• Heb dus net de film 'Vampire Academy' gekeken en kwam erachter - door het einde, dat het dus een
    filmreeks wordt dat gebaseerd is op een boekenreeks (zucht).
    Nu was mijn vraag, want ik heb ze even alle 6 gedownload, wat is jullie mening over deze boekenreeks? Want als het de moeite
    niet waard is, denk ik niet dat ik eraan ga beginnen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 19:58 ]


    To infinity and beyond •

    Ik heb de boeken en de film niet gezien, maar boeken zijn eigenlijk altijd beter dan de film.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mads schreef:
    Ik heb de boeken en de film niet gezien, maar boeken zijn eigenlijk altijd beter dan de film.


    I disagree :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    I disagree :a


    Nu ben ik benieuwd, over welke verfilming heb je het?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vond de boeken geweldig en heb ze al meermaals gelezen.
    Veel beter dan de film, waar ik best teleurgesteld in was.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Mads schreef:
    (...)

    Nu ben ik benieuwd, over welke verfilming heb je het?


    Divergent (; oh en ik durf te wedden dat dit ook gaat gelden voor Maze Runner.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 9:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De boeken zijn echt super. VA is zowat mijn lievelings boekenreeks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vond de boeken geweldig en verslond ze maar al te graag!
    Vind het nog steeds stom dat ik de film niet heb kunnen zien, omdat hij hier niet draaide...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Moroi schreef:
    Ikzelf vind de boeken echt heel goed stukken beter dan de film. Als ik jou was zou ik het eerste boek wel lezen omdat er gewoon veel meer details in zitten, die in de boeken daarna nodig zijn. Ook klopt niet alles wat ze in de film hebben gedaan en hebben ze dingen overgeslagen die ik toch best belangrijk vond.

    Klopt. Ik ga mee met deze mening. Al heb ik de film dan niet gekeken, want ik vond de trailer echt tegenvallen.. Ik wil mijn gedachte die ik nu heb over de boeken ook niet verpesten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb de film nog niet gezien, maar ik durf te wedden dat de boeken tien keer leuker zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.