• 2 jongeren, een jongen en een meisje, broer en zus. Ze hebben samen naar Spanje moeten verhuizen omdat hun ouders in Spanje een camping hebben gekocht. Ze moesten mee en lieten alles achter, hun school, huis en hun vrienden. Die vrienden missen ze zo erg dat ze ze gevraagd hebben allemaal te komen deze zomer. 4 jongens en 4 meiden zijn onderweg naar de camping. Het enige is dat de camping heel slecht loopt en het nou ook niet echt geweldig eruit ziet. Ondanks dat de jongeren voor vakantie komen komen ze ook helpen om de camping tot een succes te maken. Met elkaar moeten ze zorgen voor een leuke camping en natuurlijk een geweldige vakantie met elkaar.

    Dit is een oude rpg die opnieuw geopend wordt.
    Rollen:
    Kinderen van de eigenaar:
    -Jayson Luke Wakefield Quin98
    -Camille Yare Rae Roux Lizor

    Vrienden:
    -Santana Fedelia MartinezDavern
    -Shanaye Autumn LaighleisDavern
    -Willow YeatsAintItfun
    -
    -
    - Damon Bradly Gaele Lizor
    - Finley 'Finn' MomsenTootles
    - Dylan Lucas DiAngelo LouisPan
    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Bevriend met zoon of dochter:
    Extra:


    Regels:

    Er is geen minimum van zinnen maar maak het niet te kort
    16+ mag
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Hou het wel realistisch
    Na een week niet reageren zonder dat het aangegeven is lig je eruit
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    Alleen Quin98 of Davern maken nieuwe topics aan.

    We beginnen met dat de jongeren aankomen bij de camping. Ze zijn met ze alle met de bus gekomen en de dochter en zoon van de eigenaar staan ze al op te wachten.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 20:35 ]

    [Wie wil er een gesprek beginnen met Damon/Camille of gaan we nog gewoon verder met een beetje een algemene intro? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (Ik zou zo reageren maar je kan natuurlijk een gesprek beginnen met iemand nu)

    (Ik heb de twins vrij ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan Lucas DiAngelo
    Ik zat in stilte achterin de bus. Het raampje naast me had ik zo goed en zo kwaad als het ging iets open geschoven zodat ik rustig een sticky kon roken. Ik wist dat het slecht voor me was, maar het voelde gewoon goed en daar genoot ik nu maar van. Ik had best veel zin om bij Jason op de camping te helpen. Ik staarde uit het raam en zag de camping verschijnen. De sigaret liet ik tussen mijn lippen hangen terwijl ik opstond en mijn tas van het bagagerek haalde. Ik slenterde achter de rest aan naar buiten. Ik had er best veel zin in deze zomer, mijn eerste hopelijk onbezorgde zomer, maar ik werd er ook wel erg onzeker van. Ik kende lang niet iedereen die hier stond en blies een wolkje rook uit voor ik voor een laatste keer diep inhaleerde van de opgebrande peuk, die ik erna op de grond spuugde en uittrapte. Het was hier heerlijk weer, maar zonder shirt lopen durfde ik nogsteeds niet, ookal zag ik er gewoon als jongen uit. Het maakte me nogsteeds wat onzeker. "Hey" zei ik vrolijk tegen Jason terwijl ik mijn tas wat beter op mijn rug hees. Hij was vrij zwaar, maar ik kon hem prima houden. Lang leven de sportschool. Daardoor begon ik nu zelfs goed spieren te krijgen en langzaam zelfs trots te worden op mijn lichaam. Ik zag om me heen een paar meisjes en jongens staan, waarvan ik er een aantal wel kende, maar toch was ik liever op mezelf. Dat was ik altijd wel geweest en nogsteeds wel. Dat ik niet gewoon Brits was als de rest hielp daar ook nog eens aan mee. Ik zou gewoon de kat uit de boom kijken en anders kon ik nog de hele dag Jason en zijn zusje gaan stalken.


    Bowties were never Cooler

    Raccoon schreef:
    (Ik heb de twins vrij ^^ )

    Violet en Damon? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Violet en Damon? (:


    (Is goed :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    (Is goed :3)

    [Begin jij? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (Is goed ^^, mijn stukje is wel niet zo héél goed, maar hopelijk kun je er wat mee :3 )

    Violet Sophie Reynolds


    Ik zat net zo goed te slapen en had mijn broer zijn schouders als kussen gebruikt, maar toen werd ik bruusk uit mijn slaap geduwd en een kleine kreet verliet mijn lippen om dan vervolgens geschrokken naar de persoon te kijken die me bijna van mijn stoel deed donderen. Nicolas keek me met een vuile grijns aan en ik sloeg kwaad op zijn borst. Ik hield er niet van als hij me liet schrikken. "Opstaan slaapkop of anders kun je weer terug naar huis gaan." zei hij plagend waardoor ik mijn lippen tuitte"Oh, je kunt me ook weer eens niet normaal wakker maken hé!" verliet mijn mond waarna ik opstond en mijn armen om elkaar heen sloeg. Hij antwoorde niet maar haf me wel mijn koffer aan waarna hij de bus uit liep. Een zucht verliet mijn lippen en ik haalde een hand door mijn warrige blonde haren en deed deze met het elastiekje rond mijn pols in een hoge paardenstaart. Mijn valies had gelukkig wieltjes want dat ding was gigantisch zwaar. Met de koffer achter me aangesleurd ging ik het busje uit en verscheen er meteen een glimlach om mijn lippen. Het zonnetje scheen zalig en de camping zag er gezellig uit. Ik liep naar mijn vrienden toe en zwaaide vrolijk. "Hay!" zei ik vrolijk en zag dan Damon staan. "Hey daar." zei ik toen ik naast hem kwam te staan. De hele busrit had ik wat liggen slapen en had ik nog geen woord tegen hem kunnen zeggen, iets wat ik best jammer vond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Shanaye Autumn Laighleis
    Met veel gestuntel liep ik het richting de camping met mijn koffer achter me aan en Santana half steunend tegen me aan, omdat deze elk moment weer terug in slaap kon sukkelen. Het laatste zorgde voor het meeste voor het gestuntel, maar ik nam het haar niet kwalijk, want het was beter dit door de pillen dan dat ik een doodziek kind naast me had lopen door de reis hier naartoe. Een zachte, maar vooral opgeluchte, zucht verliet mijn mond dan ook door het feit dat we er bijna waren en de rest langzaam maar zeker in zicht kwam. Aan de ene kant wilde ik dan ook met alle liefde mijn stappen versnellen, maar op dit moment zat er niets anders op dan die neiging onderdrukken en geduld op te brengen. 'Hiii,' verliet vrolijk mijn mond, om mijn koffer te laten staan en de laatste stappen wat makkelijker te zetten. 'Wie kan mij heel lief eventjes helpen?' verliet ietwat zachter mijn mond, om opzij te kijken naar het meisje wat nog steeds half tegen me aanhing, maar wel een begroeting uit kon kramen. Ik wist dat ze merendeel deed alsnog, het overdreef, maar ik wist hoe haar karakter was en had geen zin om moeilijk te gaan doen, ook al wilde ik nu toch met alle liefde wel een aantal mensen weer begroeten met een knuffel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayson Luke Wakefield

    Ik keek naar de bus die steeds dichterbij kwam totdat er ineens iemand op me rug sprong .Ik wist me nog staande te houden en begon te lachen, ik wist al gelijk dat het Camille was, dat kon gewoon niet anders. 'Goedemorgen!' zei ik vrolijk terug. Er was vandaag echt niks wat mijn humeur kon verpesten, mijn vrienden waren op dit moment in een bus op maar een paar meter afstand van ons. Ik keek haar aan en haalde me schouders op, ' Nog niet zo lang, maar ze komen er al aan' zei ik en wees naar de bus die inmiddels stopte. Ik zag ze allemaal één voor één de bus uitkomen en begroete ze vrolijk. Eindelijk waren ze der! Nu kon het hier dan misschien nog een beetje leuk worden op de camping. Finn vroeg gelijk of het hier altijd zo warm was en ik lachte, 'Zomers wel, dus wen er maar aan' zei ik tegen hem en keek naar de andere die nog aankwamen. Shanaye was nogal moeilijk aan het doen en vroeg uiteindelijk voor hulp. ' Ik kom je wel helpen' zei ik en liep richting haar koffers die ik bracht naar waar inmiddels onze hele vriendengroep weer bij elkaar gekomen was. 'Goed dat jullie er allemaal zijn, nu kan het hier eindelijk is een beetje leuk worden!' zei ik lachend tegen de groep. Ik had me de laatste tijd nogal verveeld hier dus was het heel fijn dat nu gewoon mijn vrienden der waren

    Damon Bradly Gaele
    Ik werp een zwak glimlachje naar Camille en Jayson en begroet zachtjes de andere. Ik haal een sigaret uit mijn broekzak en trek mijn capuchon nog wat verder over mijn hoofd heen. Ik heb bijna de hele rit hier naartoe geslapen en ik ben nog niet helemaal wakker. Ik streek mijn sigaret aan en neem een trekje. Ik kijk om me heen, ik weet dat een groot deel van de mensen zich irriteert aan me en niemand doet moeite om een gesprek met me aan te knopen, ik snap ze wel. Op dat moment zie ik een bekende aankomen; Violet. Mijn mondhoeken krullen lichtjes omhoog en ik laat mijn sigaret zakken. Zij is echt de enige die ik gemist hebt en zonder haar war is niet hierheen gekomen. Aan haar heb ik steun gehad in moeilijke tijden.
    'Hey daar,' begroet ze mij als ze naast me komt staan.
    'Hee,' prevel ik. Ik neem nog een haaltje van mijn sigaret. 'Hoe gaat het met jou? Lang niet meer gezien,' mompel ik zachtjes.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Willow

    Willow keek naar alle vrienden van Jayson en Camille die zich om hen heen hadden verzameld. Het was een grote groep met veel verschillende mensen en de meeste kende ze niet. Maar Willow was geen angsthaas en vond het leuk om nieuwe vrienden te maken en deze vakantie was daar ideaal voor. Ze begroette Camille vrolijk met een knuffel en zwaaide naar Jayson die een meisje met knalrode lokken hielp met haar koffers. Ze dacht dat ze Shanaye heette, of Santana. Of was Santana dat andere meisje? Willow wist het niet goed, ze kende ze alleen maar van gezicht. Wel herkende ze Dylan en Damon.. Die zoals gewoonlijk zijn capuchon op zijn hoofd heeft en een sigaret in zijn mond. Hij praat met een meisje wat ze niet kent maar er wel vriendelijk uit ziet. Aangezien ze zo in beslag genomen was door het weerzien van haar vrienden was ze haar hond Dabber helemaal vergeten, hij kwam aangesprint en gaf haar een natte lebber over haar arm. "Gekkie.." mompelde ze lachend tegen haar husky. Dabber was nog maar jong maar luisterde al goed. Ze kroelde hem even onder zijn kop, zijn favoriete plekje, en richtte zich toen weer op het gezelschap. "Oh.. ik ben mijn koffers helemaal vergeten!" riep ze ineens uit terwijl ze haar hand voor haar mond sloeg, "Zo terug!" zei ze glimlachend terwijl ze terug naar de bus rende en haar grote gebloemde koffer eruit haalde. Ze trok hem mee terug naar de groep en ging er afwachtend op zitten. "Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de camping." zei ze met een grijns.


    (oh hij faalt oh)


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    (Het spijt me enorm voor de late reactie)

    Violet Sophie Reynolds


    Zodra Damon me leek opgemerkt te hebben liet hij de sigaret die hij tussen zijn vingers had zakken.'Hee,' verliet zijn lippen en een glimlach sierde mijn lippen. 'Hoe gaat het met jou? Lang niet meer gezien,'vervolgde hij na een hijs genomen te hebben van zijn peuk. "Ik heb je echt gemist weet je!" zei ik waarna ik hem een kleine por haf in zijn zij en grijnsde daarna ondeugend. "En alles is goed, het is wat saai thuis, maar nu ik hier ben, ben ik zeker van plan om plezier te maken." zei ik vrolijk waarna ik mijn blik ook nog even over de anderen liet glijden en daarna glimlachte. "Het word echt leuk!" kirde ik vrolijk, ditmaal tegen de hele groep. "En hoe is het met jou?" vroeg ik hem vervolgens wat serieuzer. Ik weet dat Damon het moeilijk heeft gehad en ik probeerde hem zo veel mogelijk beter laten voelen wat af en toe erg moeilijk was, maar ik probeerde er het beste van te maken. Ik keek op zodra ik wat hoorde en draaide me even om om vervolgens een hond aan te zien komen rennen. Wat een schatje, Huskys zijn zo fluffy en lief ! Ik was gek van beestjes. De hond liep naar het blonde meisje toe die als ik me niet vergiste het buurmeisje van Jayson en Camille was geweest. Ook Shanaye en Santana waren aangekomen en ik zwaaide vrolijk naar hen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Damon Bradly Gaele
    Violet is duidelijk heel vrolijk en enthousiast over de aankomende vakantie en zwakjes glimlach ik. Ik ben blij dat het met haar tenminste goed gaat, dat is één van ons.
    'En hoe is het met jou?' vraagt ze, dit keer is haar toon serieuzer. Ik neem een trekje van mijn sigaret en haal mijn schouders op.
    'Wil je een ingestudeerd en geforceerd antwoord of wil je echt antwoord op die vraag? Want ik verzeker je dat je niet blij gaat zijn met het echte antwoord,' prevel ik zachtjes. Ik trek mijn capuchon wat verder over mijn hoofd en zucht zachtjes. Het is raar dat als ik met andere ben, ik me het meest alleen voel. Het is alsof ik dan pas merk hoe eenzaam ik werkelijk ben. Even werp ik een blik op de andere. Waarom ben ik in godsnaam hier? Ik ben een party crasher. Niemand is er blij mee om me hier te hebben.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Is er iemand voor Dylan?]


    Bowties were never Cooler