• (Een soort vervolg op mijn al heel lang uitgestorven RPG die best lang heeft gelopen, genaamd; Wolfblood)


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Speeltopic 1

    Wolfsmensen; (maximum van 10)
    - Alfa - xLenox - Adam James Hemene - 26 -
    Vijf jongens/mannen; VOL
    - Myle - Casper Aiden Wakefield - 18 -
    - Raccoon - Aiden Russel Lowlands - 24 -
    - Alioquin - Luke Hamilton Raves - 19 -
    - Ninuturu - Tyler Scott Cage - 27 -
    - Anakin -
    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - PeterParker
    - HoechIin
    - Vulpine - Amaya Noë - 24 -
    - Paracosm Aurora Calantha Maheras - 21 -
    - Caelia - Ayla Hope Savage - 22 -

    De Hunters; (maximaal 10)
    - Leider - Paracosm - Werpmessen - Rhin Malachi Philomena - 24 -
    Vijf jongens/mannen;
    - MarkOfCain - Geweren - Damen Ross Smith - 35 -
    - Alioquin - Pijl en boog -
    - Desaparece -
    -

    Vijf meiden/vrouwen; VOL
    - Caelestis - Werpmessen - Olivia "Liv" Dakota Harrison - 18 -
    - Iphigenia - Pijl en boog - Aspyn Katherine Marshall - 21 -
    - xLenox - Twin samurai swords - Mavis Catherine Jones - 21 -
    - Desaparece - Slinger & messen - Jade Moira Yorkwill - 19 -
    - Asterism -

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd (vanaf 18);
    Uiterlijk + foto;
    Wolfuiterlijk;
    Innerlijk (graag uitgebreid);
    Wolf of Hunter;
    Wapens (voor Hunters. Graag variatie);
    Eventuele familieverwanten;
    Extra's;

    Regels;


    -Ik wil graag gemotiveerde RPG'ers! Dit maakt het leuker
    -Het minimum aantal woorden is 200. Hier wordt geen discussie over gevoerd
    -Maximaal twee personages, graag in combinatie
    -Reserveringen blijven twee dagen staan
    -OOC tussen haakjes
    -Geen perfecte personages. Iedereen heeft zijn kwaaltjes
    -Wolfsmensen kunnen veranderen wanneer ze willen. Echter bij volle maan zijn ze gedwongen hun wolfgedaante te behouden tot de zon opkomt
    -Liefde tussen wolfsmensen en Hunters is mogelijk, maar houd het reëel
    -Moorden en ernstig verwonden zonder toestemming is niet toegestaan, overleg het eerst met elkaar en vermeld het aan mij, Myle
    -Houd je aan de regels, het niet nastreven van de regels kan een ban uit het RPG veroorzaken
    -Houd rekening met elkaar, niet iedereen heeft altijd tijd om te reageren. Wanneer het te snel gaat komt hier een regel voor



    Voor vragen over het RPG kun je bij Myle terecht! Ik bijt niet!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alioquin schreef:
    Ik wil eventueel wel een hunter (*Claim pijl en boog als dat kan*) Geslacht maakt niet uit, wat komt handig uit?


    Sorry, heb ik al.
    Als je een man hebt vind zou ik het nog wel prima vinden, denk ik.
    Ik wil niet egoïstisch klinken ofzo, sorry : |

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:35 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iemand die eventueel familie van Aleydis wilt zijn?

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:40 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MarkOfCain schreef:
    (...)
    Ik had guns ook al geclaimd ....


    sorry, ik heb het veranderd


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Lol, die wolf heb ik volgens mij gebruikt voor Cooper in het vorige RPg, waar dit een vervolg van is ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik alvast werpmessen claimen voor de leider van de Hunters?


    Iphigenia schreef:
    (...)

    Sorry, heb ik al.
    Als je een man hebt vind zou ik het nog wel prima vinden, denk ik.
    Ik wil niet egoïstisch klinken ofzo, sorry : |


    Vecht het maar uit :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paracosm schreef:
    Kan ik alvast werpmessen claimen voor de leider van de Hunters?


    As we speak werpt iemand op tv net een mes in iemands been. Verschrikkelijk enge timing, Mirte!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Opgelost ^^

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 9:22 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik vind 2 leuk hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Damen Ross Smith



    Leeftijd (vanaf 18): 35 jaar

    Uiterlijk + foto:
    Damen is een 1m 87 lang en heeft kort bruin haar. Hij heeft een getinte huid en appelgroene ogen. Hij heeft een stoppelbaardje. Damen draagt vaak makkelijk zittende kleding zoals hemdjes en jeansbroeken. Je zult hem zo weinig mogelijk zien in een pak tenzij dat van hem verwacht wordt.

    Wolfuiterlijk: /

    Innerlijk (graag uitgebreid): Damen is een echte overlever. Hij doet alles om te overleven en zijn vrienden en teamgenoten te beschermen. Hij is zeer sociaal en zit altijd graag met iedereen te praten. Ondanks dat is hij nog steeds single ,ook omdat hij geen noodzaak heeft aan en relatie. Hij concentreert zich liever op zijn werk. De wolfmensen opsporen. Ondanks dat Damen sociaal is , is hij achterdochtig en weet hij dat niet iedereen goede bedoeling heeft, daarbij vertrouwd hij (buiten zijn mede Hunters) mensen ook nooit voor honderd procent want het kan altijd zijn dat ze toch een wolfmens blijken te zijn. Hij is wel helemaal niet bescheiden en kan soms wel wat een te hoge dunk van zichzelf hebben , wat hem soms dus te arrogant maakt. Hij is wel erg charmant en veel mensen vallen voor zijn charmes, eigenlijk wilt Damen wel een relatie maar hij vindt altijd uitvluchten en hij heeft nog nooit het juiste meisje gevonden wat hem erg eenzaam maakt. Hij is fel en reageert soms te hard, dit is typisch een kenmerk van zijn vader en die probeert hij altijd te negeren maar hij lijkt eenmaal wel voor een deel op zijn vader. Hij is ook rusteloos en wild en dat zijn de eigenschappen die hij het liefst wou wissen. Hij had liever de koele vastberadenheid gekregen van zijn moeder. Wel heeft hij de slimme genen van zijn moeder geërfd maar ook een paar negatieve kenmerken namelijk: hij is snel prikkelbaar, hij praat (ondanks dat hij sociaal is) niet graag over zijn gevoelens en kropt liever alles op, ook is hij soms te vurig.

    Wolf of Hunter: Hunter

    Wapens (voor Hunters. Graag variatie): Zijn wapen zijn geweren. Hij is er werkelijk geweldig in en mist zijn doel bijna nooit.



    Eventuele familieverwanten: Zijn moeder was een Hunter en zijn vader was een wolfmens. Hij heeft zijn vader nooit gekend en wou hem eerlijk ook niet leren kennen, volgens zijn moeder was het een one night’s stand en wist ze niet wat hij was, pas later maar toen was het al te laat. Niemand van de Hunters weet er van en zo wilt Damen het ook houden. Hij is al blij dat hij geen wolfmens is geworden maar is nog steeds boos dat hij misschien ook zo’n monster kon geworden zijn. Ondertussen is zijn moeder al gestorven en Damen heeft geen idee of zijn vader überhaupt nog leeft.

    Extra's:


    Hij heeft een hele variatie aan geweren maar zijn favoriet geweer blijft toch zijn COLT 1911 A1 .45 kaliber.

    Als ik iets moeten aanpassen zeg het dan maar! :)

    @ Raccoon – Nummer 2!


    ik faceclaim Amanda Seyfried XD
    Ik hou van haar ;P



    of deze:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:46 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    ik faceclaim Amanda Seyfried XD
    Ik hou van haar ;P


    She's amazing!


    Echt hoor, ik ken al die mensen niet x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.