• Hey mensen,

    Morgen heb ik een afspraak bij de dokter.
    Ik wil graag beginnen met de pil en daarvoor heb ik dus een afspraak gemaakt bij de huisarts.
    Nu vraag ik me af welke vragen ze allemaal gaan stellen?
    En kan ik beter alleen gaan of samen met mijn moeder?
    Bleh ik weet niet wat ik zal doen

    Ik hoop dat jullie me wat erover kunnen vertellen, hoe ging het bij jullie?


    He like girls how eat carrots!

    Je kunt toch ook gewoon naar de apotheek gaan om het te kopen, daar heb je toch niet per se de huisarts voor nodig?

    Capricious schreef:
    (...)
    Ik bedoel dit niet vervelend of zo, maar waarom zou zoiets gênant zijn? Het is maar een gesprekje waar je moeder bij zit, geen gynaecologisch onderzoek.

    Ik bedoelde dat als smoesje gebruiken moest ze haar moeder er echt niet bij willen.

    Leda schreef:
    Je kunt toch ook gewoon naar de apotheek gaan om het te kopen, daar heb je toch niet per se de huisarts voor nodig?


    Wat dacht je van een recept?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het stelde inderdaad niks voor
    Ben alleen gegaan en mn moeder heeft op me gewacht in de wachtkamer
    Hij vroeg de reden, of ik seks heb en of bepaalde ziektes in de familie veel voorkomen
    Verder werd het allemaal uitgelegd en kreeg ik de pil mee voor 3 maanden

    Nu blijkt het dezelfde te zijn als die van mn moeder haha


    He like girls how eat carrots!

    Leda schreef:
    Je kunt toch ook gewoon naar de apotheek gaan om het te kopen, daar heb je toch niet per se de huisarts voor nodig?

    In België heb je alleszins een voorschrift nodig voor de pil.=) In Nederland weet ik het niet =). (ik weet ook niet vanwaar de topicopener van komt trouwens)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Truestars42 schreef:
    Het stelde inderdaad niks voor
    Ben alleen gegaan en mn moeder heeft op me gewacht in de wachtkamer
    Hij vroeg de reden, of ik seks heb en of bepaalde ziektes in de familie veel voorkomen
    Verder werd het allemaal uitgelegd en kreeg ik de pil mee voor 3 maanden

    Nu blijkt het dezelfde te zijn als die van mn moeder haha


    Ik kreeg hem ook voor 3 maanden mee, moet trouwens weer nieuwe halen. :3


    La la la de de da la la de de da da dum.

    madeupyou schreef:
    (...)
    In België heb je alleszins een voorschrift nodig voor de pil.=) In Nederland weet ik het niet =). (ik weet ook niet vanwaar de topicopener van komt trouwens)


    Ik woon in Nederland :)


    He like girls how eat carrots!