• Wat vinden jullie eigenlijk van de uitslagen van deze verkiezingen?
    Ik denk dat ik de komende jaren onder een steen ga leven.

    De uitslagen

    Oh, en, wie van jullie mocht er zelf aan gaan kiezen? ^^
    Mijn vriend moet gaan tellen en hij liet net weten dat het wel nog even zal duren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben ook voor de eerste keer zelf gaan stemmen ^^
    Ook nog op de ouderwetse manier, wat een gedoe met al die papieren .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Asterism schreef:
    Zullen we eens tellen hoeveel keer Bart De Wever een vraag afweert of zegt 'Dat was geen ernstig antwoord.' ? Ik zit aan 27.


    Of: "Jongens, stop gewoon ik geef toch geen antwoord."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Verne schreef:
    (...)

    Of: "Jongens, stop gewoon ik geef toch geen antwoord."

    Ja, die heb ik ook al een paar keer voorbij horen komen.
    Ik snap het niet, hoe kan hij vandaag zo geïrriteerd zijn?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Ja, die heb ik ook al een paar keer voorbij horen komen.
    Ik snap het niet, hoe kan hij vandaag zo geïrriteerd zijn?


    Wanneer is hij dat niet?


    16 - 09 - '17

    Smilodon schreef:
    Waarom zei Bart De Wever eigenlijk dat hij hoopte dat de pinguins op hem zouden stemmen?

    Ik heb overigens voor CD&V gestemd, dat is in mijn ogen nog de meest neutrale en sportieve partij.


    Volgens mij had hij na zijn panda-stunt ook ergens de één of andere pinguin geadopteerd, heb ik vaag ergens gelezen. Geen idee wat het precies betekent. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Smilodon schreef:
    Waarom zei Bart De Wever eigenlijk dat hij hoopte dat de pinguins op hem zouden stemmen?

    Ik heb overigens voor CD&V gestemd, dat is in mijn ogen nog de meest neutrale en sportieve partij.


    Hmm ... Voor CD&V ben ik ook niet zo, maar dat is uiteraard mijn mening ^^ Ik vind CD&V een beetje te rechts, al zijn ze in principe ... hoe zeg je dat? Centraal?
    Ik ben persoonlijk voor SPA of Groen, al mag ik nog niet stemmen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha oeps, zat ik net te klagen tegen een vriend, heeft hij er blijkbaar op gestemd voor het Vlaams parlement. Nu voel ik me nogal dwaas. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Histoire schreef:
    (...)

    Volgens mij had hij na zijn panda-stunt ook ergens de één of andere pinguin geadopteerd, heb ik vaag ergens gelezen. Geen idee wat het precies betekent. (:

    Oh, dat kan wel, maar ik voelde me in ieder geval wel een beetje beledigd dat hij het volk pinguïns leek te noemen. :x


    Let the Night embrace you

    Smilodon schreef:
    (...)
    Oh, dat kan wel, maar ik voelde me in ieder geval wel een beetje beledigd dat hij het volk pinguïns leek te noemen. :x


    Ik wil best wel een pinguin zijn hoor :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Hij heeft een bepaalde manier van spreken. Hij kan heel charmant overkomen en zegt meer met zijn gezicht dan in 100 woorden daarbij is het heel moeilijk om hem boos te krijgen. Mensen slikken dat. Hij's charismatisch. Ik wordt er zowaar misselijk van.


    Zeer charmant. Echt een Jezus-christ-superstar waarvan ik zijn poster zo boven mijn bed zou plakken.
    Haha, maar ik weet wat je bedoelt. Hij weet charmes inderdaad goed te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 21:13 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Zeer charmant. Echt een Jezus-christ-superstar waarvan ik zijn poster zo boven mijn bed zou plakken.
    Haha, maar ik weet wat je bedoeld. Hij weet charmes inderdaad goed te gebruiken.


    Het is gewoon ergerlijk als je het door hebt. Al degene die het niet door hebben zouden zijn poster écht nog boven hun bed plakken. Het ergste is nog dat niemand van zijn aanhangers echt weet waarvoor ze stemmen. Het zijn vooral diegene die niet geïnteresseerd zijn in de echte politiek (en jammer genoeg hebben we er zo best veel in België ) en stemmen op degene die het 'het beste kan uitleggen' en De Wever speelt dat verdomd goed uit.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 21:14 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Het is gewoon ergerlijk als je het door hebt. Al degene die het niet door hebben zouden zijn poster écht nog boven hun bed plakken. Het ergste is nog dat niemand van zijn aanhangers echt weet waarvoor ze stemmen. Het zijn vooral diegene die niet geïnteresseerd zijn in de echte politiek (en jammer genoeg hebben we er zo best veel in België ) en stemmen op degene die het 'het beste kan uitleggen' en De Wever speelt dat verdomd goed uit.


    Dat vind ik nu niet.
    Er is in Antwerpen enorm veel veranderd sinds hij burgemeester is, en het feit dat daar de stemmen het hoogst liggen voor hem, wil het wel zeggen dat men tevreden is over hem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pabitel schreef:
    (...)

    Wanneer is hij dat niet?

    Inderdaad, in mijn ogen straalt hij veel negativiteit uit.

    Ik heb voor Groen gestemd trouwens, drie keer (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Avarosa schreef:
    Haha oeps, zat ik net te klagen tegen een vriend, heeft hij er blijkbaar op gestemd voor het Vlaams parlement. Nu voel ik me nogal dwaas. :'D

    Niet slecht voelen, ik zit al een hele dag tegen mijn vriend te klagen en die heeft daar ook op gestemd :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Harcourt schreef:
    (...)

    Dat vind ik nu niet.
    Er is in Antwerpen enorm veel veranderd sinds hij burgemeester is, en het feit dat daar de stemmen het hoogst liggen voor hem, wil het wel zeggen dat men tevreden is over hem.


    Daar heb je inderdaad een heel goed punt. Dat zou je als West-Vlaming wel eens over het hoofd zien omdat de mensen die hier op hem stemmen het inderdaad niet echt lijken te weten. Maar Antwerpen is inderdaad wel een belangrijk geval apart.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.