• 2 jongeren, een jongen en een meisje, broer en zus. Ze hebben samen naar Spanje moeten verhuizen omdat hun ouders in Spanje een camping hebben gekocht. Ze moesten mee en lieten alles achter, hun school, huis en hun vrienden. Die vrienden missen ze zo erg dat ze ze gevraagd hebben allemaal te komen deze zomer. 4 jongens en 4 meiden zijn onderweg naar de camping. Het enige is dat de camping heel slecht loopt en het nou ook niet echt geweldig eruit ziet. Ondanks dat de jongeren voor vakantie komen komen ze ook helpen om de camping tot een succes te maken. Met elkaar moeten ze zorgen voor een leuke camping en natuurlijk een geweldige vakantie met elkaar.

    Dit is een oude rpg die opnieuw geopend wordt.
    Rollen:
    Kinderen van de eigenaar:
    -Jayson Luke Wakefield Quin98
    -Camille Yare Rae Roux Lizor

    Vrienden:
    -Santana Fedelia MartinezDavern
    -Shanaye Autumn LaighleisDavern
    -Willow YeatsAintItfun
    -
    -
    - Damon Bradly Gaele Lizor
    - Finley 'Finn' MomsenTootles
    - Dylan Lucas DiAngelo LouisPan
    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk + foto:
    Bevriend met zoon of dochter:
    Extra:


    Regels:

    Er is geen minimum van zinnen maar maak het niet te kort
    16+ mag
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Hou het wel realistisch
    Na een week niet reageren zonder dat het aangegeven is lig je eruit
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    Alleen Quin98 of Davern maken nieuwe topics aan.

    We beginnen met dat de jongeren aankomen bij de camping. Ze zijn met ze alle met de bus gekomen en de dochter en zoon van de eigenaar staan ze al op te wachten.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 20:35 ]

    (Ik heb Nicolas vrij ;3?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Is hij er al?]


    Bowties were never Cooler

    (Jup, hij kwam wat achter maar hij staat al bij de bende ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Violet Sophie Reynolds


    Damon nam eerst een trekje van zijn sigaret voordat hij antwoord haf, wat eerder uitkwam als een vraag aan mij. 'Wil je een ingestudeerd en geforceerd antwoord of wil je echt antwoord op die vraag? Want ik verzeker je dat je niet blij gaat zijn met het echte antwoord,' prevelde hij zachtjes, waardoor mijn blik naar hem toe nog bezorgder kwam te staan. Hij trok zijn capuchon wat meer over zijn hoofd heen, iets wat ik niet echt kon begrijpen met dit warme weer en ik hoorde een zachte zucht over zijn lippen glijden. "Hé, je weet toch dat je me alles kunt zeggen? Vertel me maar het echte antwoord wanneer je wilt, oke?" fluisterde ik naar hem. Mijn hand legde ik kort op zijn schouder terwijl ik dat zei en haf er een zacht bemoedigend kneepje in. Ik hoopte dat Damon weer gelukkig zou worden en daarom wilde ik hem zo graag mee hier, om hem blij te maken en de drukte van het leven even te vergeten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Kan jij alsjeblieft eerst reageren?]


    Bowties were never Cooler

    (Hopelijk is deze wat goed? ^^ )

    Nicolas Tyler Reynolds


    Het was best vaag om weer eens met zo'n grote bende te zitten met oude bekende en eveneens ook nieuwe gezichten. De ene ook bekender dan de ander maar dat maakte het wel een uitdaging en ook een verrassing. Iedereen was al wel bezig met iemand en veel zin om me met een gesprek te mengen die al bezig was had ik niet. Mijn koffer plaatste ik wat aan de kan, zodat deze niet in de weg zou staan en vervolgens stak ik een hand in mijn broekzak en liep ik naar de jongen toe die nog wat alleen stond. Ik herkende hem van school, Dylan als ik me niet vergiste. Veel had ik nooit echt met hem gepraat, maar ik kende hem wel van horen en zien. "Hey." zei ik dan maar tegen hem, aangezien ik ook wel met iemand wilde praten. Mijn stem was nog wat schor aangezien ik de hele busrit mijn mond niet had opengedaan, maar het ging nog wel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan Lucas DiAngelo
    Ik rookte rustig mijn sigaret terwijl ik wat ongemakkelijk met mijn tas op mijn rug stond. Ik was nou eenmaal niet de grootste prater en voelde me nog best heel onwennig hier. Ik begon een beetje weg te dromen bij wat we allemaal zouden doen deze vakantie toen ik wat schors naast me hoorde. Ik keek op en zag een jongen staan die ik wel eens had gezien op school. Nicolas volgen mij, maar wil was niet zeker. Ik haalde de sigaret tussen mijn lippen vandaan en liet de rook een andere kant uit ontsnappen voor ik hem aankeek. "Hey. Nicolas toch?' vroeg ik zacht. Mijn stem was niet zo laag als ik hem zou willen hebben, maar het klonk vaak toch aardig mannelijk, of dat hoopte ik in elk geval. Ik haalde een hand door mijn haren en nam nog een trek van mijn bijna opgerookte sigaret. Ik zou hem zo wel uitmaken, want roken in gezelschap vond ik niet netjes, maar ik ging ook niet een half opgerookte sigaret uitdrukken, want dat was echt zonde. Alleen als de ander ook rookte maakte het me niets uit en ging ik gewoon verder. k hield de rook lang in mijn longen voor ik die langzaam liet ontsnappen, zodat het niet in het gezicht van de jongen tegenover me kwam.

    [Ik hoop deze ook]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 17:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Damon Bradly Gaele
    'Hé, je weet toch dat je me alles kunt zeggen? Vertel me maar het echte antwoord wanneer je wilt, oke?' zegt ze en ik knik. Zwakjes glimlach ik naar haar. Ik gooi mijn sigaret op de grond en trap die uit.
    'Ik heb gewoon een knuffel nodig,' geef ik toe. Ik ben zo lang alleen geweest dat ik niet door gehad heb hoe erg ik de aanwezigheid van een persoon waarop ik kan steunen heb gemist. Ik staar naar de grond en kauw nerveus op mijn wang. Als Violet erbij is kan deze zomervakantie misschien toch nog een beetje leuk worden, maar ik verwacht er niet al te veel van.

    [Sorry, slecht stukje :3 Iemand voor Camille btw?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Dit RPG mag niet doodlopen :c]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    [Dit RPG mag niet doodlopen :c]


    True, wilt andesr iemand meeten met Finley? (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    (...)

    True, wilt andesr iemand meeten met Finley? (:

    [Camille?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    [Camille?]

    Yush is goed!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tootles schreef:
    (...)
    Yush is goed!

    [Begin jij?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (:0 sorry! Met de examens ben ik dit topic helemaal uit het oog verloren, zal straks zeker een post schrijven!)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Iemand voor Jayson?)