• Praattopic voor het RPG


    Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...



    Rollentopic
    Speeltopic 1

    Namen;

    MarkOfCain - Leen
    Myle - Kyle
    Alioquin - Sha're
    HoechIin - Nichelle
    Caelia - Jennifer
    Paracosm - Mimi/Mirte
    Ninuturu - Lynn
    Iphigenia - Delilah
    Confiance - Floor
    Raccoon - Saar
    VUlpine - Tesla
    xLenox - Lenox
    PeterParker - Simone
    Desaparece - Chinouk

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paracosm schreef:
    (...)

    Ik denk dat we niet echt een tijd af moeten spreken dat we naar een ander dagdeel gaan. Kyle kan denk ik het beste inschatten wanneer dat mogelijk is. Ik wil gewoon over springen naar een nieuw dagdeel wanneer mijn personage daar klaar voor is, niet plotseling in een gesprek. . .


    Precies dit. Ik vind het heel vervelend als m'n personage nog "bezig" is met iemand en het moet ineens afgekapt worden omdat het een ander dagdeel is. Daarbij kun je zelf ook de tijd langzaam vooruit laten gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ah, zo! Dat iedereen in ieder geval de tijd heeft om af te ronden?
    Van wat ik me kan herinneren, ging dat 'vroeger' altijd heel plotseling. Dit is zeker fijner, haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    Ah, zo! Dat iedereen in ieder geval de tijd heeft om af te ronden?
    Van wat ik me kan herinneren, ging dat 'vroeger' altijd heel plotseling. Dit is zeker fijner, haha.


    Je hoeft in principe niets af te reonden, je kunt gewoon verdergaan. Het is niet zo dat je midden in een gesprek zit en dat als het langzaam middag wordt, je ineens moet stoppen. Het is zoals real life. Dan moet je toch ook niet ineens stoppen met praten omdat het 12 uur is? Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Je hoeft in principe niets af te reonden, je kunt gewoon verdergaan. Het is niet zo dat je midden in een gesprek zit en dat als het langzaam middag wordt, je ineens moet stoppen. Het is zoals real life. Dan moet je toch ook niet ineens stoppen met praten omdat het 12 uur is? Hahah


    Haha, nee - dat zeg ik ook niet.
    Maar in een rpg beschrijf je toch ook niet elke minuut van de dag?
    Wat ik me kan herinneren is dat er vaak gewoon abrupt een einde aan de dag werd gemaakt - omdat je anders wel eeuwig door kan gaan.

    Achja, wat maakt het ook uit.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 22:46 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Meestal wordt er echt pas een directe switch gemaakt als het té lang hetzelfde tijdstip is, maar doordat je dus zelf ook de tijd vooruit kunt laten gaan gebeurt dat niet heel gauw meer. En als vrijwel iedereen op het punt staat van naar bed gaan, in de RPG dan. Althans dat is mijn ervaring (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dank jullie wel, voor de uitleg.
    Na een jaar lang op Tumblr aan rpg's te hebben mee gedaan, gaat dit ineens weer heel anders. Ik moet er weer even echt aan wennen, deze vorm van rpg.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    @wolfmensen
    Sommige mensen hadden het er over om samen te komen?? Bij Adam kan het wel aangezien zijn huis toch aan de rand van het bos is en omdat zijn huis altijd open is voor iedereen.. Behalve voor Hunters natuurlijk ;)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    @wolfmensen
    Sommige mensen hadden het er over om samen te komen?? Bij Adam kan het wel aangezien zijn huis toch aan de rand van het bos is en omdat zijn huis altijd open is voor iedereen.. Behalve voor Hunters natuurlijk ;)


    Oh ja! Mijn poppetje en die van Raccoon hadden het er over :Y) Lijkt mij wel leuk


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    xLenox schreef:
    @wolfmensen
    Sommige mensen hadden het er over om samen te komen?? Bij Adam kan het wel aangezien zijn huis toch aan de rand van het bos is en omdat zijn huis altijd open is voor iedereen.. Behalve voor Hunters natuurlijk ;)



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iphigenia schreef:
    (...)



    Hahahahaha x'3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Iphigenia schreef:
    (...)



    hahahahaha x'D
    Sorry ik wil geen moordende bruten in mijn huis hebben, dat zou de sfeer misschien een beetje bederven (N)
    Als jullie lief zijn en beloven niet meer te jager zijn jullie van harte welkom (A)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Caelia schreef:
    (...)

    Mhahah, dát gaat ze zo niet leuk vinden. Ik zie de klanten en hun collega's al kijken als hij haar kleding uitdeelt. No way dat Ayla in der nakie naar het eetcafé gaat x'D


    Hahahaah. :'D Dan zou ze toch écht wel gek zijn.
    Nee, maar als ze daarna na een uurtje terug komt en ze ziet haar kleding verspreid - of op plaatsen liggen waar ze niet aan kan. Oh boy. Vuurwerk! :Y) Ik ben dan benieuwd naar Alia's reactie lol. Waarschijnlijk zou ze zoals een echte grootmoeder het gekibbel tussen die twee stop zetten en dan bevelen dat Zico al haar kleding netjes terug moet geven. Eigenlijk zijn het gewoon écht twee kleine kinderen. :'p

    Ohja trouwens. Jullie mogen mij allemaal Naomi noemen. Dat is makkelijker dan Anakin. ;p

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 18:05 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Hahahaah. :'D Dan zou ze toch écht wel gek zijn.
    Nee, maar als ze daarna na een uurtje terug komt en ze ziet haar kleding verspreid - of op plaatsen liggen waar ze niet aan kan. Oh boy. Vuurwerk! :Y) Ik ben dan benieuwd naar Alia's reactie lol. Waarschijnlijk zou ze zoals een echte grootmoeder het gekibbel tussen die twee stop zetten en dan bevelen dat Zico al haar kleding netjes terug moet geven. Eigenlijk zijn het gewoon écht twee kleine kinderen. :'p

    Ohja trouwens. Jullie mogen mij allemaal Naomi noemen. Dat is makkelijker dan Anakin. ;p



    Mhaha, vuurwerk; op zeker! Beter maakt ie zich uit de voeten want als ze hem te pakken krijgt vangt ie een knal x'D
    Ik denk dat haar grootmoeder die twee – bijna letterlijk – bij hun nekvellen pakt om het “gevecht” te laten stoppen, de een met een schop onder der kont naar achter stuurt en Zico inderdaad alle kledingstukken weer bij elkaar laat verzamelen, waarna hij ze mag terug geven. Jup, definitely twee kleine kinderen x'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Jennifer en Paracosm
    Is het voor jullie goed als Zico nu naar jullie toekomt?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Wat mij betreft wel hoor.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'