• De trailer van deze film heb ik gezien, maar ik twijfel of hij wel echt leuk/spannend is. Tot nu toe heb ik nog geen Nederlands talige review ervan kunnen vinden. Helaas heeft mijn favoriete reviewer (een youtuber) juist over deze film geen review.

    Dus ik vroeg mij af of iemand deze film heeft gezien en wil vertellen wat hij/zij ervan vind.

    (Als er al een topic over deze film is, dan zou ik dat graag willen weten zodat ik daar kan kijken)


    Physics is awesome

    Leda schreef:
    (...)

    Ik heb de film het eerst gezien en ik vind de film wel leuker.
    Tja, dan vind ik jou niet logisch, want de boeken waren veel diepgaander en lieten bijvoorbeeld vriendschappen veel duidelijker zien. Maar goed, het is niet voor niks mijn mening :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 23:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vond het boek ook beter, maar de film vond ik ook ontzettend gaaf. Ik was even eerlijk gezegd ook wel weer het één en ander vergeten, omdat ik het boek al een hele tijd geleden had gelezen, en de film heeft ervoor gezorgd dat ik weer helemaal in het verhaal zit en het tweede deel ook heb gekocht, haha. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dauth schreef:
    (...)Tja, dan vind ik jou niet logisch, want de boeken waren veel diepgaander en lieten bijvoorbeeld vriendschappen veel duidelijker zien. Maar goed, het is niet voor niks mijn mening :Y)
    Je kan best nog van de boeken genieten na de films. Ik heb eerste alle HP films gezien en dan de boeken gelezen. Ik las vroeger namelijk echt niet graag en kon het ook niet goed, dus toen ik die voor sinterklaas kreeg had ik er niks aan. Nu swat. Ik heb dus ontzettend genoten van die boeken, want ik vond de films al de max en de boeken waren nog veel beter, dus dat was alleen maar een aangenamere ervaring voor mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dauth schreef:
    (...)Tja, dan vind ik jou niet logisch, want de boeken waren veel diepgaander en lieten bijvoorbeeld vriendschappen veel duidelijker zien. Maar goed, het is niet voor niks mijn mening :Y)


    Vriendschappen hoeven niet altijd duidelijk te zijn :') Maar ik ben heel slecht in een beeld krijgen als ik iets lees bij dit soort boeken, hetzelfde had ik met de Hongerspelen. Een normaal boek lukt wel, maar in een compleet andere wereld vind ik dat best lastig. Daarom vond ik de film ook fijner. En ik ben hartstikke dyslectisch dus een leuke film is altijd goed (:

    FlySky schreef:
    De film is geweldig. Heel mooi gemaakt.
    Echt een aanrader.
    Ik zou hem gewoon gaan kijken als ik jouw was.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pumbaa schreef:
    Ik vind hem echt geweldig. Ik weet niet of je het boek al hebt gelezen, maar dat is ook zeker een aanrader. Tot nu toe heb ik van iedereen die hem heeft gezien alleen maar positieve reacties gehoord en daar sluit ik me zeker bij aan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik was vandaag naar de bioscoop om de film te gaan kijken, maar helaas was hij uitverkocht. Niet dat ik heel verbaasd was, want er waren heel veel mensen in de bioscoop. Blijkbaar hadden nog meer mensen precies hetzelfde idee als ik.


    Physics is awesome

    Ik ben geen grote fan van futuristische films/boek/verhalen, maar ik vond deze wel vermakelijk. Hij was spannend en gewoon leuk om eens te zien. Het einde vond ik helaas een beetje teleurstellend. Het was echt ineens abrupt afgelopen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dauth schreef:
    Ik raad je heel erg aan om eerst de boeken te lezen en dan pas de film te kijken, gezien de boeken heel veel beter zijn. Maar goed, dat vind ik dan.


    Ik heb eerst de film gekeken (als test :p) en heb toen meer van de film genoten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het boek is beter (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.