• Ik ben een beetje in een vrolijke bui dat Lacey Sturm haar boek The Reason bij uitkom, dus ik kon het niet laten om mijn profiel een beetje aan te passen in het Lacey Sturm thema. Lacey is ook altijd al een heel belangrijk persoon in mijn leven geweest. Ik ken haar dan wel niet persoonlijk, maar in mijn donkerste periodes heb ik heel veel steun gehad aan haar video en haar muziek, en ze is dus zeker iemand waar ik naar opkijk. Ik heb mij er al lang bij neergelegd dat ik haar nooit in het echt zal ontmoeten, maar alsnog kijk ik nog steeds uit naar elk nieuwtje dat ze haar fans kan bieden.





    “There are so many stupid things
    that steal that purpose from us.
    The stupid things that you believe a lie
    that we ‘re not as important as we really are.
    That our life isn’t as important as it really is.
    It’s important to the people that you love,
    it’s important to the people that you will love in the future,
    it’s important to the world around you
    and it’s so important that you fulfill the purpose
    that only you can fulfill the way that you can fulfill that.”




    Wat vinden jullie er van? Wie is trouwens jullie 'rolmodel' of idool? En hoe zou je reageren als je dit ooit in het echt zou zien?

    Ik zou waarschijnlijk wenen als ik Lacey ooit in het echt zou zien. Best zielig, maar zo is het nu eenmaal en ik schaam me er niet voor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    J.K Rowling & Ellen Degeneres
    Ik zou echt niet weten wat ik zou doen wanneer ik ze zou ontmoeten, waarschijnlijk niet stoppen met glimlachen (als in nooit meer).

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 20:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Niet specifiek een persoon; ieder persoon die zijn dromen durft na te jagen, zichzelf durft te zijn, onvoorwaardelijk van anderen houdt en openstaat voor anderen. Dat bewonder ik altijd wel. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 21:23 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Niet specifiek een persoon; ieder persoon die zijn dromen durft na te jagen, zichzelf durft te zijn, onvoorwaardelijk van andere houdt en openstaat voor anderen. Dat bewonder ik altijd wel. :Y)
    True, true.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Inspirerende tekst...
    En eigenlijk wilde ik zeggen dat ik geen rolmodel heb, omdat ik me geen persoon zou kunnen bedenken aan wie ik echt een voorbeeld neem. Dat is eigenlijk niet helemaal waar, want mijn vader zou ik die titel van rolmodel best willen geven...
    Toen kwam ik deze reactie tegen en daar kan ik me eigenlijk ook heel erg in vinden:

    Moth schreef:
    Niet specifiek een persoon; ieder persoon die zijn dromen durft na te jagen, zichzelf durft te zijn, onvoorwaardelijk van andere houdt en openstaat voor anderen. Dat bewonder ik altijd wel. :Y)


    Hamartia

    Eerlijk? Ik heb werkelijk geeeen idee. Ik streef mijn eigen doelen in het leven na en heb daarbij niet iemand als rolmodel waar ik nu aan kan denken. Misschien schiet me straks nog iemand te binnen, maar voor nu heb ik geen idee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kijk altijd op naar mensen die zichzelf durven zijn, die zichzelf blijven, wat er ook gebeurt en hoe beroemd ze ook zijn/worden...
    Enkele personen zijn hier in dit topic al genoemd, maar ik wil daar Conchita Wurst nog aan toevoegen.
    Echt waar, dat hele gedoe op het Eurosongfestival en onder andere dat interview in de Graham Norton Show heeft me mijn ogen doen openen en beseffen dat ik echt mezelf mag durven zijn.
    Ik kijk echt op naar haar hoe ze omgaat met al die media-aandacht n hoe ze toch met haar twee voeten op de grond blijft.
    Wat ik zou doen als ik haar zou ontmoeten? Haar een knuffel geven en haar bedanken voor wat ze voor mij betekent/betekend heeft.


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Mijn rolmodel is mijn moeder. En nu kan ik een hele lap uitleg geven over waarom ze dat is, maar laat ik het maar zo kort mogelijk houden.
    Ze is er altijd voor me, ondanks dat ze zich door haar reuma nooit goed voelt en ze ook niet heel veel kan. Toch steunt ze me en probeert ze de beste moeder te zijn die er is. Voor mij ís ze de beste moeder die er is. Ik kan altijd bij haar terecht wanneer er wat is, en we lachen en huilen samen. Ik hou van mijn mama. <3




    Maaarrr als we het over de beroemdhedenboeg gaan gooien, dan is deze meneer mijn idool:



    Gewoon. Wegens zijn teksten en muziek. Ik ben nu al een poos een Stan, en ik ben er trots op. Wanneer ik in diepe shit zit voor mijn gevoel, en ik echt niet weet wat te doen dan luister ik onder andere Eminem. Aangezien ik het moeilijk vind om fysiek mijn woede te uiten, want ik ben een opkropper, kan ik tijdens het muziek luisteren in mijn hoofd helemaal los gaan en mijn woede uiten.
    Dit klinkt misschien wat raar, maar zo is het wel.

    Oftwel: Mijn moeder en Eminem zijn mijn rolmodel/idool. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn rolmodel is Arya Stark.


    Ze is namelijk pas acht/negen als ze haar leven verliest. Ze verliest haar familie, haar thuis en ze wordt meerdere malen gevangen genomen, maar ondanks dat blijft ze sterk en vergeet ze niet wie ze is. Uiteindelijk maakt ze de keuze om naar het onbekende te gaan en wordt ze nog cooler dan ze eigenlijk was. Altijd als ik het lastig heb denk ik aan haar, hoe ze het tien keer zo zwaar had en er alsnog veel beter mee omging dan ik op dat moment.
    En ja, ik weet dat ze fictie is. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Moth schreef:
    Niet specifiek een persoon; ieder persoon die zijn dromen durft na te jagen, zichzelf durft te zijn, onvoorwaardelijk van anderen houdt en openstaat voor anderen. Dat bewonder ik altijd wel. :Y)


    Dit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Jennifer Lawrence –– omdat ze ten eerste een fantastische actrice is die nooit is gestopt om haar dromen uit te laten komen en ten tweede omdat ze zich zo staande weet te houden in de harde wereld van de glamour in Hollywood.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 15:05 ]


    Alan Rickman en JK Rowling.
    Ik zal eerlijk gezegd totaal flippen, ik ga al door het lind als ik Alan Rickman in een film zie, laat staan in het echt ;)


    Alan Rickman <3


    JK Rowling


    "Not my daughter, you bitch!"

    Hmm, lastig haha, maar zou dan toch voor Tom Fletcher gaan. Zijn band McFly heeft heel veel voor mij betekend op de middelbare school en Tom is daarbij echt wel een beetje een voorbeeld geworden, met wat hij bereikt heeft en hoe hij is :')


    As travars


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Tyler Ward. Hij is zo ontzettend lief voor zijn fans en doet echt zijn best om met ze allemaal in contact te komen. Ondanks het feit dat hij toch best "beroemd" is geworden, blijft hij toch heel erg zichzelf en dat vind ik goed. Zijn bedoelingen zijn puur goed en ik hoop ooit zo'n goed persoon als hem te worden (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Angelina Jolie --
    om bepaalde redenen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.