de mode is x']

    Als ik huppelkut gebruik - wat best wel vaak is - is het meestal negatief bedoeld, dan heb ik het over meisjes die hun uiterlijk verkiezen boven vriendinnen enzo. [ net als een ooit vriendin van mij, die op een gegeven moment dit zei tegen me: Als jij er toch zo uit gaat zien als hun - vrienden van me, met ongeveer dezelfde stijl - fiets ik dus niet meer met je he. ] Gewoon van die mensjes die denken dat ze alles zijn, en dat ook zoveel mogelijk proberen te benadrukken, en dus niet in de gaten hebben dat iedereen d'r eigenlijk haat. [ Behalve d'r huppel-aanhang ].

    Al moet ik zeggen dat ik het vaak ook gebruik om meisjes-meisjes even snel te benadrukken, al bedoel ik het dan niet negatief.

    Ik heb altijd hakken aan, altijd make-up en ik lak mijn nagels om de 2-3 dagen in een andere kleur.
    maw: ik ben veel met m'n uiterlijk bezig.
    Ben ik een huppelkut? Dacht het niet!


    ••• It's like a best friend, always there...

    Iemand die geen aandacht verdiend.


    I recycle my thoughts.

    Zoals Lisa uit mijn school ;
    Ze heeft mij gewoon eens 'hoer' genoemd, omdat ik de deur niet voor haar opendeed..

    HALLOOO ?!
    Ik ben geen portier ofzo :]


    Never run out of reasons to smile...

    dat zijn meisjes da denken da ze het zijn.
    Die willen altijd aandacht.
    altijd kilo's make-up op.
    en doen arrogant.
    ze denken dat ze slim zijn, maar ze zijn dom (meestal)
    tzijn leeghoofden ^^
    doen niets anders dan foto's van zichzelf trekken, en laten rond zien, om te laten zien dat ze "mooi of sexy" ofzo zijn --'
    flirten met elke jongen dat ze tegenkomen (meestal)
    ALTIJD hakken
    pesten meestal "nerds" of "gewone" mensen
    ze zijn gwn laag en zielig!



    Maar niet zo veel mensen zijn zo hwor;
    Want dan moet je al die eigenschappen hebben die je net hebt opgenoemd. En dat zijn veel gemene dingen. En in elk mensen schuilt er iets goeds. Maar hoe jij het zegt lijkt het alsof die huppelkutten alleen slechte dingen doen. Dus eigenlijk bestaan ze niet eens!(A)

    Peeps zoals Paris Hilton
    er bestaan trouwens ook huppelpenissen

    Zo iets mag je van mij grof gezegd ook huppellulletje noemem ;).

    Vaak word ik zo genoemd maar ik heb een eigen stijl. Word zo genoemd omdat ik Bjorn Borg schoenen heb en zowat elke dag een Bjorn Borg boxer aan heb :S. Rare wereld hoor :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Mensjes die denken alles wat ze zijn.
    dragen veel make-up.
    Vaak hakken schoenen,
    Bang om hun handen vuil te maken.
    Hun doen bijna niks
    Zijn te dom om alles te begrijpen
    Lopen met de mode mee en zeggen: "Ohh kijk mijn nieuwe klere"

    euhmnn jha veel te veel op te noemen


    hetgeene in het Rood doe ik ook...
    -ik draag geen font de teint,mdat da Slecht vr mn huid is Ö!

    -maar,ik bedoel,ik zou niks zijn zondr Hakken,ik ben maar 1m64 & daarbij,het is gewoon Cute


    -ik ben ook bang om mn handen vuil te maken,daarmee bedoel ik,als we iets moeten lijmen of verven dan zorg ik ervoor dat anderen het eerst een beetje voordoen,en hun de meeste Lijm/verf op zich krijgn [ze weten dat ik da vies vind]


    -en ik ben helemaal niet dom,maar sommige mensen hebben gewoon een anr soort humor dan anderen(dance)


    -en is het niet logisch da we aan anderen vragen wat ze van onze nieuwe kleren vinden:8 als je er Fier op bent,en het aan anderen wil tonen...dan vind ik het niet meer dan normaal,dan te vragen wat ze van je nieuwe kleding vinden


    everybody needs a song.