• Wat vinden jullie eigenlijk van de uitslagen van deze verkiezingen?
    Ik denk dat ik de komende jaren onder een steen ga leven.

    De uitslagen

    Oh, en, wie van jullie mocht er zelf aan gaan kiezen? ^^
    Mijn vriend moet gaan tellen en hij liet net weten dat het wel nog even zal duren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tuala schreef:
    (...)
    Inderdaad, in mijn ogen straalt hij veel negativiteit uit.

    Ik heb voor Groen gestemd trouwens, drie keer (:


    High-Five. Ook mijn reden om 3x groen te stemmen. (:
    Groen is positief en NV-A's tegenpool en wat tegengewicht mag wel.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wat frustrerend trouwens Ems dat jij nog niet mocht. Ik zou echt geïrriteerd rondlopen als ik er van alles over zou weten en machteloos naar de uitslagen zou moeten luisteren. Ik ben met volle energie naar het stembureau getrokken vanmorgen. Niet dat het veel geholpen heeft maar kom, ik heb toch IETS van inspraak gehad.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 21:29 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    He bah.
    Tegen NVA persoonlijk heb ik niet veel, hoewel ik door hun idiote idee met de index geweigerd heb om op hen te stemmen.
    Ik heb een lekker nutteloze stem uitgevoerd op de hele kleine partijen, gewoon omdat ik niet neutraal wilde stemmen maar ook niet voor een van de grote partijen.
    Het ergste vind ik nog dat ik gewoon écht niet op de kop van Bart De Wever kan, ik vind dat hij iets té zelfzeker en arrogant is.

    Ik ben trouwens vandaag voor de tweede keer gaan stemmen en voelde me echt geweldig toen ik dat deed.
    Niet omdat stemmen leuk is hoor. Maar ik moest dus gaan stemmen in de muziekschool enkele straten verderop. Omdat het mooi weer was besloot ik om van de gelegenheid gebruik te maken om met mijn hond (een chihuahua) te gaan wandelen. Daar toegekomen nam ik hem natuurlijk op de arm en binnen zag het echt zwart van het volk, niet normaal. Bij de deur stond een man die vroeg bij welk bureau ik moest zijn. 51 namelijk. Hij wees me de gang door, wat dus betekende dat ik door al dat volk moest wringen. Kwam ik bij mijn bureau uit, stond daar niemand.
    Maar echt serieus, er waren twee mensen achter de gordijntjes aan het stemmen en één iemand was nog bezig om haar pas af te geven.
    Ik was op een minuutje weer buiten en iedereen (die me herkende aan mijn lekker opvallende hond) keek me echt vet jaloers aan toen ik zo snel alweer naar buiten kon(flower)
    Vorig jaar heb ik trouwens ook maar twee minuutjes moeten aanschuiven, en mijn ouders beweren dat ze in hun hele leven nog nooit langer dan vijf minuten hebben moeten aanschuiven.
    Per locatie waar je moet stemmen zit je alfabetisch ingedeeld, en blijkbaar heeft onze achternaam (die begint met een p) veel geluk^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Histoire schreef:
    (...)

    High-Five. Ook mijn reden om 3x groen te stemmen. (:
    Groen is positief en NV-A's tegenpool en wat tegengewicht mag wel.

    Jeej, high-five! (:

    @CatchADream: Wij hadden juist ongeluk. De enige rij die tot buiten stond, was natuurlijk net degene waas ik bij moest gaan staan. Maar ja, uiteindelijk ging het nog wel snel vooruit en ik ben blij dat ik het heb mogen doen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Jeej, high-five! (:

    @CatchADream: Wij hadden juist ongeluk. De enige rij die tot buiten stond, was natuurlijk net degene waas ik bij moest gaan staan. Maar ja, uiteindelijk ging het nog wel snel vooruit en ik ben blij dat ik het heb mogen doen. (:


    Ah das echt wel rot, verspeel je daar al je vrije tijd en alle kansen om lekker van het zonnetje te genieten :(
    Ik ben het trouwens met jullie eens over dat De Wever altijd tegen alles is.
    Maar in principe vind ik dat niet slecht, want ik ben ook tegen al die dingen. Dat is waarom ze ook zoveel stemmen krijgen, want veel mensen zijn tegen die dingen.
    Helaas lijkt niemand te beseffen dat NVA wel tegen alles is, maar dat ik als kiezer die niet alles heeft gevolgd van de politiek geen enkel standpunt heeft gehoord waar hij voor was. Waar zijn de oplossingen op alle dingen die hij wou veranderen?
    Ik ben persoonlijk geen links persoon, dus je zal me nooit op groen of spa zien stemmen. Maar ik vind nva gewoon niet de goede partij om het heft dan wél in handen te nemen.
    Ik zou dan eerder voor CD&V gaan.
    Maar zelf ben ik gewoon niet echt iemand die voor de grote partijen stemt.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Histoire schreef:
    Wat frustrerend trouwens Ems dat jij nog niet mocht. Ik zou echt geïrriteerd rondlopen als ik er van alles over zou weten en machteloos naar de uitslagen zou moeten luisteren. Ik ben met volle energie naar het stembureau getrokken vanmorgen. Niet dat het veel geholpen heeft maar kom, ik heb toch IETS van inspraak gehad.


    Inderdaad! Het maakte me gek vandaag.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    CatchADreamx schreef:
    (...)

    Ah das echt wel rot, verspeel je daar al je vrije tijd en alle kansen om lekker van het zonnetje te genieten :(
    Ik ben het trouwens met jullie eens over dat De Wever altijd tegen alles is.
    Maar in principe vind ik dat niet slecht, want ik ben ook tegen al die dingen. Dat is waarom ze ook zoveel stemmen krijgen, want veel mensen zijn tegen die dingen.
    Helaas lijkt niemand te beseffen dat NVA wel tegen alles is, maar dat ik als kiezer die niet alles heeft gevolgd van de politiek geen enkel standpunt heeft gehoord waar hij voor was. Waar zijn de oplossingen op alle dingen die hij wou veranderen?
    Ik ben persoonlijk geen links persoon, dus je zal me nooit op groen of spa zien stemmen. Maar ik vind nva gewoon niet de goede partij om het heft dan wél in handen te nemen.
    Ik zou dan eerder voor CD&V gaan.
    Maar zelf ben ik gewoon niet echt iemand die voor de grote partijen stemt.

    Niet helemaal waar, ze zijn wel voor meer bevoegdheden naar Vlaanderen. Maar dat dus eigenlijk omdat ze tegen België zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Niet helemaal waar, ze zijn wel voor meer bevoegdheden naar Vlaanderen. Maar dat dus eigenlijk omdat ze tegen België zijn.

    Ja dat weet iedereen, maar voor de rest bedoel ik.
    En wie het in hemelsnaam in zijn hoofd heeft gekregen om België en Wallonië te splitsen is echt een idioot.
    We zijn een van de kleinste landjes van de wereld al, en nog kunnen we niet overeen komen. Echt belachelijk.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    (...)
    Ja dat weet iedereen, maar voor de rest bedoel ik.
    En wie het in hemelsnaam in zijn hoofd heeft gekregen om België en Wallonië te splitsen is echt een idioot.
    We zijn een van de kleinste landjes van de wereld al, en nog kunnen we niet overeen komen. Echt belachelijk.


    Vlaanderen bedoel je? (:

    Ik ben nog te jong, maar ik zou op de NVA gestemd hebben. Als enige van Q blijkbaar. Ik zou nooit op de SP.A. kunnen stemmen. Fijn dat ze welvaart voor iedereen willen, maar niet ten koste van mensen die meer verdienen. En een partij die een dag voor de verkiezingen plots tegen het hoofddoekenverbod is voor extra stemmen, ik snap niet hoe mensen daarop kunnen stemmen. En Bart De Wever vind ik echt een fantastische man. De Latijne quotes maken het af. :Y) Dus ik was blij met de uitslag. Nu hopen dat Di Rupo geen premier blijft.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Vlaanderen bedoel je? (:

    Ik ben nog te jong, maar ik zou op de NVA gestemd hebben. Als enige van Q blijkbaar. Ik zou nooit op de SP.A. kunnen stemmen. Fijn dat ze welvaart voor iedereen willen, maar niet ten koste van mensen die meer verdienen. En een partij die een dag voor de verkiezingen plots tegen het hoofddoekenverbod is voor extra stemmen, ik snap niet hoe mensen daarop kunnen stemmen. En Bart De Wever vind ik echt een fantastische man. De Latijne quotes maken het af. :Y) Dus ik was blij met de uitslag. Nu hopen dat Di Rupo geen premier blijft.


    Waarom vind je hem een fantastische man?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Vlaanderen bedoel je? (:

    Ik ben nog te jong, maar ik zou op de NVA gestemd hebben. Als enige van Q blijkbaar. Ik zou nooit op de SP.A. kunnen stemmen. Fijn dat ze welvaart voor iedereen willen, maar niet ten koste van mensen die meer verdienen. En een partij die een dag voor de verkiezingen plots tegen het hoofddoekenverbod is voor extra stemmen, ik snap niet hoe mensen daarop kunnen stemmen. En Bart De Wever vind ik echt een fantastische man. De Latijne quotes maken het af. :Y) Dus ik was blij met de uitslag. Nu hopen dat Di Rupo geen premier blijft.


    Je bent volgens mij één van de enige die Bart een geweldige man vind. Ik vind het een man van niks...
    Over Di Rupo denk ik wel hetzelfde xp


    16 - 09 - '17

    Histoire schreef:
    (...)

    Waarom vind je hem een fantastische man?


    Zijn gevoel voor humor alleen al. :'D
    @Pabitel, ik heb zo het gevoel dat wel meer mensen dat vinden. ^^ (Over Di Rupo en De Wever)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pabitel schreef:
    (...)

    Je bent volgens mij één van de enige die Bart een geweldige man vind. Ik vind het een man van niks...
    Over Di Rupo denk ik wel hetzelfde xp


    Daarom dan ook dat hij zoveel stemmen heeft gehaald? :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Vlaanderen bedoel je? (:

    Ik ben nog te jong, maar ik zou op de NVA gestemd hebben. Als enige van Q blijkbaar. Ik zou nooit op de SP.A. kunnen stemmen. Fijn dat ze welvaart voor iedereen willen, maar niet ten koste van mensen die meer verdienen. En een partij die een dag voor de verkiezingen plots tegen het hoofddoekenverbod is voor extra stemmen, ik snap niet hoe mensen daarop kunnen stemmen. En Bart De Wever vind ik echt een fantastische man. De Latijne quotes maken het af. :Y) Dus ik was blij met de uitslag. Nu hopen dat Di Rupo geen premier blijft.


    Hij sprak het Latijn niet eens juist uit.
    Goed, niet alles wat De Wever zegt is belachelijk, maar ik zou nooit, nooit, nooit op N-VA stemmen, gewoon om de mensen die achter N-VA staan. Ik bedoel: Waar denk je dat al die Vlaams Blokkers naartoe zijn met hun stem? En ook omdat ze in woorden niet racistisch zijn, maar in daden wel.
    Voor SP.A zou ik wel stemmen op de gemeenteverkiezingen, omdat Groen er hier niet is. Het is door SP.A dat we zoveel sociale zekerheid hebben, dat iedereen zoveel sociale zekerheid heeft. Moesten zij er niet geweest zijn, zaten we hier ook maar te vorten.
    Maar ach, ik zou ook niet voor de PS gestemd hebben als ik in Wallonië gewoond zou hebben, gewoon omdat elke regering die zo lang aan de macht is corrumpeert.
    Tja, ik blijf voor Groen/Ecolo en als ik op die op de één of andere manier niet zou kunnen stemmen als ik zou mogen stemmen, zou ik voor SP.A gaan.
    Maar dat is mijn mening, natuurlijk ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Harcourt schreef:
    (...)

    Daarom dan ook dat hij zoveel stemmen heeft gehaald? :'D


    Omdat Bart bij de NVA zit, wil het nog niet zeggen dat mensen daarom voor de NVA stemmen he.


    16 - 09 - '17